|
Joost
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Je hoort er steeds meer over, gisteren was het zelfs op het VRT nieuws.
Voor diegenen die nog niet weten wat het is: Joost (uitgesproken 'Juiced', niet 'Yohst') is een p2p programma voor het bekijken van tv-programma's op je pc. Je hebt de keuze uit heel wat channels: Comedy Central, MTV, National Geographic, Sports Illustrated Swimsuit on Demand, The Soccer Channel, Warner Bros. Records, ... En het aanbod groeit.
De interface is prachtig imo. Het werkt allemaal heel vlot en het voelt zelfs wat futuristisch aan vind ik. Een beetje zoals ik van digitale televisie over een jaar of 5 verwacht :)
Het enige nadeel voor ons Belgen is de bandbreedte. Joost gebruikt gemiddeld 425MB per uur (320MB down + 105MB up). Als je elke dag een uurtje kijkt, dan zit je aan bijna 13GB per maand :(
Voorlopig werkt het nog met uitnodigingen. Als iemand er één wil, geef me dan een seintje. Ik heb wel geen idee hoeveel invites ik heb. |
|
|
| Jasperovitsj |
| *geeft seintje* |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
*geeft seintje* |
Invite verstuurd naar mallejappe ;) |
|
|
| E-motion_error |
| Wil ook wel een uitnodiging als je er nog hebt |
|
|
| Config |
| kheb het ook gezien :) kheb sinds gisterenmiddag ook Joost staan hier.. der zit imo wel veel potentieel in.. Ik kan ook inviten, dus hetzelfde aanbod geldt voor mij ook :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Wil ook wel een uitnodiging als je er nog hebt |
Verstuurd ;) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Je hoort er steeds meer over |
Ik had er nog nooit van gehoord. :o
Maar nu wil ik het wel eens zien, leuke lijst channels op die site
Je zegt zoals een P2P, maar kan je de programma's dan ook opslaan of is het stream dat je kijkt?
En als je de upload van je PC afzet werkt het dan nog?
Soit, wie nog een invite heeft liggen, mag me altijd inviten :D |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Verstuurd ;) |
bedankt! |
|
|
| Real |
| Bedankt voor mijn limiet, lieve mensen van Telenet. :) |
|
|
| Eagle` |
| telenet u vriend in de duistere tijden van belachelijke downloadlimieten :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Roeler
Interested :D |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Soit, wie nog een invite heeft liggen, mag me altijd inviten :D |
Als ge me uw emailadres geeft, dan zal ik er eentje sturen. |
|
|
|
|