|
איבי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
עההה איזה תמונות :))
אחלה איביזה!@14 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by The Drow
יש ארמין אונלי באותו יום ואני מוותר כי הוא מנגן רק חרא ממוסחר כדי לקדם את אמרדה והוא כבר לא מה שהוא היה פעם.
|
תשמע...קודם כל יפה שאתה הולך לראות את קוקס
בתור אחד שראה את ארמין באיביזה אני יכול להגיד שזו היתה אכזבה מסוימת...אבל מצד שני..היו לכך סיבות...אני ראיתי אותו בערב שבו פול אוקנפולד עלה שיכור לעמדה...ארמין פשוט סגר את המסיבה ולא בצורה הכי טובה לטעמי.
אבל צר לי שמשאתה אומר נשמע כמו בן אדם שכנראה כבר לא אוהב טראנס...לדעתך הוא לא מנגן משהו? סבבה..אבל להגיד שהוא מנגן רק כדי לקדם את ארמאדה ושהוא מנגן חרא..? לטעמי את רוב הטראנס הכי טוב ארמין חושף בתוכניות שלו וכשאתה אומר שהוא כבר לא משהיה פעם...מה זה פעם בשבילך...
נ.ב. רומן אתה מוזמן לחשוף ולספר משבא לך
אני לא מסתתר מכלום ולא מתבייש בדברים שעשיתי לפני שנתיים |
|
|
| The Drow |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תשמע...קודם כל יפה שאתה הולך לראות את קוקס
בתור אחד שראה את ארמין באיביזה אני יכול להגיד שזו היתה אכזבה מסוימת...אבל מצד שני..היו לכך סיבות...אני ראיתי אותו בערב שבו פול אוקנפולד עלה שיכור לעמדה...ארמין פשוט סגר את המסיבה ולא בצורה הכי טובה לטעמי.
אבל צר לי שמשאתה אומר נשמע כמו בן אדם שכנראה כבר לא אוהב טראנס...לדעתך הוא לא מנגן משהו? סבבה..אבל להגיד שהוא מנגן רק כדי לקדם את ארמאדה ושהוא מנגן חרא..? לטעמי את רוב הטראנס הכי טוב ארמין חושף בתוכניות שלו וכשאתה אומר שהוא כבר לא משהיה פעם...מה זה פעם בשבילך...
נ.ב. רומן אתה מוזמן לחשוף ולספר משבא לך
אני לא מסתתר מכלום ולא מתבייש בדברים שעשיתי לפני שנתיים |
אני אוהב טראנס. מאוד.
אני פשוט ממש לא אוהב את מה שארמין עושה לו.
הוא היה מפיק מדהים עם המון כישרון ותסתכל על כל האלבום האחרון שלו.
Shivers מגעיל ברמות שאי אפשר להאמין להן. הליריקה לא שווה יריקה.
Zocalo הוא הטראק היחיד באלבום שעוד אפשר להקשיב לו והוא גם לא מדהים.
הוא מנגן נהדר, הוא DJ ממש לא רע. הפלייליסט שלו, לפחות עכשיו, מורכב ממה שיעזור לו למכור יותר.
76 היה עוד נסבל כי היו בו קטעים טובים ואת burned with desire גם יכלתי עוד איכשהו לסבול למרות שהוא נדוש ברמות.
אבל עכשיו? Loving you more זה איכסה בשבילי. Shivers מעצבן אותי (חחח Sean Tyas פעם התעצבן עלי כי אני לא אוהב אותו ומה שאני מפיק זה לא טראנס ג'נרי וחסר אינטליגנציה.)
אני עדיין מקשיב לטראנס, וגם לטראקים חדשים אבל יש דברים שמעצבנים אותי בתעשיה.
אני לא הלכתי לראות אותו כשהוא הגיע לאומן 17 כי יש לי דברים יותר טובים לעשות.
סביר להניח שאני אראה אותו פעם אחת לפחות בחיים שלי.
בכל מקרה אני גם טס לניו יורק יש מסיבה בסנטרל פארק עם PvD וThrillseekers בAfter. יהיה מגניב :)
עריכה:
הFusi שדיברת עליו כבר לא פרסם כאן שנה ולא נראה שהוא מתחבר.
אני אשמח לקבל מס' טלפון אם יש לכם. |
|
|
| The Drow |
| quote: | Originally posted by uzi
באמת שמעתי הרבה דברים טובים על די סי 10 ואפילו ראיתי כתבה בטלויזיה על המקום.
טיפ, איביזה יקרה, תיהיה מוכן יותר ממה שנדמה לטיול קצר.
טיפ שני, לא הייתי חוזר מבלי להיות במועדונים הכי מפורסמים בעולם שיש שם... אמנזיה, עדן, פאצה, ספייס, וגם על די סי לא הייתי מותר!
הכל תלוי בכסף וזמן. אם אתה לא רוצה לחזור לשם אז עדיף שלא תפספס. |
חחח נראה לך שאני לא רוצה לחזור?
אני מתכנן לחזור אחרי הצבא ולהיות שם מיוני עד ספטמבר.
מהפתיחה עד הסגירה חחח.
עומר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by The Drow
חחח נראה לך שאני לא רוצה לחזור?
אני מתכנן לחזור אחרי הצבא ולהיות שם מיוני עד ספטמבר.
מהפתיחה עד הסגירה חחח.
עומר |
מממ ממש ממש לא זול להיות שם כמה חודשים...
ולגבי משאמרת על ארמין...לא מסכים איתך שהוא פועל רק מקידום של הלייבל שלו וטזה עובדתי, מצטער כשאנשים כותבים שטויות לא מבוססות זה ראוי לתגובה נגדית...תבדוק פלייליסטים מתוכניות ותראה שהוא מנגן קטעים מהמון לייבלים שונים ואין נציגות בולטת במיוחד של ארמאדה
וגם אם כן...תחשוב על זה מנקודת מבט הגיונית...די ג'יי ששומע קטע מעולה שעדיין לא חתום ינגן אותו הרבה מצד אחד וישאף להחתים אותו מצד שני. משקורה זה שאתה יכול לטעון שהוא קידם את הקטע כי הוא חתום אצלו אבל לפעמים הדברים עובדים הפוך...והוא מחתים את הקטע כי הוא ניגן אותו אותו הרבה וראה שיש הייפ מסוים סביבו.
לגבי שיברס הליריקה שם מצוינת...אולי אתה צריך להסביר את עצמך טוב יותר...יש שם כתיבה ברמה שלא רואים בהפקות ואלבומי טראנס...הבעיה שאתה מדבר על ליריקה ואחרי זה אומר שזוקאלו הכי טוב...אז תחליט מה הפריע לך באלבום...אני קניתי את האלבום הזה וחושב שהוא שווה תכסף
יש שם קטעים מוזיקליים שמעבר להפקה הטובה ולגיוון המוזיקלי, כמו שאמרתי יש בהן גם מילים שמצליחות לגעת וגורמות הפלא ופלא להאזין באלבום הזה גם לווקאל |
|
|
| The Drow |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ ממש ממש לא זול להיות שם כמה חודשים...
ולגבי משאמרת על ארמין...לא מסכים איתך שהוא פועל רק מקידום של הלייבל שלו וטזה עובדתי, מצטער כשאנשים כותבים שטויות לא מבוססות זה ראוי לתגובה נגדית...תבדוק פלייליסטים מתוכניות ותראה שהוא מנגן קטעים מהמון לייבלים שונים ואין נציגות בולטת במיוחד של ארמאדה
וגם אם כן...תחשוב על זה מנקודת מבט הגיונית...די ג'יי ששומע קטע מעולה שעדיין לא חתום ינגן אותו הרבה מצד אחד וישאף להחתים אותו מצד שני. משקורה זה שאתה יכול לטעון שהוא קידם את הקטע כי הוא חתום אצלו אבל לפעמים הדברים עובדים הפוך...והוא מחתים את הקטע כי הוא ניגן אותו אותו הרבה וראה שיש הייפ מסוים סביבו.
לגבי שיברס הליריקה שם מצוינת...אולי אתה צריך להסביר את עצמך טוב יותר...יש שם כתיבה ברמה שלא רואים בהפקות ואלבומי טראנס...הבעיה שאתה מדבר על ליריקה ואחרי זה אומר שזוקאלו הכי טוב...אז תחליט מה הפריע לך באלבום...אני קניתי את האלבום הזה וחושב שהוא שווה תכסף
יש שם קטעים מוזיקליים שמעבר להפקה הטובה ולגיוון המוזיקלי, כמו שאמרתי יש בהן גם מילים שמצליחות לגעת וגורמות הפלא ופלא להאזין באלבום הזה גם לווקאל |
לא אמרתי שזוקאלו זה טוב. אמרתי שזה הטראק היחיד שאני יכול להקשיב לו מהאלבום. הוא סביר ולא יותר.
אוקי מה כל כך גאוני ב
Don't leave me, love me
just a bit longer
.הליריקה כאן לקוחה ישר מהמחברת של בת 14 משועממת
הרגש היחיד שזה מעורר בי זה סלידה גדולה מאוד.
ליריקה כזאת אני יכול למצוא אצל בריטני ספירס. אני לא צריך אותה בטראנס.
אתה רוצה ליריקה גאונית?
Iron & Wine - The Trapeze Swinger
זה לא טראנס אבל זה שיר שמדבר על אהבה ואין בו אף טיפה קטנה של קיטצ'. למען האמת הוא גורם לך לחשוב כאילו אתה נמצא במקום הזמר.
המטאפורות שם פשוט מדהימות, והאנלוגיה בין הדובר ל
Trapeze Swinger
היא פשוט גאונית ועוד כל מני דברים שראיתי שם.
לפי דעתי כשיש ליריקה היא חייבת להגיד משהו מעניין. אחרת היא פשוט מיותרת.
יכול להיות שמה שאמרתי לא היה מבוסס, זה היה הרושם שלי שקיבלתי מהפלייליסטים של ASOT.
אני לא מצליח להקשיב לתוכנית שלו, היא משעממת וחד גונית. פשוט ככה.
בוא נסכם את זה שלכל אחד יש את הטעם שלו.
עומר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by The Drow
לא אמרתי שזוקאלו זה טוב. אמרתי שזה הטראק היחיד שאני יכול להקשיב לו מהאלבום. הוא סביר ולא יותר.
אוקי מה כל כך גאוני ב
Don't leave me, love me
just a bit longer
.הליריקה כאן לקוחה ישר מהמחברת של בת 14 משועממת
הרגש היחיד שזה מעורר בי זה סלידה גדולה מאוד.
ליריקה כזאת אני יכול למצוא אצל בריטני ספירס. אני לא צריך אותה בטראנס.
אתה רוצה ליריקה גאונית?
Iron & Wine - The Trapeze Swinger
זה לא טראנס אבל זה שיר שמדבר על אהבה ואין בו אף טיפה קטנה של קיטצ'. למען האמת הוא גורם לך לחשוב כאילו אתה נמצא במקום הזמר.
המטאפורות שם פשוט מדהימות, והאנלוגיה בין הדובר ל
Trapeze Swinger
היא פשוט גאונית ועוד כל מני דברים שראיתי שם.
לפי דעתי כשיש ליריקה היא חייבת להגיד משהו מעניין. אחרת היא פשוט מיותרת.
יכול להיות שמה שאמרתי לא היה מבוסס, זה היה הרושם שלי שקיבלתי מהפלייליסטים של ASOT.
אני לא מצליח להקשיב לתוכנית שלו, היא משעממת וחד גונית. פשוט ככה.
בוא נסכם את זה שלכל אחד יש את הטעם שלו.
עומר |
אח שלו הבעיה שלי היא לא בדיעה שלך אלא באיך שאתה מביע אותה
אתוכנית של ארמין משעממת? זה עניין של דיעה אני לא יכול להתווכח איתך אבל חד גונית? צר לי...זה לא נכון - עובדתית הוא מנגן טראנס מלודי פרוגרסיב טראנס לעתים פותח עם כמה קטעי פרוגרסיב האוס אפילו לעתים עם קטע שתיים של אלקטרו לעתים עם קטע שתיים של פאנקי האוס ולא אמרנו מילה על טק טראנס שזה גם מנה קבועה אצלו...ככה שאולי לך יש הגדרה חדשה לחד גוני...אבלח התוכניות שלו לא כאלה
ליריקה:
מתוך רצועה רביעית נכתב ע"י ארמין והזמר המבצע של הקטע:
Here I am, Standing naked. Thats what she said. I dont mind as long as i get what i want.
......
On and on and on she cries for me
On and on and on she makes me feel so special.
She's a devil in disguise she's a golddigger
מתוך רצועה שישית:
You bathe in water false, childhood lies, fear in your eyes. Give me a son and daughter there is nothing i can't see in my mind, a picture of you painted, so vividly blood runs through my light, through my darknesslay down on me, naked gypsy watching you.......
מממ
תאמת...
הקשבת לאלבום?
או רק לשיברס וזוקאלו? |
|
|
| Viber |
מסכים באופן ניחרץ עם אילן
שיברס אלבום ענק ובכלל לא בגלל הטראק שנושא את שם האלבום. |
|
|
| The Drow |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אח שלו הבעיה שלי היא לא בדיעה שלך אלא באיך שאתה מביע אותה
אתוכנית של ארמין משעממת? זה עניין של דיעה אני לא יכול להתווכח איתך אבל חד גונית? צר לי...זה לא נכון - עובדתית הוא מנגן טראנס מלודי פרוגרסיב טראנס לעתים פותח עם כמה קטעי פרוגרסיב האוס אפילו לעתים עם קטע שתיים של אלקטרו לעתים עם קטע שתיים של פאנקי האוס ולא אמרנו מילה על טק טראנס שזה גם מנה קבועה אצלו...ככה שאולי לך יש הגדרה חדשה לחד גוני...אבלח התוכניות שלו לא כאלה
ליריקה:
מתוך רצועה רביעית נכתב ע"י ארמין והזמר המבצע של הקטע:
Here I am, Standing naked. Thats what she said. I dont mind as long as i get what i want.
......
On and on and on she cries for me
On and on and on she makes me feel so special.
She's a devil in disguise she's a golddigger
מתוך רצועה שישית:
You bathe in water false, childhood lies, fear in your eyes. Give me a son and daughter there is nothing i can't see in my mind, a picture of you painted, so vividly blood runs through my light, through my darknesslay down on me, naked gypsy watching you.......
מממ
תאמת...
הקשבת לאלבום?
או רק לשיברס וזוקאלו? |
טרחתי להקשיב לאלבום. כולו מדבר על אהבה בצורה כזאת או אחרת.
מצאתי גם בטראנס ליריקה הרבה יותר טובה מזאת.
בכלל אני חושב שבטראנס הליריקה לא מרשימה בכלל בד"כ וחבל שזה כך.
תקשיב לרוק גות'י או לאינדי רוק למשל. מי שכותב דברים כאלה הוא פשוט גאון.
אני יכול להצביע רק על כמה טראקים בטראנס שאני יכול להגיד שהליריקה שלהם גאונית. לצערי פשוט לא מתמקדים בזה מספיק.
לגבי התוכנית אני חושב שזה קטע של טרנדים בעיקר. אחרת הוא גם היה נהנה מלהפיק את זה או לפחות מפתח את הסט ככה שזה יהיה יותר בולט.
עומר |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by The Drow
טרחתי להקשיב לאלבום. כולו מדבר על אהבה בצורה כזאת או אחרת.
מצאתי גם בטראנס ליריקה הרבה יותר טובה מזאת.
בכלל אני חושב שבטראנס הליריקה לא מרשימה בכלל בד"כ וחבל שזה כך.
תקשיב לרוק גות'י או לאינדי רוק למשל. מי שכותב דברים כאלה הוא פשוט גאון.
אני יכול להצביע רק על כמה טראקים בטראנס שאני יכול להגיד שהליריקה שלהם גאונית. לצערי פשוט לא מתמקדים בזה מספיק.
לגבי התוכנית אני חושב שזה קטע של טרנדים בעיקר. אחרת הוא גם היה נהנה מלהפיק את זה או לפחות מפתח את הסט ככה שזה יהיה יותר בולט.
עומר |
מסכים איתך
לגבי הליריקה באינדי היא ברמה יותר גבוה מהטראנס
אפשר לראות אתזה בכך שאולי הטראנס לא מפותח כלכך כמו האינדי
והנושא היעקרי בטראנס הוא המלודיות והקטע עצמו (גם אם יש ליריקה) ולעומת זאת באינדי זה דווקא הליריקה שהיא העיקרית בקטע....
חוץ מזה באינדי יש מבחר ענק של להקות וזמרים בעלי
ליריקה ברמה גבוה שמאוד קשה להבין את הפירוש....
לעומת זאת בטראנס הליריקה דיי נמוכה ולא מפותחת יש קטעים אם ליריקס מצוניים בטראנס אבל לא הרבה..... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by DvJ
מסכים איתך
לגבי הליריקה באינדי היא ברמה יותר גבוה מהטראנס
אפשר לראות אתזה בכך שאולי הטראנס לא מפותח כלכך כמו האינדי
והנושא היעקרי בטראנס הוא המלודיות והקטע עצמו (גם אם יש ליריקה) ולעומת זאת באינדי זה דווקא הליריקה שהיא העיקרית בקטע....
חוץ מזה באינדי יש מבחר ענק של להקות וזמרים בעלי
ליריקה ברמה גבוה שמאוד קשה להבין את הפירוש....
לעומת זאת בטראנס הליריקה דיי נמוכה ולא מפותחת יש קטעים אם ליריקס מצוניים בטראנס אבל לא הרבה..... |
מי צריך ליריקה בטראנס?
טראנס אמיתי הוא אמור להיות בלי מילים בכלל,זה רק כמה שנים אחרונות התחילו עם מילים,וטראנס נהיה יותר מסחרי בגלל זה
בטראנס המלודיה מדברת |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מי צריך ליריקה בטראנס?
טראנס אמיתי הוא אמור להיות בלי מילים בכלל,זה רק כמה שנים אחרונות התחילו עם מילים,וטראנס נהיה יותר מסחרי בגלל זה
בטראנס המלודיה מדברת |
נכון וציינתי אתזה בקשר למלודיה
מי צריך?
היית יכול לוותר על קטעים כמו
Souther Sun
No One On Earth
+
הרבה הקטעים של גבריאל ודרסדן שיש בהם ווקאל
או על ווקאליסטיות כמו
טיפ לאסי
אלס דה גראף
ג'ניפר רנה
ז'אן ג'והנסון
לומינרי
קריסטי הוקשאו
ועוד....? |
|
|
|
|