|
Internet future (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by lievez
Wat ist nut... omdazze hunnen telemeter samenvoegen vragen ze nen €1 meer. €1 lijkt ni veel ma x hun aantal klanten.
Soms snappek die mannen toch allema ni ze. Geldklopperij alom in Belgie kzegget nog is :D
Ne mens moet al meer meer geld afgeven, en alles is duurder aant worden. Lamers :rolleyes: |
allemaal de schuld van die vuile negers! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by lievez
telenet weer opgeslegen ofzo ? €1 meer op de factuur :whip: :whip:
;) |
Aanpassing aan de index, los van die samenvoeging, zoals aangekondigd :)
En enkel als ge apart voor internet betaalt. De packs zijn niet duurder geworden, tjah. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ja maar ik heb ze nog niet in mijn bezit. En kunt ge daarmee dan echt browsen door al u bestanden alsof ge op u PC zelf bezig zit? |
Paar weken terug zo eentje gezien bij vrienden thuis. Je kan door je bestanden browsen en op internet gaan. Was wel plezant (maar duur :toothless) http://acer.be/acereuro/page4.do?sp...&crc=4040236657 |
|
|
| CygnusX |
Ziet er netjes uit :eyes:
Thuis hebben we sinds kort een DVD/DivX speler van Philips. Erg handig is de USB ingang. Gewoon een nieuwe Lost op stick zetten en in de speler stoppen. Het aanvaardt ook herschrijfbare DVD's. Een ideale oplossing als zo'n systeem als hierboven te duur is. Ik dacht dat we er 50 à 60 euro voor hebben betaald. |
|
|
| Devilex |
Amai voor de prijs van da spel hebt ge al ne PC :)
Ja ik heb ook een divx speler, maar het probleem is dat wanneer ik bv 5 divx'en op een DVD brand hij die wel afspeelt maar de ondertitels niet toont. Daarom moet ik altijd 1 film op een CD branden en dan lukt het wel. Ik vind het trouwens bijzonder out of date om nog films te beginnen stockeren op CD of DVD, liever allemaal op 1 dataserver die ik van eender waar in huis kan bereiken. |
|
|
| Bertn |
| wij hangen thuis gewoon de pc via een rgb-kabel aan de tv. superhandig, want de kwaliteit is ongelofelijk:-) pakken beter dan met s-video en andere prul. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Bertn
wij hangen thuis gewoon de pc via een rgb-kabel aan de tv. superhandig, want de kwaliteit is ongelofelijk:-) pakken beter dan met s-video en andere prul. |
Wel handig idd, maar als u PC een verdiep hoger staat moet ge altijd over en weer crossen om is op pauze te zetten ofzo. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ziet er netjes uit :eyes:
Thuis hebben we sinds kort een DVD/DivX speler van Philips. Erg handig is de USB ingang. Gewoon een nieuwe Lost op stick zetten en in de speler stoppen. Het aanvaardt ook herschrijfbare DVD's. Een ideale oplossing als zo'n systeem als hierboven te duur is. Ik dacht dat we er 50 à 60 euro voor hebben betaald. |
Tis wat je duur noemt. Die Acer iDea kan je ook gebruiken als PC, DVD-speler, -recorder, stereo, digitale TV, enzovoort... Je kan 'm bedienen met een draadloos toetsenbord of met afstandbediening. De prijs is ongeveer 1300 euro en moest je al die toestellen samen kopen, dan ben je wss meer kwijt dus eigenlijk valt de prijs nog wel mee. Mijn 'duur' was niet echt objectief gesteld want voor mij is dat wat te duur op 't moment :p
Maar 't is echt wel impressive wat dat ding allemaal kan. Mss iets voor mij binnen enkele jaren :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
Mijn 'duur' was niet echt objectief gesteld want voor mij is dat wat te duur op 't moment :p |
Voor mij ook :D |
|
|
| Push2005 |
| Ff een vraagje nu het toch over Dvd spelers gaat... Hoe kan je bvb een film dat je op je laptop afspeelt, laten weergeven op je televisiescherm. Is dat mogelijk ? En welke kabel(s) heb je daar voor nodig ? |
|
|
| Devilex |
| Hangt er vanaf welke videouitgangen je op je laptop hebt. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bertn
wij hangen thuis gewoon de pc via een rgb-kabel aan de tv. superhandig, want de kwaliteit is ongelofelijk:-) pakken beter dan met s-video en andere prul. |
idd, m'n broer heeft dat ook, zone shuttle onder zijnen tv, aangesloten op wireless, dus kan zowel internetten (bv subtitles) als films van zijn pc kopiëren. handig |
|
|
|
|