return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מחפש המלצות ליציאה?
View this Thread in Original format
hypotenuse
אני מחפש מקומות טובים לבילוי באיזור תל אביב, חשוב שינגנו שם האוס/אלקטרו, שיהיו לגילאי 23+ ושלא יהיו עזובים :)
כל פאב או מועדון יתקבלו בשמחה

יש למישהו רעיונות?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by hypotenuse
אני מחפש מקומות טובים לבילוי באיזור תל אביב, חשוב שינגנו שם האוס/אלקטרו, שיהיו לגילאי 23+ ושלא יהיו עזובים :)
כל פאב או מועדון יתקבלו בשמחה

יש למישהו רעיונות?


האוס / אלקטרו...
ברוך הבא אם משאתה מחפש זה משזה נשמע שאתה מחפש אז כל משאתה צריך זה לבחור באקראי כמעט כל מקום בתל אביב ואתה תמצא בו את מבוקשך...

אני ממש לא חובב אלקטרו ולכן אין לי המלצות אבל יש יותר מדי מקומות שבהן תמצא את מבוקשך...
hypotenuse
כל מקום בתל אביב? ממש לא

בכל זאת, יש למישהו מקום ספציפי להמליץ עליו?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by hypotenuse
כל מקום בתל אביב? ממש לא

בכל זאת, יש למישהו מקום ספציפי להמליץ עליו?


אתה מחפש מקומות שבהם מתנגנים למעשה הדברים היותר "מסחריים" מהז'אנר שציינת...לי אישית קשה להבין כשמישהו אומר לי האוס ואלקטרו...אלקטרו אני מבין מה הכיוון במיוחד בימים אלה...אבל האוס...זה כמו שאני יבקש המלצה למקום שבו יש היפ הופ ומוזיקה שחורה...

אבל בהנחה ואני מבין למה אתה מתכוון
אני יודע על הג'וני קיי שנמצא בתחילת המסגר ממש ברחוב צדדי - אני לא סגור אם זה על יד חרוצים או לא...יש להם בוודאות כמה ליינים בסגנון הזה בכמה ימים בשבוע
hypotenuse
את הג'וני קיי אני מכיר אבל לא מצאתי שום אתר שיכול לספר לי על הליינים שלהם. כי בתכלס הייתי שם פעם ואני זוכר הרבה היפהופ וזבל בסגנון.

כדי שתבין יותר את הסגנון, זה משהו כמו:
BOOKA SHADE
RENE AMESZ
TIGA
GU0031 של DUBFIRE
hypotenuse
אוקי מצאתי את האתר של ג'וני קיי..הרבה על הליינים לא כתוב רק שראיתי שערב אחד זה האוס ולהיטים (להיטים???) ויש להם עוד ערב של מוזיקה ישראלית

בכל זאת, עוד מקומות?? :)
DvJ
ראיתי באומן ש
Mandy
אמורים לבוא נירא לי שבועות אם זה עוזר לך...
hypotenuse
quote:
Originally posted by DvJ
ראיתי באומן ש
Mandy
אמורים לבוא נירא לי שבועות אם זה עוזר לך...


פצצה
יש לך תאריך אולי?
uzi
quote:
Originally posted by hypotenuse
כל מקום בתל אביב? ממש לא

בכל זאת, יש למישהו מקום ספציפי להמליץ עליו?


ברוך הבא! ספר משהו על עצמך... :D
Flotser
johnny k
לא שעמתי שיש שמה ליין אלקטרוני ....
הייתי שמה פעם אחת ועברתי עוד כמה פעמים ליד וזה אחד המקומות המגעילים
(מבחינת מוזיקה וקהל)

אז על מה אני יכול להמליץ?...
יש את ה"דאדא" שיש שמה אחלה של מוזיקה שאפשר להגדיר גם כהאוס ואולי אלקטרו אבל גם מינימל\טקנו\פרוגרסיב ... אחלה בחלה
יש שמה גם את הסאונד אולי הכי איכותי שיצא לי לשמוע במועדון
לצערך אבל המקום בדיוק נסגר לחודש של שיפוצים...

בקפה ברזילי לפעמים יש ליין של אלקטרו שנקרא:
1984
ובכלל יש הרבה ליינים במועדון הזה עם סוגי מוזיקה די שונים, אבל הרבה פעמים אלקטרונית
ובכלל זה אחד המקומות שאני יותר אוהב בתל אביב

אם תצליח להכנס ל"ברקפסט" יש שמה גם מן סוג של אלקטרו והאוס
ומוזיקה אלקטרונית די מוזרה וטובה
(ממש לא קל להכנס... הצלחתי פעמיים ונכשלתי פעמים רבות נוספות :).. המקום הזה לא שמע כנראה על חוק הסקצליה.)

אני בטוח שיש עוד לא מעט מקומות....

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Flotser
johnny k
לא שעמתי שיש שמה ליין אלקטרוני ....
הייתי שמה פעם אחת ועברתי עוד כמה פעמים ליד וזה אחד המקומות המגעילים
(מבחינת מוזיקה וקהל)

אז על מה אני יכול להמליץ?...
יש את ה"דאדא" שיש שמה אחלה של מוזיקה שאפשר להגדיר גם כהאוס ואולי אלקטרו אבל גם מינימל\טקנו\פרוגרסיב ... אחלה בחלה
יש שמה גם את הסאונד אולי הכי איכותי שיצא לי לשמוע במועדון
לצערך אבל המקום בדיוק נסגר לחודש של שיפוצים...

בקפה ברזילי לפעמים יש ליין של אלקטרו שנקרא:
1984
ובכלל יש הרבה ליינים במועדון הזה עם סוגי מוזיקה די שונים, אבל הרבה פעמים אלקטרונית
ובכלל זה אחד המקומות שאני יותר אוהב בתל אביב

אם תצליח להכנס ל"ברקפסט" יש שמה גם מן סוג של אלקטרו והאוס
ומוזיקה אלקטרונית די מוזרה וטובה
(ממש לא קל להכנס... הצלחתי פעמיים ונכשלתי פעמים רבות נוספות :).. המקום הזה לא שמע כנראה על חוק הסקצליה.)

אני בטוח שיש עוד לא מעט מקומות....


מוזר שהיית בדאדא ובברזילי ורק בארמין יוצא לנו להפגש....
uzi
אם אתם רציניים אז בואו נתארגן למפגש באיזה מועדון בסוף שבוע?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement