|
מתי אנדי מור יבוא לארץ?
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
| אהה זה יהיה חלום שלי |
|
|
| uzi |
יש זמן... כל עוד אתה חיי. :D
אני ממליץ לא לחכות ולהביא אותו בעצמך או לטוס לחול. |
|
|
| DvJ |
אם אני לא טועה הבנאדם דרך בארץ בדום
תחת
Tilt
או שזה היה רק חצי מההרכב.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אנדי מור היה בארץ
זה יוחצן כהגעה של כל ההרכב טילט אבל אנדי הגיע לבדו ופינק בסט פרוגרסיב טוב מאוד.
זה היה אפטר לפני כשנה וחצי
הזכרונות שלי מאותו בוקר/צהריים הם שתי תקליטים חתומים |
|
|
| vit048 |
| את מי צריך לבקש שיבואו אותו להאומן ? |
|
|
| DJMIKE |
| פתק בכותל או זכיה בלוטו יוכלו להועיל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אם להיות קצת יותר ענייניים אני דווקא חושב שמבין השמות בטראנס של היום שהם לא טיאסטו ארמין או פרי אנדי מור הוא אחד מאלה שיש לפחות על פי הנתונים על פני השטח את הסיכוי הכי סביר שידרוך על אדמת הקודש |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם להיות קצת יותר ענייניים אני דווקא חושב שמבין השמות בטראנס של היום שהם לא טיאסטו ארמין או פרי אנדי מור הוא אחד מאלה שיש לפחות על פי הנתונים על פני השטח את הסיכוי הכי סביר שידרוך על אדמת הקודש |
ומה עם אבוב אנד ביונד? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viperon
ומה עם אבוב אנד ביונד? |
הערכה שלי...סיכוי לא גבוה...
סיבה
מחיר גבוה יחסית למשאני מאמין שבאומן חושבים שאפשר להפיק ממסיבה איתם |
|
|
| romigi |
אני מאוד לא ארצה לראות אותו באומן לא משנה מה..
מה גם שאין סיכוי שזה יקרה.. לפחות לא בליין של ימי חמישי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by romigi
אני מאוד לא ארצה לראות אותו באומן לא משנה מה..
מה גם שאין סיכוי שזה יקרה.. לפחות לא בליין של ימי חמישי |
Never Say Never |
|
|
|
|