return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[28-5-2007] Armada @ Groningen
View this Thread in Original format
Fkwebeman
Yeah, eindelijk een vet leuk feestje in Groningen. Nog gratis ook.

Locatie: Grote Markt Groningen
Tijd: 15:00 - 22:00
Prijs: gratizzz

Line-up.

Armin van Buuren
ElSandro
Erick E
Joop!
Orchid

Daarna is er nog een Armada afterparty in The Palace
Siesta
wel geinig,maar ter ere van wat eigenlijk?
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Siesta
wel geinig,maar ter ere van wat eigenlijk?


2e Pinksterdag? Chronisch gebrek aan non-hardstyle feestjes in het noorden? the Jump? Celebrate Groningen?

geen idee, i don't care :D
ThaMaestro
quote:
Originally posted by Fkwebeman
geen idee, i don't care :D


and i agree :D

dit lijkt me n goed idee/goede reden om weer ns keer naar Grunn te gaan. plus, heb armin nog nooit live gezien dus :rolleyes: :D ..
AirPole
Mijn vriendin vertelde me hier gister over ja. Het is toch ongelooflijk he. Ben je zowat uitgekeken op die vent, komen ze opeens naar Groningen. Naja, het zal wel een echte ASOT-set worden en ik weet dan ook niet zeker of ik hier wel heen ga.
Flipper01
Ik ben d'r bij!! :D
AirPole
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik ben d'r bij!! :D



Kereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel, leef je ook nog? :D
Fkwebeman
Trouwens.. die ElSandro, is dat een van de beroemde brothers hier?
AirPole
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Trouwens.. die ElSandro, is dat een van de beroemde brothers hier?


Inderdaad, ja! Is dat niet Sander Bouma? Vet hoor.

Zet 'em op :)
Flipper01
quote:
Originally posted by AirPole
Kereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel, leef je ook nog? :D

Ik was de weg naar het forum kwijt... :toothless

Ik heb al een hele tijd niks meer van Armin gehoord, laatste keer dat ik naar een party ben geweest is voor m'n gevoel ook jaaaren geleden dus deze thuiswedstrijd wil ik niet missen ;)

SonnyM
Ja , eindelijk eens wat leuks te doen in het Noorden en eindelijk ook eens in de buurt. :crazy:

I'll be there !!!!:tongue3
SonnyM
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Trouwens.. die ElSandro, is dat een van de beroemde brothers hier?


ElSandro komt trouwens NIET, die zit dan in The USA...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement