return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איבי
View this Thread in Original format
The Drow
מישהו כאן שוקל לנסוע חוץ ממני?
אני רוצה לנסוע לרדיו 1 וויקאנד של הבי בי סי.
ולפני זה יש גם אחלה שבוע עם קרל קוקס, מורליו, פרי קורסטן ופול ואן דיק ועוד כמה...
אני מחפש שותף לנסיעה ואני אשמח אם מישהו כאן מתכנן לנסוע :)

תחזרו אלי כאן או בהודעה פרטית
עומר
DJMIKE
אני מניח שאתה מתקוון לאיביזה

התחלתי לחסוך, קיץ 2008 אני שם :crazy:
Viber
בלי קשר סתם רציתי להגיד לך שאהבתי מאוד תטראק החדש שלך ושאתה ממש מוכשר.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by The Drow
מישהו כאן שוקל לנסוע חוץ ממני?
אני רוצה לנסוע לרדיו 1 וויקאנד של הבי בי סי.
ולפני זה יש גם אחלה שבוע עם קרל קוקס, מורליו, פרי קורסטן ופול ואן דיק ועוד כמה...
אני מחפש שותף לנסיעה ואני אשמח אם מישהו כאן מתכנן לנסוע :)

תחזרו אלי כאן או בהודעה פרטית
עומר


אהלן אח שלנו
אני הייתי באיביזה בקיץ 2005 בבדיוק באותו שבוע שבסיומו היה הסופש של רדיו 1.
יש לנו פה בחור שנוסע כבר 8 שנים ברציפות (השנה תהיה התשיעית) לאיביזה והוא ללא ספק המאסטר לענייני איביזה - גם אצלו הטיסות נקבעות סביב סוף השבוע המטורף הזה.

אני מתכוון לחזור לאי בקיץ 2008
עד אז אי אפשר בלי המלצות:
אתה חייב לעבור בדי סי 10 - מועדון שחי וקיים רק ביום אחד בשבוע -יום שני כאשר ליין הסירקולוקו בא להתארח שם. זה אפטר שמתחיל בבוקר יום שני ונמשך עד 12 בלילה. נחשב לאחד הליינים המבוקשים והמצליחים על האי.
סגנון מוזיקלי: מינימל, טק האוס מינימליסטי ועד טכנו.
The Drow
quote:
Originally posted by Viber
בלי קשר סתם רציתי להגיד לך שאהבתי מאוד תטראק החדש שלך ושאתה ממש מוכשר.


תודה גבר. אתה מוזמן לרשום ביקורת מלאה בנושא שם :)
לכולם:
אני לצערי מתגייס ככה שב2008 אני לא אהיה שם עם כולכם.
אני כנראה לא אהיה בDC 10 הפעם. יש יותר מדי דברים טובים חחחח.
פעם הבאה, וברור לי שתהייה פעם הבאה.

מי זה אותו אחד שנוסע שמונה שנים ברצף?
romigi
טוב שמח לשמוע שעוד אחד מתכוון לשנות לעצמו את החיים ..
בכל אופן א. לך לדי סי 10. ב. לך לקוקון.. ג. אל תלך לכל המסיבות טראנס האלה של הבריטים סתם בזבוז כסף וזמן.
בלי שביקרת בקארל קוקס אל תחזור. ולא משנה אם אתה אוהב רק טראנס אתה חייב לנסות ליינים אחרים.. גם אם זה בא על חשבון ליינים של טראנס..
בכל אופן דרך צלחה וההנאה מובטחת לך

נ.ב. מייק תחסוך הרבה אני אקלקל אותך שם מוזיקלית כהוגן..:stongue:
Glenn-Holmes
רומן...עם כל הכבוד אני חושב שלמרות שמאוד מומלץ להיות במקומות מסויימים באיביזה העצה של לוותר על ליינים ומסיבות שהן לטעמו המוזיקלי של מישהו היא לא עצה נכונה בכל המקרים...

