|
Amerikaanse blockbusterseries (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
Ik volg ze bijna allemaal:-)
-24: mijn favo reeks tot en met reeks 5, maar reeks 6 suckte een beetje.
-Prison break: zalig eerste seizoen, tweede seizoen had ook zijn sterke momenten maar verknalde het op het einde
-Lost: mjaah, die bekijk ik nog wekelijks, maar met minder enthousiasme dan vroeger:-)
-Heroes: zalig seizoen, crappy laatste aflevering. Ik vrees dat ze het gaan verknallen in seizoen 2.
-Sopranos: blijft na 6 seizoenen UBERzalige TV. Jammer dat er maar 1 aflevering meer volgt voordat de serie er voorgoed mee stopt:( |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bertn
-Sopranos: blijft na 6 seizoenen UBERzalige TV. Jammer dat er maar 1 aflevering meer volgt voordat de serie er voorgoed mee stopt:( |
WAT? Is dat de allerlaatste? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Maar is het verhaal niet zo dat er een 2e seizoen zou moeten volgen? |
Ja :( Maar er is hoop, de acties van de kijkers ( oa het opsturen van 100'en kg noten (nuts) naar de programmadirecteur; diegene die de laatste aflevering gezien hebben begrijpen het wel) hebben ervoor gezorgd dat de zender het allemaal opnieuw bekijkt.
Waarschijnlijk komen er wel extra afleveringen :)
Voor de rest kijk ik naar:
- Lost
- Prison Break
- American Dad
- Family Guy
- Simpsons (uit gewoonte want is IMO al een paar seizoenen niet grappig genoeg)
- South Park (Mag wel een terug origineler worden want elke week een filmparodie stak me wel wat tegen)
- My name Is Earl
- The Riches
- The Unit (scenario rammelt geregeld en opeenvolging van afleveringen klopt niet altijd, maar anders aangename serie :toothless )
- Weeds (die reeks is zwaar onderschat) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Maar is het verhaal niet zo dat er een 2e seizoen zou moeten volgen? |
Er komt hoogstwaarschijnlijk een tweede seizoen, de serie had goede ratings. Het zou wel op een andere avond geprogrammeerd worden, maar who cares :) |
|
|
| Vishnu |
Prison Break > Heroes > Lost
24 helaas nog niet gezien.
Misschien al ergens vermeld, maar er zouden nog een reeks gelijkaardige series op het punt staan hier binnekort ingevoerd te worden (Jericho bvb.), ben benieuwd :)
edit: Family Guy blijft weliswaar onklopbaar :p |
|
|
| Bertn |
humo heeft eind vorig jaar zo eens een overzicht gegeven van alle series die dit jaar nog naar belgië kwamen. misschien staat dat nog ergens op hun website, het waren er alleszins behoorlijk veel.
Heeft iemand trouwens al Battlestar Galactica gezien? De media prijst die serie alvast al de hemel in...
en @ Real: in de USA wordt volgende week s06e21 uitgezonden, en das de ALLERlaatste ooit.;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
NooooOOOoooOOOoooo |
/point
/laugh
Nu soit, kheb Sopranos nooit gezien, maar als de serie echt finaal gedaan is, ga ik de dvd-boxen wel kopen. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
/point
/laugh
Nu soit, kheb Sopranos nooit gezien, maar als de serie echt finaal gedaan is, ga ik de dvd-boxen wel kopen. |
zeker doen, geniale reeks! |
|
|
| FenixStyle |
| In de zomer komt trouwens Vanished op KanaalTwee. Een kruising tussen 24 en The Da Vinci Code.. Het is wel wat "platter" dan 24, maar toch vermakelijk.. :) Serie is wel na 13 episodes afgevoerd geweest in USA, de laatste afleveringen waren zelfs enkel via webstream te bekijken.. (die finale heb ik trouwens daardoor nog niet eens bekeken..) |
|
|
| Eagle` |
Band of Brothers, spielberg is schijnt bezig aan opvolger, alle tis niet echt nen opvolger want ditmaal gaat het rodn de gevechten in the southern pacific, hier kijk ik wel nog naar uit.
/thread |
|
|
| Belgian Bonzai |
| 24 is sterk :cool: |
|
|
|
|