|
עונת הרחצה החלה !! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אז מאה אחוז אני אראה אותך אני גר מטר מהים.....
אבל לא אזהה אותך ואתה בטוח לא תזהה אותי.... |
|
|
| Hell_Copter |
אם אתה גר מטר מהים זה מצוין!!!!
אני יקפוץ לקחת ממך את הנרגילה :D |
|
|
| MoSH_MaN |
אני גם קרוב לים
אני באופנים תוך 6 דקות בסוף נוף ים |
|
|
| DjNumShum |
אני לא גר קרוב לים....
אבל לי יש אוטו :D |
|
|
| Hell_Copter |
כן אה... אתה מהמניאקים האלה...
אני גם לא גר ליד ים וגם אין אוטו
אבל עכשיו יש חברים עם אוטו כבר אז אפשר להסתדר... אני מקווה |
|
|
| yahel222 |
טוב גם אני גר ברמת גן וזה רחוק מהים......אבל יש לי גם אוטו וגם אופנוע
ולים הכי טוב אופנוע
היום אני מרכיב את חבר שלי נוסעים כל הטיילת בת"א בלי חולצות בלי קסדות אין כאלה דברים....חוף מציצים ואיייי רק כוסיות !
עכשיו אם יש משהו שאני מצטער עליו בחיים - זה שלא למדתי לגלוש
זה שהיום הלכתי איתו לים גולש מגיל 0....איזה כיף זה הלוואי עלי
קיצר מוריאנו תהנה...ועוד שאלה איזה כתה אתה???
לא כתה י במקרה??? |
|
|
| Dj Moriano |
לא אני ט'....
אני מצטער גם שלא התחלתי יותר מוקדם אבל חפיף יש לי עוד זמן עד הצבא |
|
|
| yahel222 |
אהה ואתה לומד בביה"ס שיש שם כתות י יא יב או לא????
פעם היה ט'רד איך להתחיל עם בנות בדיסקוטק
אז זה לא בעיה.....
אבל אם יש מקום שאין לי מושג איך להתחיל עם בנות זה בים
עצות???? אבל רק מה שהתנסה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
אהה ואתה לומד בביה"ס שיש שם כתות י יא יב או לא????
|
לא אני בחטיבה.... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
וואי הים!!!!!!
חוויה בפני עצמה אם אתם מגיעים לשם עם איזה
BMW
וטראנסים פול ווליום !!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
חוויה בפני עצמה אם אתם מגיעים לשם עם איזה
BMW
וטראנסים פול ווליום !!! |
חחחח מה הקשר ?
דותן, נראה לי שאתה צריך לקבל עצות ממישהו בגיל שלך שמתחיל עם בנות בגיל שלך
וממתי אנחנו רחוקים מהים מה אתה דפוק ?
אוטובוס אחד (בשבילי) ואני בים....
ולך עוד יש אופנוע אז מה אתה מתבכיין שזה רחוק ?
:) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח מה הקשר ?
דותן, נראה לי שאתה צריך לקבל עצות ממישהו בגיל שלך שמתחיל עם בנות בגיל שלך
וממתי אנחנו רחוקים מהים מה אתה דפוק ?
אוטובוס אחד (בשבילי) ואני בים....
ולך עוד יש אופנוע אז מה אתה מתבכיין שזה רחוק ?
:) |
שמע אח של חבר שלי גר במגדל הזה בטיילת של ישרוטל העגול הזה
הוא יורד מהבית והוא בים
לעומתו אנחנו רחוקים :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
סתם סתם ברור שזה קרוב .....אבל עדיין |
|
|
|
|