return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מתי אנדי מור יבוא לארץ?
View this Thread in Original format
vit048
אהה זה יהיה חלום שלי
Viperon
יש לך עוד זמן
uzi
יש זמן... כל עוד אתה חיי. :D
אני ממליץ לא לחכות ולהביא אותו בעצמך או לטוס לחול.
DvJ
אם אני לא טועה הבנאדם דרך בארץ בדום
תחת
Tilt
או שזה היה רק חצי מההרכב....
Glenn-Holmes
אנדי מור היה בארץ
זה יוחצן כהגעה של כל ההרכב טילט אבל אנדי הגיע לבדו ופינק בסט פרוגרסיב טוב מאוד.
זה היה אפטר לפני כשנה וחצי
הזכרונות שלי מאותו בוקר/צהריים הם שתי תקליטים חתומים
vit048
את מי צריך לבקש שיבואו אותו להאומן ?
DJMIKE
פתק בכותל או זכיה בלוטו יוכלו להועיל
Glenn-Holmes
אם להיות קצת יותר ענייניים אני דווקא חושב שמבין השמות בטראנס של היום שהם לא טיאסטו ארמין או פרי אנדי מור הוא אחד מאלה שיש לפחות על פי הנתונים על פני השטח את הסיכוי הכי סביר שידרוך על אדמת הקודש
Viperon
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם להיות קצת יותר ענייניים אני דווקא חושב שמבין השמות בטראנס של היום שהם לא טיאסטו ארמין או פרי אנדי מור הוא אחד מאלה שיש לפחות על פי הנתונים על פני השטח את הסיכוי הכי סביר שידרוך על אדמת הקודש

ומה עם אבוב אנד ביונד?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viperon
ומה עם אבוב אנד ביונד?


הערכה שלי...סיכוי לא גבוה...
סיבה
מחיר גבוה יחסית למשאני מאמין שבאומן חושבים שאפשר להפיק ממסיבה איתם

romigi
אני מאוד לא ארצה לראות אותו באומן לא משנה מה..
מה גם שאין סיכוי שזה יקרה.. לפחות לא בליין של ימי חמישי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by romigi
אני מאוד לא ארצה לראות אותו באומן לא משנה מה..
מה גם שאין סיכוי שזה יקרה.. לפחות לא בליין של ימי חמישי


Never Say Never
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement