return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Voor alle fans van wow en tilt
View this Thread in Original format
magrec
17-5, escape venue amsterdam: Way Out West (live), Parks & Wilson (Tilt), Ravelation. kaarten á e18,-

YEAH PARKS & WILSON back in nederland :D(LIVE LIVE LIVE)
EN ook nog way out west...helemaal top (alleen jammer van de locatie ;) )
ChooChoo
Lijkt me echt wel vet ja! Alleen is Amsterdam zo'n klere-eind rijden:(
WoW wil ik zeker wel een keer live meemaken en parks en wilson, super lekkere progressive.
Bedankt voor de tip :)

greetz
magrec
wel triest dit hoor,

als dit marco v en johan gielen en rank 1 waren geweest waren er veel meer replies geweest :(.....

kga ff janken....
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
wel triest dit hoor,

als dit marco v en johan gielen en rank 1 waren geweest waren er veel meer replies geweest :(.....

kga ff janken....


Joh boeiend toch hoeveel replies d'r zijn? Dit is helemaal niet triest, want het is rustig de laatste tijd hier.
Sjeez man, waar maak je je druk om?

Btw, jij bent de 'Kremlin'-man, en ik hoor je d'r vaak over, maar hoe vaak per maand ga je naar de Kremlin toe dan? Want zo dicht in de buurt woon je nou ook weer nie (Vaassen dacht ik).

Greetz,
SnuggLe
Kamaya
Ik zou best willen komen alleen valt dit midden in m'n examens. Vandaar
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe

Btw, jij bent de 'Kremlin'-man, en ik hoor je d'r vaak over, maar hoe vaak per maand ga je naar de Kremlin toe dan? Want zo dicht in de buurt woon je nou ook weer nie (Vaassen dacht ik).

Greetz,
SnuggLe


Goeie vraag man,dit vraag ik me ook best wel erg af:)
En maakt inderdaad niet zo veel uit hoeveel der op word gereageerd,meerderheid op het forum geniet toch meer van trance dan van progressive..
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV


Goeie vraag man,dit vraag ik me ook best wel erg af:)
En maakt inderdaad niet zo veel uit hoeveel der op word gereageerd,meerderheid op het forum geniet toch meer van trance dan van progressive..


Nah, progressive vind ik ook wel vet, maar dan ala Fred Numf / Sander Kleinenberg etc. Niet van dat hele rustige & niet teveel vocals. Progressive is wel vet.
Maar ik heb eigenlijk een hele brede smaak. Geef mij heel het Blackhole label maar (trance, progressive, wat techno en wat club) :D

Btw Magrec, dit is geen 'aanval', maar just curious , wat interesse...

Greetz,
SnuggLe
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe


Joh boeiend toch hoeveel replies d'r zijn? Dit is helemaal niet triest, want het is rustig de laatste tijd hier.
Sjeez man, waar maak je je druk om?

Btw, jij bent de 'Kremlin'-man, en ik hoor je d'r vaak over, maar hoe vaak per maand ga je naar de Kremlin toe dan? Want zo dicht in de buurt woon je nou ook weer nie (Vaassen dacht ik).

Greetz,
SnuggLe


Ten eerste maakt die afstand geen ruk uit binnen anderhalfuur zit ik in kremlin. In hoeverre hoe vaak ik naar kremlin ben dit jaar nog ]maar 1x geweest (was triest zo rustig dat het was) [edit[(ikke heb geen rijbewijs ben dus afhankelijk van 1/2 personen hier in de buurt en aangezien die bijna alleen nog maar naar the Q in zwolle gaan heb ik ook niet veel anders dan dat ik ook naar the Q moet (wat ik ook niet erg vind)[/edit]

Ik ben een kremlin-man is dat ook weer iets nieuws (ja ik loop met hun naam in mijn avatar en signature) meer niet het is meer dat het concept mij aanspreekt etc.


Idd waar maak ik mij druk om.
iedereen gaat hier altijd naar van die standaard feestje zelfde dj's etc....naja laat maar hangen dat werkt hier niet..
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Idd waar maak ik mij druk om.
iedereen gaat hier altijd naar van die standaard feestje zelfde dj's etc....naja laat maar hangen dat werkt hier niet..



Tsja, inderdaad, echt IEDEREEN hier gaat naar standaard feestjes, houd van DJ Jean, en heeft een TMF-tshirt....

(zie het sarcasme cq ironie, voor de mensen die het niet door hebben)

Greetz,
SnuggLe
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe



Tsja, inderdaad, echt IEDEREEN hier gaat naar standaard feestjes, houd van DJ Jean, en heeft een TMF-tshirt....

(zie het sarcasme cq ironie, voor de mensen die het niet door hebben)

Greetz,
SnuggLe


voel je je aangesproken :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec


voel je je aangesproken :D


Jaja, echt wel, zie je dat niet?? :D :D

Greetz,
SnuggLe
Biohazard
quote:
Originally posted by magrec
wel triest dit hoor,

als dit marco v en johan gielen en rank 1 waren geweest waren er veel meer replies geweest :(.....

kga ff janken....


Kan ik wel in meleven .. veel mensen op dit forum houden niet van die underground stijl muziek, die hebben liever Johan Gielen of Cosmic Gate. WoW rulz! en Titl ook zeker wel

Ik vind het wel vet, maar ja ik kom daar nooit in (ben 16 :()

en trouwens WoW is echt goede muziek, echt niet 'saai' zoals de trance liefhebber vaak denken. Give progressove a chance and you will like it ;)

En ik ben het met snuggle eens, ik hou ook van verschillende stijlen, zo'n beetje alles van blackhole en bonzai progressive
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement