| Dj-2TaLL |
יוווווווו
הים!!! כמה כוסיות יש!!!
פעם לא אהבתי באמת אבל זה הדבר הכי סבבה שיש ככה אחרי בגרות או מגן אתה הולך לים ואיתך שם כל השכבה וחצי עולם ובן דודו!!!
הדבר הכי סבבה שיש...
:)
ניסיתי פעם לגלוש...
לא הלך אבל, אני יצמד לסנובורד אם אני ירצה הרגשה של גלישה אז בחלק הנמוך יותר של ההר בימי שמש יש ברד, זה הכי קרוב שיש...
:) |
|
|