אם אתה מחזיר אותי ל-2005 אני כמעט בטוח שההחלטה שלקחתי אז היתה נשארת בעינה...היום אני חושב שזו טעות לבחור כך...אבל זה אילן 2007...אנשים משתנים ותפיסות של אנשים משתנות...אל תחליט בשביל בן אדם בלי שאתה יודע מי הבן אדם מה הרקע שלו ומה הוא מחפש...חבל שהוא לא יהיה בדי סי 10 כי המסיבות שם הן הדברים הכי משוגעים שקורים באיביזה מצד אחד, ואין שום תחרות רצינית מולם ביום והשעות של הסירקולוקו מצד שני
romigi
אילן אל תתגרה למה אני אחשוף פה פרטים מביכים עליך ועל המסע שלך ב 2005
זה שהעדפת ללכת לארמדה נייט ולהפסיד את קארל השמן במקום זה בעיה שלך אבל אל תתן לאחרים לעשות את אותה טעות..
The Drow
quote:
Originally posted by romigi
טוב שמח לשמוע שעוד אחד מתכוון לשנות לעצמו את החיים ..
בכל אופן א. לך לדי סי 10. ב. לך לקוקון.. ג. אל תלך לכל המסיבות טראנס האלה של הבריטים סתם בזבוז כסף וזמן.
בלי שביקרת בקארל קוקס אל תחזור. ולא משנה אם אתה אוהב רק טראנס אתה חייב לנסות ליינים אחרים.. גם אם זה בא על חשבון ליינים של טראנס..
בכל אופן דרך צלחה וההנאה מובטחת לך

נ.ב. מייק תחסוך הרבה אני אקלקל אותך שם מוזיקלית כהוגן..:stongue:

ברור שאני הולך לקוקס...
יש ארמין אונלי באותו יום ואני מוותר כי הוא מנגן רק חרא ממוסחר כדי לקדם את אמרדה והוא כבר לא מה שהוא היה פעם.
יש וידאו שלו (ולמורות שהוא שיכור מת) הוא טוען שדי.ג'. סאמי הוא לא טראנס והוא הורס את התעשייה.
עכשיו המצב הוא ששיברס הוא כמו כל טראק של סאמי :p
בנוסף יש לו טראק עם פרי קורסטן שאני פשוט מת עליו אבל חבל שהוא לא התכוון לזה.
"Music. It's like a trade, it comes from the heart, it comes from the mind."
והכל הדרדר משם...
בכל מקרה קצת נסחפתי חחח
אני חולה האוס, אני אוהב טקנו מדי פעם. תלוי איזה לפעמים זה משעמם.
אני בעצם שומע המון דברים, גם לא קשורים כל כך למוזיקה אלקטרונית.
אני בעצם אחליט כשאגיע לשם.

יש מישהו המעוניין בכל מקרה?

עומר
romigi
תראה אני יודע שתהיה משלחת של ישראלים של לפחות 5 אנשים.. ואלי אף יותר. בכל אופן תיצור קשר עם ירון המכונה פיוז'ן..
הוא רשום פה כ FUSI
אם אני לא טועה , אני די בטוח שהוא ישמח לשתף אותך

uzi
באמת שמעתי הרבה דברים טובים על די סי 10 ואפילו ראיתי כתבה בטלויזיה על המקום.
טיפ, איביזה יקרה, תיהיה מוכן יותר ממה שנדמה לטיול קצר.
טיפ שני, לא הייתי חוזר מבלי להיות במועדונים הכי מפורסמים בעולם שיש שם... אמנזיה, עדן, פאצה, ספייס, וגם על די סי לא הייתי מותר!
הכל תלוי בכסף וזמן. אם אתה לא רוצה לחזור לשם אז עדיף שלא תפספס.
romigi

קיצר זה הדיסי 10, נראה לי שווה את ה30 יורו..


וזה סוף סט של השמן עם הסנדלים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement