return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
עונת הרחצה החלה !! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אז מאה אחוז אני אראה אותך אני גר מטר מהים.....

אבל לא אזהה אותך ואתה בטוח לא תזהה אותי....
Hell_Copter
אם אתה גר מטר מהים זה מצוין!!!!
אני יקפוץ לקחת ממך את הנרגילה :D
MoSH_MaN
אני גם קרוב לים

אני באופנים תוך 6 דקות בסוף נוף ים
DjNumShum
אני לא גר קרוב לים....


אבל לי יש אוטו :D
Hell_Copter
כן אה... אתה מהמניאקים האלה...
אני גם לא גר ליד ים וגם אין אוטו
אבל עכשיו יש חברים עם אוטו כבר אז אפשר להסתדר... אני מקווה
yahel222
טוב גם אני גר ברמת גן וזה רחוק מהים......אבל יש לי גם אוטו וגם אופנוע
ולים הכי טוב אופנוע
היום אני מרכיב את חבר שלי נוסעים כל הטיילת בת"א בלי חולצות בלי קסדות אין כאלה דברים....חוף מציצים ואיייי רק כוסיות !

עכשיו אם יש משהו שאני מצטער עליו בחיים - זה שלא למדתי לגלוש
זה שהיום הלכתי איתו לים גולש מגיל 0....איזה כיף זה הלוואי עלי
קיצר מוריאנו תהנה...ועוד שאלה איזה כתה אתה???
לא כתה י במקרה???
Dj Moriano
לא אני ט'....


אני מצטער גם שלא התחלתי יותר מוקדם אבל חפיף יש לי עוד זמן עד הצבא
yahel222
אהה ואתה לומד בביה"ס שיש שם כתות י יא יב או לא????

פעם היה ט'רד איך להתחיל עם בנות בדיסקוטק
אז זה לא בעיה.....
אבל אם יש מקום שאין לי מושג איך להתחיל עם בנות זה בים
עצות???? אבל רק מה שהתנסה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by yahel222
אהה ואתה לומד בביה"ס שיש שם כתות י יא יב או לא????


לא אני בחטיבה....
NeMeSiS1234
וואי הים!!!!!!
חוויה בפני עצמה אם אתם מגיעים לשם עם איזה
BMW
וטראנסים פול ווליום !!!

DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
חוויה בפני עצמה אם אתם מגיעים לשם עם איזה
BMW
וטראנסים פול ווליום !!!


חחחח מה הקשר ?
דותן, נראה לי שאתה צריך לקבל עצות ממישהו בגיל שלך שמתחיל עם בנות בגיל שלך

וממתי אנחנו רחוקים מהים מה אתה דפוק ?
אוטובוס אחד (בשבילי) ואני בים....

ולך עוד יש אופנוע אז מה אתה מתבכיין שזה רחוק ?

:)
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook


חחחח מה הקשר ?
דותן, נראה לי שאתה צריך לקבל עצות ממישהו בגיל שלך שמתחיל עם בנות בגיל שלך

וממתי אנחנו רחוקים מהים מה אתה דפוק ?
אוטובוס אחד (בשבילי) ואני בים....

ולך עוד יש אופנוע אז מה אתה מתבכיין שזה רחוק ?

:)

שמע אח של חבר שלי גר במגדל הזה בטיילת של ישרוטל העגול הזה
הוא יורד מהבית והוא בים
לעומתו אנחנו רחוקים :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
סתם סתם ברור שזה קרוב .....אבל עדיין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement