return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
[07-07-07] Intuition Summer Event - Bloomingdale (NL) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gladius
a dagger through my heart =<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
lost_in_trance
Ik heb twee e-mail kaartjes te verkopen. Niet meer zeker om te gaan uitendelijk...

10 euro/kaartje
Vishnu
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Ik heb twee e-mail kaartjes te verkopen. Niet meer zeker om te gaan uitendelijk...

10 euro/kaartje

Interesse, check PM ;)
Loraine
Feest was bijzonder geslaagd: ruime en zomerse lokatie, strakke line-up en zalige sfeer!
Veel mensen van over de grens...Engelsen, Finnen, Italianen en zelfs de BeTa's Vishnu en Margaux tegengekomen in de wandelgangen :D
Helaas hebben we de set van Sied (van Riel) gemist. Menno draaide een steady set. De timetable werd nog ff aangepast nadat bleek dat Rich Mowatt (Solarstone) zijn vlucht gemist had. De set van Galen was zalig! Carabella hakte zo goed op de menigte in dat er spontaan en luidkeels in de hele zaal ge-lala'd werd :toothless
De set van Airwave niet echt meegekregen, al was die volgens mij ook smakelijk.
Re-locate kon helaas door de verschuiving in de timetable geen live-act met Sir Adrian opvoeren, maar zette desalniettemin een aardige set neer. Op dat moment was het evident etenstijd, want veel mensen hadden zich toen inmiddels bij de BBQ-stand verzameld.
Solarstone was toch wel voor mij de highlite van het event! Verrukkelijke set en meteen nog een Album sampler weten te bemachtigen die hij tijdens de set weggaf :tongue2
Tijdens de set van Cor Fijneman en Mark Norman ben ik weer hard aan de rose gegaan die eerder al te goed smaakte :cool:
Gareth Emery was ook bijzonder vermakelijk. De tent ging he-le-maal los maar helaas was het aan het eind van zijn set ook tijd om te verkassen.

Kortom: TOP event! Genoten van de muziek, het heerlijke zomerse weer en het gezelschap. Foto's en vids volgen later :)
Vishnu
Heel geslaagd feest, en ik had niet anders verwacht met zo'n line-up. Ik heb alle sets gehoord behalve die van Sied van Riel, Menno de Jong (te laat gearriveerd met dank aan de efficiënte Hollandse wegenwerken en verkeersomleidingen), Gareth Emery en M.I.K.E. (Gent-waarts voor de Beta party). Beste dingen die ik heb gezien en gehoord kwamen zeker van Solar Stone die een sublieme zomerse set gaf, en Airwave, die letterlijk midden in het publiek stond te performen. Galen Behr was prima. Re:Locate opende goed maar ging wat te hard naar mijn smaak in het tweede deel en oogde ook wat gespannen. Norman en goedlachse Fijneman heb ik met een half oor gevolgd want ook dit was net wat te stevig. Heel mooie setting, uizicht op de zee achter de booth en meeuwen die vlak achter de DJs kwamen voorbij gezwoven, zeer ruim terras met zetels, stralend weer,... Beste feestje in Holland tot dusver voor mij.
Loraine
ISE foto's
ISE vids
Gladius
weet je toevallig of er sets/tracklists online staan? heb wat gezocht maar niets gevonden
Solar1
Loraine en Vishnu hebben het al mooi samengevat, het was een TOP feest!

Superlatieven schieten tekort om te beschrijven hoe goed alles wel was: prachtige locatie, goede organisatie, fenomenale sfeer, erg gezellig publiek, heerlijk weer, ......

Een echte topper eruit halen is erg moeilijk, t was gewoon allemaal goed! :disbelief
Een speciale vermelding voor Solarstone, die het publiek naar extatische hoogtepunten begeleidde (wat een set!!!!) en onze MIKE als dé ideale afsluiter (einde: Universal Nation, dak ging er zooo ontzettend vanaf!)

THX Intuition voor een wederom supermooie herinnering.
Margaux
ja ik hoef er ook niks meer aan toe te voegen! het was gewoon fenomenaal!! en The sunlight mag wel uitgeroepen worden als het anthem van intuition summer event!! wat een herinneringen!!!
FredNova
bende overlopers!
jullie moesten op de BeTA party zijn!

just kidding ;-)

Intuition feestjes zijn altijd top, daar twijfel ik niet meer aan... op naar het volgende :-)

Loraine
quote:
Originally posted by Gladius
weet je toevallig of er sets/tracklists online staan? heb wat gezocht maar niets gevonden

Geen idee of de sets opgenomen zijn :conf:
Zal ns vragen, want kzou er best nog een aantal opnieuw willen horen! (*kuch* Solarstone en die van Sied die ik spijtig genoeg gemist heb)

[edit]Sets zijn niet opgenomen volgens Gonzo/Michel :(
Maja, de herinneringen blijven nog wel lang hangen :crazy:
Solar1
video online!

http://www.solarize-agency.com/Intu...erall_movie.wmv

schitterende herinnering! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement