|
תמלאו את זה!! חזק
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
שלא יגלה תסוד:]
תוצאות בסוף |
|
|
| Dj-2TaLL |
נחמד לא משהו...
מלחיץ קצת בהתחלה אבל ראיתי בסורס ואני לא חושב שהוא באמת עושה את מה שכתוב שהוא עושה...
מה הוא עושה תכנסו ותגלו...
:) |
|
|
| Flotser |
| what the hell is BOYA? |
|
|
| Dj Moriano |
| לא ממלא את זה גם ככה יש לי מספיק ג'אנק מייל |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
שלא יגלה תסוד:]
תוצאות בסוף |
חבל שאמרת שיש סוד עכשיו כולם יודעים שזה איזה משהו נוולי :D |
|
|
| Segev |
| לא הבנתי כלום מישהו מוכן להסביר לי מה זה? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Segev
לא הבנתי כלום מישהו מוכן להסביר לי מה זה? |
לא מצחיק בכלל אחי
זה סתם בולשיט |
|
|
| nesher |
כוס אמ אמק
כוס אמא שלך
יבן זונה
תמות אמן
זה מזה לא מצחיק
נגיד ומישהו שאתה מכיר יראה את זה?
אה |
|
|
| MoSH_MaN |
| תסבירו לי מה זה!!! |
|
|
| warpedd_ |
יענו אתה ממלא את זה
וזה נשלח למשהו אחר
וככה הלאה
והרעיון זה שכל פעם שמשהו ממלא זה נשלח למשהו שמילא פעם
אבל לדעתי זה לא ממש עובד
כי גם אני קבלתי הודעה שזה נשלח ל
boya
([email protected]) |
|
|
|
|