|
[26-05-2007] Inspirited @ Studio Escape , Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Desperado22 |
Lineup and Timetable:
23:00 - 02:00 Misja Helsloot vs DJ RV (back2back)
02:00 - 03:00 Dorius
03:00 - 04:00 DJ Dazzle
04:00 - 05:00 Robert Nickson
Entrance Price: 10 Euro
Location: Studio Escape , Rembrandtplein 11, Amsterdam
www.escape.nl |
|
|
| AirPole |
Hah, RV is er ook bij. Good luck maar weer.
:) |
|
|
| Donna |
Jups,de mannen gaan een gezellig avondje "jammen" ;p
Gewoon lekker een feest om t feest.
Jammer dat Groningen weer zo ver weg is uh? |
|
|
| DjRV |
Wordt errug gezellig idd denk ik :)
2 Desperado22: Are you coming aswell? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Donna
Jups,de mannen gaan een gezellig avondje "jammen" ;p
Gewoon lekker een feest om t feest.
Jammer dat Groningen weer zo ver weg is uh? |
Ja, wel enigszins ja :p
Voor 10 Euro zou ik er natuurlijk zo heen gaan, als ik een beetje vlak bij woonde. Naja, het is hier ook mooi hoor in Grunn.
:p |
|
|
| Donna |
Ja psies,tis gewoon een makkelijk feestje om heen te gaan qua entree en locatie is ook zeer gunstig.
En dat groningen mooi wonen is ben ik t meteen met je eens,alleen zou ik dan toch t westen dan missen,hoewel ik ook daar soms aan twijfel;) |
|
|
| Muppy |
wtf hebben jullie het nou weer over Grunn?
er staat toch duidelijk Studio Escape Amsterdam...
of snap ik de grap niet?:stongue: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Muppy
wtf hebben jullie het nou weer over Grunn?
er staat toch duidelijk Studio Escape Amsterdam...
of snap ik de grap niet?:stongue: |
Ik kom toch uit Grunn, aap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:wtf: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik kom toch uit Grunn, aap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:wtf: |
hahahahahahahahahahahaha
ik voel me best dom nu:whip: |
|
|
| Siesta |
| Groningen kunnen ze beter van de kaart schrappen, net als Limburg, 2 schijtprovincies zonder enige toegevoegde waarde! :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
Groningen kunnen ze beter van de kaart schrappen, net als Limburg, 2 schijtprovincies zonder enige toegevoegde waarde! :D |
Voeg Friesland daar ook meteen ff aan toe, die hebben toch al hun eigen volkslied :haha: |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Muppy
hahahahahahahahahahahaha
ik voel me best dom nu:whip: |
*grinz*
Dacht al,dat kwartje valt vanzelf wel:P |
|
|
|
|