return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
[25-08-2007] Mystery Land - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 4)
View this Thread in Original format
Cyberjoi
Omdat daarvoor Marco V staat, ik vind het persoonlijk niet de juiste opbouw. Andersom had ik het wel ok gevonden, Mysteryland werd 3 jaar geleden ook door hem afgesloten. Dat was zeer geslaagd!
basvh
quote:
Originally posted by Cyberjoi
Omdat daarvoor Marco V staat, ik vind het persoonlijk niet de juiste opbouw. Andersom had ik het wel ok gevonden, Mysteryland werd 3 jaar geleden ook door hem afgesloten. Dat was zeer geslaagd!


ja dat is wel beetje vaag. Toch ben ik er van overtuigd dat Bart Skils een goede afsluitings set kan neerzetten. Die gast kan echt wel draaien
Cyberjoi
Hij heeft inderdaad wel Skills ( Teding TSSsssss )
Siesta
persoonlijk zou ik Marco V skippen. Maarja ik ben er niet bij.

:toothless
Cyberjoi
Ik persoonlijk ook, ik sta dan bij Armada (Markuz Schulz)

Die draait muziek die ik wel interessant vind :haha:
Muppy
Na Tiesto nu Marco V aant bashen met zn allen?:conf:
Cyberjoi
bashen is voor watjes, net als broeken...:toocool:

jp
Dat wordt de hele dag genieten van het weer en de sfeer :wtf:
Spliph
wordt n fantastische dag/avond... ga er al morgen heen en zal jullie briefen hoe t terrein gedecoreerd is ;)

cheers
Cyberjoi
Ik rij er elke dag langs (werk in Hoofddorp).

Ik kan alleen maar vertellen dat de tent bovenop de berg rood is! Je kan er volgens mij in, en er is een soort podium boven op.

Glaniskanis
er is ieder jaar een podium bovenop
Cyberjoi
Klopt, maar die is niet elk jaar rood!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement