|
[25-08-2007] Mystery Land - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| Marco Borsato komt zeker langs met zijn grote hit: Rood :D |
|
|
| Cyberjoi |
Ok dan ga ik het volgende oefenen voor morgen:
Rood is allang het rood niet meer
het rood van rode rozen
de kleur van liefde van weleer
lijkt door de haat gekozen
Dat mooie rood was ooit voor mij
een kleur van passie en van wijn
Ik wil haar terug, die mooie tijd
Maar zij lijkt al lang vervlogen
En alle beelden op tv
van bloed en oorlog om ons heen
werken daar ook niet echt aan mee
Dus ik neem heel bewust het besluit
de krant leg ik weg
en de tv gaat uit
Vandaag is rood de kleur van jouw lippen
vandaag is rood wat rood hoort te zijn
vandaag is rood van rood wit blauw
van heel mijn hart voor jou
schreeuw van de roodbedekte daken dat ik van je hou
vandaag is rood gewoon weer liefde
tussen jou en mij
Ik loop de deur door, ga naar buiten
waar de zon begint te schijnen
Laat alles achter, ik kijk vooruit
en met mijn laatste rooie cent
koop ik een veel te grote bos
met honderdvijftig rode rozen
Eén voor elk jaar waarvan
ik hoop dat jij nog bij me bent
vandaag is rood de kleur van jouw lippen
vandaag is rood wat rood hoort te zijn
vandaag is rood van rood wit blauw
van heel mijn hart voor jou
schreeuw van de roodbedekte daken dat ik van je hou
vandaag is rood gewoon weer liefde
tussen jou en mij
En nu sta je hier zo voor me
de rode avondzon streelt jouw gezicht
je bent een wonder voor me
denk ik terwijl een doorn mijn vinger prikt
rood is mijn bloed dat valt op de grond
en even lijk ik verloren
maar jij brengt mijn vingers naar je mond
en je kust ze
en ik weet
vandaag is rood de kleur van jouw lippen
vandaag is rood wat rood hoort te zijn
vandaag is rood van rood wit blauw
van heel mijn hart voor jou
schreeuw van de roodbedekte daken dat ik van je hou
vandaag is rood gewoon weer liefde
tussen jou en mij
vandaag .... is rood
gooi de loper uit
en drink een goed glas wijn
pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn
vandaag is rood gewoon weer liefde tussen jou en mij
vandaag staat rood weer voor de liefde
tussen jou en mij. |
|
|
| jp |
Ik maak foto's voor ID&T dus ben gebonden aan bepaalde area's
M'n dag gaat er zo uit zien:
12-14 mainstage zuid
14-16 sprookjesbos zuid
16-18 q-dance stage noord
18-20 eilandjes ingang noord
20-22 waterpark zuid
Dat betekent dat ik de volgende acts in ieder geval kan zien/fotograferen:
fedde le grand
tiga gregor salto
showtek zany deepack
joey beltram dano markus schultz
roger sanchez
Laatste uurtje Q-Dance :wtf: |
|
|
| MennoB |
| Dus dit jaar wel eerlijk naar binnen neem ik aan.. En niet meer over het hek :p |
|
|
| jp |
Kleine selectie dan maar? (klikbaar)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  |
|
|
| MennoB |
| Was weer een mooi feestje!! Jammer dat Marco V er niet was. Maar Lainback Luke was een prima vervanger!! En Dr. Lektroluv erna :eyespop: |
|
|
| Chryz707 |
| AMAZING Pics, looks like the weather was great too... Which area was the best.... They all looked Amazing... I cant believe I missed this one:wtf: |
|
|
| Frank-HH |
great weather, great Armin, great Zany, great Q-Stage!
Perfect Day! |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by MennoB
Was weer een mooi feestje!! Jammer dat Marco V er niet was. Maar Lainback Luke was een prima vervanger!! En Dr. Lektroluv erna :eyespop: |
Marco was er wel, vliegtuig had vertraging. Hij kwam alleen pas na Dr. Lektroluv (die wel ERG veel hitjes draaide). Boys Noize als afsluiter was echt vet!:eyes:
Q-dance stage zag er super uit, alleen jammer dat het helemaal vol stond met paupervolk (no offense JP);) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by jp
Kleine selectie dan maar? (klikbaar)

|
Deze foto is echt onwijs cool ouwe (Y) |
|
|
| Cyberjoi |
Armada 1 woord, super!!!!
(alleen die bar he, wat weinig personeel!) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Armada 1 woord, super!!!!
(alleen die bar he, wat weinig personeel!) |
Heb alleen stukkie Markus en Armin gezien. Geluid was bagger (stond redelijk vooraan), stage was erg slecht aangekleed (paar doeken dat was het dan wel), smal en geen visuals (althans voor zover ik kon zien). |
|
|
|
|