|
[31.12.2007] Sensation Duitsland 2007 – Oud en Nieuw wordt wit!
|
View this Thread in Original format
| Keldana |
| quote: | Sensation Duitsland 2007 – Silvester wordt wit!
Voor de derde maal brengt ID&T haar paradepaardje Sensation naar Duitsland. Na twee achtereenvolgende jaren in de Arena auf Schalke in Gelsenkirchen met meer dan 17.500 bezoekers, vindt The World’s Leading Dance Event dit jaar plaats in de LTU Arena in Dϋsseldorf. Niet in juli, maar met Silvester, het Duitse Oud en Nieuw.
„De keuze om van Gelsenkirchen naar Dusseldorf te gaan ligt in lijn met onze huidige visie over de internationale expansie van Sensation. We willen binnen enkele jaren in meer dan vijfentwintig landen actief zijn en dan voornamelijk in wereldsteden als Sydney, Dubai, Moskou, Praag, Kaapstad, L.A. en Rio de Janeiro. Dan past Dϋsseldorf als internationale lifestyle metropool uitstekend in dat portfolio.“, verklaart ID&T grondlegger Duncan Stutterheim.
Na zeven jaar ervaring stijgt het kwaliteitsniveau dit jaar naar nog grotere hoogten. Om de show er in alle landen hetzelfde uit te laten zien wordt er in de decoratie en show zowel creatief als financieel flink geïnvesteerd.
In vergelijking tot de andere landen is er voor de Duitse bezoeker nog een extra hoogtepunt. Sensation in Dϋsseldorf is namelijk de enige editie welke met Oud en Nieuw plaatsvindt. Daarom wordt er rond de jaarwisseling om 00.00 uur op showgebied extra groots uitgepakt.
Start VVK:1 oktober 2007 TicketOnline.nl
Geplaatst op: 22-06-2007 |
De enigste edities, welke in de verleden twee jaaren niet zijn uitverkocht geweest .... nu proberen ze het op deze manier .... |
|
|
| Ouwe Dwaas |
en waarom komt meneer Stutterheim met dit idee voor Duitsland en niet voor het land waar het allemaal begonnen is?
Zijn wij Nederlanders weer te min of zo?
Elk jaar weer hetzelfde liedje: allerlei grootse Nieuwjaarsfeesten in het buitenland, maar in Nederland moeten we het weer met veeel minder doen.
Alle grote DJs die draaien met Oud en Nieuw in het buitenland, omdat ze waarschijnlijk daar veel geld neerleggen om de grote jongens maar dan toch. |
|
|
| Muppy |
| sowieso het feit dat ze tegenwoordig meer aandacht aan de buitenlandse sensations geven vind ik:whip: |
|
|
| Little Theseus |
en terecht.
Als het koetje gemolken is, pak je gewoon een ander koetje drbij! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Muppy
sowieso het feit dat ze tegenwoordig meer aandacht aan de buitenlandse sensations geven vind ik:whip: |
ben ik helemaal met je eens.
kijk eens naar de line-ups van de buitenlandse SW edities.
Ik snap aan de ene kant dat ze indruk willen maken daar, maar moet dan de NL editie het met 8 uur lang alleen maar met house doen? :whip: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
ben ik helemaal met je eens.
kijk eens naar de line-ups van de buitenlandse SW edities.
Ik snap aan de ene kant dat ze indruk willen maken daar, maar moet dan de NL editie het met 8 uur lang alleen maar met house doen? :whip: |
:rolleyes:
Lees mijn post over sensation en waarom het dit jaar all-house maar in de sensation-thread.
Snap best dat jullie trancerts het jammer vinden maar als je die trancebril eens af doet en er logisch naar kijkt dan snap je waarom er dit jaar geen trance meer is.
Trouwens oud en nieuw feestjes zijn zoiezo erg overrated en veels te duur. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by basvh
:rolleyes:
Lees mijn post over sensation en waarom het dit jaar all-house maar in de sensation-thread.
Snap best dat jullie trancerts het jammer vinden maar als je die trancebril eens af doet en er logisch naar kijkt dan snap je waarom er dit jaar geen trance meer is.
Trouwens oud en nieuw feestjes zijn zoiezo erg overrated en veels te duur. |
ik heb je post gelezen, ik begrijp het volkomen.
En ik ben vaak naar Sensation geweest en het was altijd een mix van house en trance en andere stijlen.
En dat mis ik nu een beetje dit jaar.
En heeft niks te maken dat ik alleen mijn trance bril op hebt, want ik luister veel verschillende stijlen, tja dat trance nr 1 bij mij is ok, maar ik heb altijd genoten van Sensation omdat er verschillende stijlen werden gedraaid en niet 8 uur lang dezelfde stijl. |
|
|
| Loraine |
Die goeie oude tijd...dat er nog O&N feesten waren als Energy2000
*zucht*
Ik vond het O&N feest van Intuition in de AstA in 2005 eigenlijk wel een goede opvolger. Mogen de mannen van Intuition Events wel weer organiseren dit jaar :o |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
en terecht.
Als het koetje gemolken is, pak je gewoon een ander koetje drbij! |
precies. Nederland heeft ie al in de pocket. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
:rolleyes:
Lees mijn post over sensation en waarom het dit jaar all-house maar in de sensation-thread.
Snap best dat jullie trancerts het jammer vinden maar als je die trancebril eens af doet en er logisch naar kijkt dan snap je waarom er dit jaar geen trance meer is.
Trouwens oud en nieuw feestjes zijn zoiezo erg overrated en veels te duur. |
heb ik ook gelezen en ben het wel met je eens, maar toch vind ik dat je hier dan ook wel een aantal grote toppers neer mag zetten. Erick E, Fedde, Mason kan je ook ergens anders zien elk weekend...Zet dan Roger Sanchez, Morillo, Kenny Dope neer! Echt een wereldnaam zeg maar:o |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Muppy
heb ik ook gelezen en ben het wel met je eens, maar toch vind ik dat je hier dan ook wel een aantal grote toppers neer mag zetten. Erick E, Fedde, Mason kan je ook ergens anders zien elk weekend...Zet dan Roger Sanchez, Morillo, Kenny Dope neer! Echt een wereldnaam zeg maar:o |
$$$$$$$$$$$$$ |
|
|
| Remy D |
| Het boeit toch niemand die er heen gaat, ze zijn al blij als je een megamix draait van 8 uur. :clown: Ik heb toch best wat Sensations meegemaakt maar had toch altijd het gevoel dat de menigte het meest los ging op de megamix. Veel herkenning, dus bijna iedereen blij. :eek: |
|
|
|
|