return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Internet future (pg. 2)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Ik wil toch nog de zaken die ik wil lokaal kunnen opslaan hoor. Zo een handheld en tablet toestanden zijn handig als je veel mobiel moet zijn.
Maar geef mij toch maar mijn robuuste PC hoek.


Dat zal wel de mening zijn van veel pc gebruikers, maar dat is natuurlijk ook eigen aan nieuwe toepassingen: het duurt een tijdje alvorens ze volledig ingeburgerd zijn. Op langere termijn zullen het wel toepassingen worden die door een groot deel van de bevolking gebruikt zullen worden.
Devilex
Bwah ik ben gewoon van die mening. De meeste mensen gaan toch thuis op hun pc werken dus kan je evengoed investeren in een sterke betrouwbare desktop. Waarom zou je meer euro's gaan neerleggen voor een laptop die toch 95% van de tijd op je bureau staat?
Bertn
Ik denk dat de grootste trend convergentie gaat zijn. De grenzen tussen internet en TV zijn ongelofelijk snel aan het vervagen.
Devilex
quote:
Originally posted by Bertn
Ik denk dat de grootste trend convergentie gaat zijn. De grenzen tussen internet en TV zijn ongelofelijk snel aan het vervagen.


Beste voorbeeld hiervan is digitale televisie, maar voor de dure brol die ze hier in Belgie aanbieden als digitale televisie weiger ik ook maar een euro neer te leggen.

Wat ik graag zou hebben is een soort mediacenter waarmee ik via (W)LAN de media (films/muziek/foto's) die op mijn fileserver staan zonder problemen en via afstandsbediening op mijn televisie kan bekijken/beluisteren. Als het ware via mijn zapper op mijn TV bladeren door mijn bestanden en met een simpele knop de nieuwste Lost in mijn huiskamer kan brengen.
FenixStyle
quote:
Originally posted by Devilex

Wat ik graag zou hebben is een soort mediacenter waarmee ik via (W)LAN de media (films/muziek/foto's) die op mijn fileserver staan zonder problemen en via afstandsbediening op mijn televisie kan bekijken/beluisteren. Als het ware via mijn zapper op mijn TV bladeren door mijn bestanden en met een simpele knop de nieuwste Lost in mijn huiskamer kan brengen.


Dergelijke installaties bestaan toch al?
Bertn
Apple TV is zoiets. En op alle nieuwe HDTVs zit een RGB ingang, zoals je die op elke PC vindt.
Devilex
quote:
Originally posted by FenixStyle
Dergelijke installaties bestaan toch al?


Ja maar ik heb ze nog niet in mijn bezit. En kunt ge daarmee dan echt browsen door al u bestanden alsof ge op u PC zelf bezig zit?
Shadowkid
quote:
Originally posted by Bertn
Ik denk dat de grootste trend convergentie gaat zijn. De grenzen tussen internet en TV zijn ongelofelijk snel aan het vervagen.


Idd, kijk maar naar Joost. Zo'n dingen zullen ook meer en meer naar voor komen.
CygnusX
Ik volg de internet-(r)evolutie ook op de voet en vind het fantastisch wat er tegenwoordig allemaal gebeurt. Ik ben ook een grote Google-fan, prachtig wat die mensen doen. Ik zou niet meer zonder mijn iGoogle, Gmail, PicasaWeb, Google Calendar, ... kunnen :)

Zonde dat België al zo ver achterstaat op Nederland en dat de kloof steeds groter wordt. Het zou super zijn als de VRT ook een site als www.uitzendinggemist.nl zou beginnen. De Belgische limieten zullen daar ook wel hun rol in spelen.

De grootste bedreiging voor het internet is volgens mij criminaliteit, met name spam en diefstal.
lievez
telenet weer opgeslegen ofzo ? €1 meer op de factuur :whip: :whip:

;)

Devilex
quote:
Originally posted by lievez
telenet weer opgeslegen ofzo ? €1 meer op de factuur :whip: :whip:

;)


Is me die samengevoegde telemeter
lievez
Wat ist nut... omdazze hunnen telemeter samenvoegen vragen ze nen €1 meer. €1 lijkt ni veel ma x hun aantal klanten.

Soms snappek die mannen toch allema ni ze. Geldklopperij alom in Belgie kzegget nog is :D

Ne mens moet al meer meer geld afgeven, en alles is duurder aant worden. Lamers :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement