|
Amerikaanse blockbusterseries (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
"24" volg ik eigenlijk al zo goed als van het begin en ik heb tot nu toe seizoenen 1 tot en met 5 gezien (ik volg het op ka2 en heb S06 dus nog niet gezien). Ik blijf het een goeie serie vinden maar het nieuwe is er in ieder geval wel wat van af. Volgorde van favoriete seizoenen is moeilijk voor mij, S03 is mn favoriete seizoen, de rest vind ik grotendeels evenwaardig. Als ik ze nog ns opnieuw moest zien stel ik mijn mening mss nog wel bij.
Lost heb ik tot nu toe S01 en S02 gezien, en hoewel het mij in het begin zeker kon boeien heeft de serie toch veel kwaliteit verloren. Ik vind het minder interessant op dit moment en het is gewoon enorm irritant om steeds maar meer nieuwe misteries te zien en maar zelden antwoorden te krijgen. Hopelijk is S03 terug topkwalitieit
Heroes kwam voor mij vrij langzaam op gang, maar na de eerste paar afleveringen ben ik het echt geweldig beginnen vinden. Der zit ook nog heel veel potentieel in. Toch verkies ik voorlopig "24" nog boven Heroes
Prison Break kan mij het minst boeien, ik heb het een kans gegeven maar ik vind er echt niet veel aan. Ik ben wel van plan om in de toekomst alle afleveringen wel eens te bekijken, maar ik denk niet dat ik mijn mening nog echt ga bijstellen
24 > Heroes > Lost > Prison Break |
|
|
| Eagle` |
| Dawsons Creek :gsmile: |
|
|
| FenixStyle |
In een iets andere categorie blijven natuurlijk ook The Simpsons steengoed na al die jaren.. De speciale dubbelaflevering ter gelegenheid van de 400e aflevering was ook weer hilarisch, met oa "24 minutes", een epsidode in 24-stijl :p
Ook niet te versmaden, m'n dagelijkse serie na het avondeten: de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen van De Kotmadam :toothless |
|
|
| Xilver |
| Jericho is ook een enorm goede reeks. Favoriet is toch Prison Break, en dan zeker het eerste seizoen. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Jericho is ook een enorm goede reeks. Favoriet is toch Prison Break, en dan zeker het eerste seizoen. |
Daar heb ik de eerste aflevering van gekeken en 't zag er goed uit. Maar toen hoorde ik dat de serie vroegtijdig is stopgezet en nu heb ik weinig zin om verder te kijken :( |
|
|
| Gladius |
geen interesse. het eerste seizoen van 24 heb ik gezien, maar de laatste afleveringen ervan vond ik al niet meer goed eigenlijk.
prison break wil ik mss in de toekomst wel nog 'ns zien.
Curb Your Enthusiasm vind ik geweldig, maar da's geen blockbusterserie natuurlijk |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Daar heb ik de eerste aflevering van gekeken en 't zag er goed uit. Maar toen hoorde ik dat de serie vroegtijdig is stopgezet en nu heb ik weinig zin om verder te kijken :( |
Euhm, het de laatste aflevering van seizoen 1 is onlangs uitgezonden, en dat was wel degelijk een heel seizoen. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Euhm, het de laatste aflevering van seizoen 1 is onlangs uitgezonden, en dat was wel degelijk een heel seizoen. |
Maar is het verhaal niet zo dat er een 2e seizoen zou moeten volgen? |
|
|
| djcresto |
Boy meets world...
euh :D Lost is eigenlijk de enige serie die ik volg. Zo'n series volgen is toch serieus tijdrovend. Een film bekijk je en zit er na twee uur op, das gemakkelijker. |
|
|
| Zehra |
Uit de series die genoemd zijn: Lost. Ik vond de final wel een grote teleurstelling! Ik had verwacht dat er wat mysteries zouden opgelost worden. Zal wel voor 't volgend seizoen zijn zeker.
Heroes ben ik mee bezig en die vind ik minder spannend dan Lost.
Ik volg ook One Tree Hill. Dat is zo een echte teen/drama-serie & I love it! :D Goede dosis good ppl vs bad ppl (Dan!! grrr), melige scènes, dilemma's, ...
Op tv zie ik ook graag naar Grounded For Life, My Wife & Kids en Friends. |
|
|
| djcresto |
| The Gilmore Girls ftw! |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nog geen enkele aflevering van geen enkele serie gezien
Bijgevolg: geen interesse :p |
idem |
|
|
|
|