|
Var skall man åka om man vill dansa utomlands i sommar och när skall man åka?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| 303 |
| ibiza och holland är väl de som är inplanerade.. sen får man väl se vart vägarna bär lite :) |
|
|
| Amnezia |
Tyvärr så ser d inte bättre ut asså....dom jäklarna mejlar ju inte tebax....ingen info + att 2001 blev ett superfiasko...
sikta in dig på gatecrasher summer sound system vetja;) ;) ;)
får väl se om nått kommer upp om hyper....haft allt planerat två år i rad som sagt..men ej där än......
fan 33mil e ju gångavstånd...vore inte fel å besöka oslo inte:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Tyvärr så ser d inte bättre ut asså....dom jäklarna mejlar ju inte tebax....ingen info + att 2001 blev ett superfiasko...
sikta in dig på gatecrasher summer sound system vetja;) ;) ;)
får väl se om nått kommer upp om hyper....haft allt planerat två år i rad som sagt..men ej där än......
fan 33mil e ju gångavstånd...vore inte fel å besöka oslo inte:rolleyes: | Det var ju det som gjorde det så mycke lättare, att det var så pass nära, jag körde till Oslo i höstas på bara 4 1/2 timme typ från sthlm. Gatecrasher är ett stort project som kräver mycket pengar :p Nåt ska det fan bli iaf. till slut... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det var ju det som gjorde det så mycke lättare, att det var så pass nära, jag körde till Oslo i höstas på bara 4 1/2 timme typ från sthlm. Gatecrasher är ett stort project som kräver mycket pengar :p Nåt ska det fan bli iaf. till slut... |
joo precis...vi tänkte åka tåg dit..
har du varit på HS förut???
asch då.....GC SSS går på runt 2500:- hört av sånna som varit där tidigare + beräkningar vi gjort....
Ryan Air vettu....560 tur/retur.....biljett 640:- + annat man måste räkna med..
;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det var ju det som gjorde det så mycke lättare, att det var så pass nära, jag körde till Oslo i höstas på bara 4 1/2 timme typ från sthlm. Gatecrasher är ett stort project som kräver mycket pengar :p Nåt ska det fan bli iaf. till slut... |
Det är ju sant....Men den stora frågan är ju bara vilket det kan bli av dom....Måste ju passa in med semestern med mera..... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Annars ska jag göra allt för att sticka till Hyperstate i juni nån gång om line-uppen e bra. Bara 53mil att köra dit
|
Har du plats för en till? |
|
|
| Xplorer76 |
Har kollat runt en hel del.
Förra året var jag på GSSS och MoS at Knebworth.
I år verkar Godskitchen Global Gathering ha den bästa line upen.
Tiesto lirar INTE på GSSS i år....
http://www.godskitchenonline.com/Global/index.htm
Kolla in själva. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Har du plats för en till? | Skulle det bli nåt så har jag 2 eller 3 platser beroende på om en konpis ska med isf. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Har kollat runt en hel del.
Förra året var jag på GSSS och MoS at Knebworth.
I år verkar Godskitchen Global Gathering ha den bästa line upen.
Tiesto lirar INTE på GSSS i år....
http://www.godskitchenonline.com/Global/index.htm
Kolla in själva. |
okeej...checkat global partyt..ser jävligt bra ut asså...men e sjukt bra lineuper på båda ställen.......
asså vart går Godsktchenpartyt???? fatta aldrig det.hehe
utanför London???? 22 july.okrar inte vänta så länge asså.....aww |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Skulle det bli nåt så har jag 2 eller 3 platser beroende på om en konpis ska med isf. |
isf skulle ja åkså va intresserad tror ja om d nu går för sig så att säga =)
Vilket datum e d? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by doter
isf skulle ja åkså va intresserad tror ja om d nu går för sig så att säga =)
Vilket datum e d? | Förr brukar det vara i Juni. Inget är bestämt och ingen har hört nåt så dom flesta förmodar att det inte blir nåt... typ...
Man får väl se helt enkelt och om det nu blir av får man se vad line-uppen är... |
|
|
| Ravesquad |
| eftersom hyperstate inte verkar bli av... var ska man åka? |
|
|
|
|