|
[09-11-2007] Underworld naar Nederland
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Underworld naar Nederland
Uitgegeven: 20 juni 2007 11:47
AMSTERDAM - De Britse band Underworld geeft op 9 november een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De kaartverkoop begint zaterdag, zo liet concertorganisator Mojo woensdag weten. De formatie was in 2005 voor het laatst in Nederland.
Underworld komt dit jaar met een nieuw album Oblivion With Bells, het eerste in vier jaar tijd. Born Slippy, van de soundtrack van de film Trainspotting, is de grootste hit van Underworld.
(c) ANP
Bron: nu.nl |
Sounds good! Eens kijken wat de kaarten gaan kosten. |
|
|
| Muppy |
| Klinkt zeker goed!!!Heb ze nog nooit live meegemaakt, maar van wat ik gehoord heb, moet het echt megavet zijn...:D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Muppy
Klinkt zeker goed!!!Heb ze nog nooit live meegemaakt, maar van wat ik gehoord heb, moet het echt megavet zijn...:D |
Dat zijn ze. |
|
|
| Remy D |
Ik vond ze toen echt zwaar tegenvallen op Impulz. Helaas.
Daarentegen waren The Chemical Brothers de 1ste keer in de HMH wel goddelijk goed. Onovertroffen live act. :tongue2 :tongue2 |
|
|
| basvh |
| Vond ze ook erg tegenvallen op Impulz. Eigenlijk sta je op Born Slippy te wachten. Meest irritante vond ik nog dat die nummers allemaal los werden gedaan, had verwacht dat het een doorlopende live act was. n |
|
|
| TranceFool |
Je moet ze niet op een groot festival meemaken, maar in een kleine lokatie.
Heb ze totaal 2x meegemaakt, op Impulz Outdoor en in de 013 in Tilburg. In 2005 in de 013 was het vetste live-optreden wat ik ooit heb meegemaakt op The Prodigy na misschien, zal er om hangen. Echt een mega-vette avond, heb er ook nog wel wat leuke filmpjes van. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Je moet ze niet op een groot festival meemaken, maar in een kleine lokatie. |
Mwah.. Heb ze op Lowlands gezien, en daar ging het dak er ook behoorlijk af. |
|
|
| Siesta |
| die datum :stongue: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
die datum :stongue: |
9 november? |
|
|
| MennoB |
| 9-11.. Iets met aanslagen, Twin Towers en New York? Hahaha.. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MennoB
9-11.. Iets met aanslagen, Twin Towers en New York? Hahaha.. | als je het amerikaans ziet ja...gelukkig leven wij in nederland:o |
|
|
| Little Theseus |
Underworld live @ lowlands 2001 staat nog steeds als het allerbeste live-optreden wat ik ooit heb meegemaakt in mijn geheugen gegrift.
Heb ze daarna nog 2x gezien maar de eerste keer vergeet je nooit meer. |
|
|
|
|