|
Var skall man åka om man vill dansa utomlands i sommar och när skall man åka?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
eftersom hyperstate inte verkar bli av... var ska man åka? |
Till Ibiza i augusti ;) |
|
|
| qwertyu |
| hyperstate oslo!! |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
eftersom hyperstate inte verkar bli av... var ska man åka? |
nä..verkar ju inte bli av asså...mejlar å mejlar dom men får aldrig svar....
men nu blir det Godskitchen Global Gathering 27 juli..uk....kommr bli greaT....
satsa på det eller Gatecrasher SSS...;););)
lineuperna e sjukligt bra...:)
//Nezia |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ciao!
Här kommer en länk med lite kul info till de undrar vad IOS -GREKLAND är för plejs... ;)
http://iospartyisland.com/ |
|
|
| Ravesquad |
| Har en kompis som ska va bartender där i sommar...man kanske skulle åka ner o hälsa på:) Har nån varit där? |
|
|
| Gaby |
| Jag var där för några år sedan! Det var helt ok :D Öluffade en sommar men råkade fastna i 3 veckor på Ios. |
|
|
| mindshooter |
Själv håller jag på och planerar så att jag ska kunna gå på GSSS.... Skulle verkligen vara kul om NÅN annan från boarden va där me :)
Kommmer nog inte att kunna gå på så mkt mer nu på ett tag. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Själv håller jag på och planerar så att jag ska kunna gå på GSSS.... Skulle verkligen vara kul om NÅN annan från boarden va där me :)
Kommmer nog inte att kunna gå på så mkt mer nu på ett tag. |
va ju halvägs på väg till GC SSS men nu blir det Godskitchen Global Gathering istället...den trancelineupen e grymt svår slagen.....
båda partyna e två av de absolut största..så bara välja å vraka...får vänta en månad till när ni e på GC.....snuff.....men sen då jäklar...:):):)
samt att et var så förbannat klurigt å ta sig till turweston aeredrome från sverige..ryan air ligger typ på månen i jämförelse...
Godskitchen ligger precis vid birmingham...bättre för oss som ska åka hela vägen från ehmmaplan..hehe;) |
|
|
| Trancefella |
| ska till kreta nästa vecka, finns det nått där? typ nån club man kan planka in på lr nåt? kreta.. va fan gör man där? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Trancefella
ska till kreta nästa vecka, finns det nått där? typ nån club man kan planka in på lr nåt? kreta.. va fan gör man där? |
Super och träffar en massa fulla idioter?? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Gaby
Super och träffar en massa fulla idioter?? |
Exakt, så ligger det till på Kreta..
Tranceland:
Du kan ju alltid göra en god gärning å städa Heraklion.. Europas smutsigaste stad.. :wtf: |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Tranceland:
Du kan ju alltid göra en god gärning å städa Heraklion.. Europas smutsigaste stad.. :wtf: |
:conf: vart ligger det? typ grekland? :wtf: |
|
|
|
|