return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[26-05-2007] Inspirited @ Studio Escape , Amsterdam
View this Thread in Original format
Desperado22




Lineup and Timetable:
23:00 - 02:00 Misja Helsloot vs DJ RV (back2back)
02:00 - 03:00 Dorius
03:00 - 04:00 DJ Dazzle
04:00 - 05:00 Robert Nickson

Entrance Price: 10 Euro
Location: Studio Escape , Rembrandtplein 11, Amsterdam
www.escape.nl
AirPole
Hah, RV is er ook bij. Good luck maar weer.

:)
Donna
Jups,de mannen gaan een gezellig avondje "jammen" ;p

Gewoon lekker een feest om t feest.

Jammer dat Groningen weer zo ver weg is uh?
DjRV
Wordt errug gezellig idd denk ik :)

2 Desperado22: Are you coming aswell?
AirPole
quote:
Originally posted by Donna
Jups,de mannen gaan een gezellig avondje "jammen" ;p

Gewoon lekker een feest om t feest.

Jammer dat Groningen weer zo ver weg is uh?


Ja, wel enigszins ja :p


Voor 10 Euro zou ik er natuurlijk zo heen gaan, als ik een beetje vlak bij woonde. Naja, het is hier ook mooi hoor in Grunn.


:p
Donna
Ja psies,tis gewoon een makkelijk feestje om heen te gaan qua entree en locatie is ook zeer gunstig.

En dat groningen mooi wonen is ben ik t meteen met je eens,alleen zou ik dan toch t westen dan missen,hoewel ik ook daar soms aan twijfel;)
Muppy
wtf hebben jullie het nou weer over Grunn?

er staat toch duidelijk Studio Escape Amsterdam...

of snap ik de grap niet?:stongue:
AirPole
quote:
Originally posted by Muppy
wtf hebben jullie het nou weer over Grunn?

er staat toch duidelijk Studio Escape Amsterdam...

of snap ik de grap niet?:stongue:



Ik kom toch uit Grunn, aap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




:wtf:
Muppy
quote:
Originally posted by AirPole
Ik kom toch uit Grunn, aap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




:wtf:


hahahahahahahahahahahaha

ik voel me best dom nu:whip:
Siesta
Groningen kunnen ze beter van de kaart schrappen, net als Limburg, 2 schijtprovincies zonder enige toegevoegde waarde! :D

DjRV
quote:
Originally posted by Siesta
Groningen kunnen ze beter van de kaart schrappen, net als Limburg, 2 schijtprovincies zonder enige toegevoegde waarde! :D


Voeg Friesland daar ook meteen ff aan toe, die hebben toch al hun eigen volkslied :haha:
Donna
quote:
Originally posted by Muppy
hahahahahahahahahahahaha

ik voel me best dom nu:whip:


*grinz*

Dacht al,dat kwartje valt vanzelf wel:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement