|
[25-08-2007] Mystery Land - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Cyberjoi |
| Omdat daarvoor Marco V staat, ik vind het persoonlijk niet de juiste opbouw. Andersom had ik het wel ok gevonden, Mysteryland werd 3 jaar geleden ook door hem afgesloten. Dat was zeer geslaagd! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Omdat daarvoor Marco V staat, ik vind het persoonlijk niet de juiste opbouw. Andersom had ik het wel ok gevonden, Mysteryland werd 3 jaar geleden ook door hem afgesloten. Dat was zeer geslaagd! |
ja dat is wel beetje vaag. Toch ben ik er van overtuigd dat Bart Skils een goede afsluitings set kan neerzetten. Die gast kan echt wel draaien |
|
|
| Cyberjoi |
| Hij heeft inderdaad wel Skills ( Teding TSSsssss ) |
|
|
| Siesta |
persoonlijk zou ik Marco V skippen. Maarja ik ben er niet bij.
:toothless |
|
|
| Cyberjoi |
Ik persoonlijk ook, ik sta dan bij Armada (Markuz Schulz)
Die draait muziek die ik wel interessant vind :haha: |
|
|
| Muppy |
| Na Tiesto nu Marco V aant bashen met zn allen?:conf: |
|
|
| Cyberjoi |
bashen is voor watjes, net als broeken...:toocool:
 |
|
|
| jp |
| Dat wordt de hele dag genieten van het weer en de sfeer :wtf: |
|
|
| Spliph |
wordt n fantastische dag/avond... ga er al morgen heen en zal jullie briefen hoe t terrein gedecoreerd is ;)
cheers |
|
|
| Cyberjoi |
Ik rij er elke dag langs (werk in Hoofddorp).
Ik kan alleen maar vertellen dat de tent bovenop de berg rood is! Je kan er volgens mij in, en er is een soort podium boven op. |
|
|
| Glaniskanis |
| er is ieder jaar een podium bovenop |
|
|
| Cyberjoi |
| Klopt, maar die is niet elk jaar rood! |
|
|
|
|