|
Tiësto vindt Nederlanders verwend
|
View this Thread in Original format
| Zand|Man |
Na het zoveelste tiesto topic, tijd voor een nieuwe !
DJ Tiësto (Tijs Verwest) vindt Nederlanders oppervlakkig, te nuchter en bovendien verwend. "In Nederland zijn we gewoon zo verwend. Als ik hier optreed, vindt iedereen het 'wel leuk', maar wanneer ik in Argentinië sta, met een veel kleinere show, gaat iedereen de hele avond uit zijn dak", aldus Thijs Verwest.
DJ Tiësto vindt dat Nederlanders erg gereserveerd reageren tijdens een show. "Die roepen pas aan het eind van de show 'we want more', dan denk ik: what the . Laat dan eerder merken hoe cool je het vindt". Tiësto ziet zichzelf nog steeds als de grootste dj ter wereld. Na een ridderorde, vele prijzen, een eigen restaurant, optredens met de Blue Man Group en veel artiesten die hem bellen voor een remix is dat volgens Tiësto geen vreemde gebeurtenis.
"Justin Timberlake heeft gevraagd een nummer voor zijn nieuwe album te remixen. Ook is er contact met Snow Patrol, The Police en Annie Lennox". In de komende maanden treedt Tiësto op in landen als Oekraïne, Oostenrijk en Schotland. Hij geeft voorlopig nog geen concert in Nederland.
Bron: Fok.nl
Kortom, zijn jullie het eens met ome tijs ? |
|
|
| Zand|Man |
Hmm niet goed gekeken blijkbaar :). Dan kan de thread op slot. |
|
|
| Loraine |
Ik las het idd in de nieuwe Veronica gids :o
Tijs is helemaal niet zelfingenomen met zijn "ik ben de grootste"....neuh :stongue: |
|
|
| Ultravibe! |
| Komt door alle niet-party-people die naar zijn optredens in NL komen. |
|
|
| Donna |
Psies,want de grootste issie natuurlijk wel,afgaande op wat hij allemaal heeft bereikt.
Laten we wel wezen.
En ja,nederlanders zijn zeikerds,ben jaloers op de feesten in andere landen waar ze alles nog heerlijk vinden. |
|
|
| Asperge |
| Ach Tijs is gewoon de grootste DJ, maarja in NL mag je zoiets nooit zeggen natuurlijk (zelfde met die topsalarissen :P ) waarom zou je niet trots mogen zijn op wat je bereikt hebt? |
|
|
| AirPole |
| Dit was ook al oud nieuws eigenlijk in de zin dat wij het hier daar zovaak over gehad hebben. Dat bijvoorbeeld de Engelsen veel 'gekker' zijn op dat soort feesten en dat de Nederlanders wat dat betreft toch veel gezien/meegemaakt hebben en dus inderdaad verwend. |
|
|
| The_G0dfather |
In Hasselt was ie ook al niet blij met het publiek.
Hij moet niet zagen, gewoon draaien |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
In Hasselt was ie ook al niet blij met het publiek.
Hij moet niet zagen, gewoon draaien |
Niet zagen???
Maar hakken???!!
:conf: |
|
|
| Botol&Cebok |
| nederlanders zijn inderdaar verwend ze willenalleenmaar horen wat z willen horen |
|
|
| DJ Sid |
| Dat ie weg blijft dan :D |
|
|
|
|