|
Global Gathering 2007, 27-28 juli
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Någon som ska dit?
www.globalgathering.co.uk
Kostar förvisso £100 men linan är helt skadad...tveklöst den tjockaste festivalen i sommar. |
|
|
| Vizay |
argh jag vill jag vill jag vill men kommer inte kunna :/
och som vanligt är linan överjävligt brölfet, gkgg håller sjukt hög standard sen ett par år tillbaka banne mig. |
|
|
| reveal |
| Är det camping som gäller? En natt eller två? Annan info för en som aldrig varit där? Tack :) |
|
|
| Laszlo |
| Japp, tvådagarsbiljetten för 105 GBP är inklusive camping...enbart lördagsbiljett kostar 60 GBP..campingen stänger på söndagkvällen så man har god tid på sig att sova av sig sin bakfylla efter lördagnatten |
|
|
| Funfrock |
| Någon som har räknat på vad själva resan går på? är rätt sugen på detta :D |
|
|
| Laszlo |
3-4000 spänn lär lätt gå åt med resa och allt som hör därtill...beror ju på hur flott man vill leva, hur länge man ska stanna osv, men mat och dricka brukar inte vara den billigaste på festivalområden...
någon som har koll på hur man flyger billigast till england? någon som bilat dit? |
|
|
| mjz |
ryan air funkade bra för mig när jag var dit för några år sen men det kanske finns fler budgetbolag nu.. :)
Blir nog inget GG för mig iaf, måste prioritera när man är fattig. |
|
|
| iammesol |
| I'll be in the Bedrock tent celebrating my 18th birthday on saturday. If anybody wants to go nuts to Prydz with me that's where I'll be :p |
|
|
| Gate 42 |
om man vägrar camping da? finns det nå nice boende, hotell i närheten som man kan nyttja?
är lite småsugen på att åka iväg på detta. |
|
|
| Laszlo |
| Som jag fattat det ligger det mitt ute i ingemansland så hotell är nog bara att glömma... |
|
|
| Funfrock |
Skjuter nog upp GGG ett år på framtiden till, har väl bara tänkt att dra så där dem fem senaste åren :)
Får bli en liten sväng till beach party i polen istället. Mest för att det blir ett billigt, lätt och annorlunda alternativ, linan lockar väl inte direkt. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Som jag fattat det ligger det mitt ute i ingemansland så hotell är nog bara att glömma... |
rackarns... :nervous: |
|
|
|
|