return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Var skall man åka om man vill dansa utomlands i sommar och när skall man åka?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad
eftersom hyperstate inte verkar bli av... var ska man åka?


Till Ibiza i augusti ;)
qwertyu
hyperstate oslo!!
Amnezia
quote:
Originally posted by Ravesquad
eftersom hyperstate inte verkar bli av... var ska man åka?



nä..verkar ju inte bli av asså...mejlar å mejlar dom men får aldrig svar....

men nu blir det Godskitchen Global Gathering 27 juli..uk....kommr bli greaT....

satsa på det eller Gatecrasher SSS...;););)

lineuperna e sjukligt bra...:)

//Nezia
SWE_TRANCE
Ciao!

Här kommer en länk med lite kul info till de undrar vad IOS -GREKLAND är för plejs... ;)

http://iospartyisland.com/
Ravesquad
Har en kompis som ska va bartender där i sommar...man kanske skulle åka ner o hälsa på:) Har nån varit där?
Gaby
Jag var där för några år sedan! Det var helt ok :D Öluffade en sommar men råkade fastna i 3 veckor på Ios.
mindshooter
Själv håller jag på och planerar så att jag ska kunna gå på GSSS.... Skulle verkligen vara kul om NÅN annan från boarden va där me :)
Kommmer nog inte att kunna gå på så mkt mer nu på ett tag.
Amnezia
quote:
Originally posted by mindshooter
Själv håller jag på och planerar så att jag ska kunna gå på GSSS.... Skulle verkligen vara kul om NÅN annan från boarden va där me :)
Kommmer nog inte att kunna gå på så mkt mer nu på ett tag.



va ju halvägs på väg till GC SSS men nu blir det Godskitchen Global Gathering istället...den trancelineupen e grymt svår slagen.....

båda partyna e två av de absolut största..så bara välja å vraka...får vänta en månad till när ni e på GC.....snuff.....men sen då jäklar...:):):)
samt att et var så förbannat klurigt å ta sig till turweston aeredrome från sverige..ryan air ligger typ på månen i jämförelse...
Godskitchen ligger precis vid birmingham...bättre för oss som ska åka hela vägen från ehmmaplan..hehe;)
Trancefella
ska till kreta nästa vecka, finns det nått där? typ nån club man kan planka in på lr nåt? kreta.. va fan gör man där?
Gaby
quote:
Originally posted by Trancefella
ska till kreta nästa vecka, finns det nått där? typ nån club man kan planka in på lr nåt? kreta.. va fan gör man där?


Super och träffar en massa fulla idioter??

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Gaby


Super och träffar en massa fulla idioter??


Exakt, så ligger det till på Kreta..

Tranceland:
Du kan ju alltid göra en god gärning å städa Heraklion.. Europas smutsigaste stad.. :wtf:
Trancefella
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE


Tranceland:
Du kan ju alltid göra en god gärning å städa Heraklion.. Europas smutsigaste stad.. :wtf:


:conf: vart ligger det? typ grekland? :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement