return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
99 ZONE @ Boogie (12.07.2007)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


והנה לנו עוד מסיבה סוחפת מבית קהילת
99ZONE!

כמו במסיבה שעברה הזכורה לנו לטובה עם איירבייס,
גם זאת תתקיים במועדון הבוגי שבהרצליה
מובטחת מסיבה קייצית משהו משהו
:D

התאריך:
12.07.2007
יום חמישי
שעה:
22:30

LINE-UP:
Glenn-Holmes VS. Lico
Hydroid VS. Shultz
Eyal Hoffman VS. Elad Efrati
Tragos

פינוקים במהלך הערב:
!צ'ייסר ראשון חינם
!שתייה קלה חינם חופשי כך הלילה
HAPPY HOUR 1+1 !

מחיר כניסה:
60ש"ח

לפרטים:
0508453763
0506560160

:crazy: :disbelief :crazy:
YoraY
קצת קלאב טראנס תמיד טוב
mitre
שוב 90% מהאוכלוסיה תיהיה בגיל 16-18? =\
YoraY
quote:
Originally posted by mitre
שוב 90% מהאוכלוסיה תיהיה בגיל 16-18? =\



לא אחי עכשיו עושים הפקה מיוחדת 23+ ככה שיהיו 3 אנשים...


יאללה חשבתי שכבר זה מאחורינו.......

הם לא יכולים להרשות לעצמם הפקה מסוג אחר..
skelz
go Ilan!! ;)

ויוראי גמרת אותי..
חחחחחחחחח
benji904
YES!!!! Back with some mofo proper in' trance!!
romigi
benji save me a free seat @ you car i might come with you.. not sure yet
Glenn-Holmes
אני מאמין שיהיה לא פחות טוב ממסיבות אחרות שהח'ברה האלה כבר ארגנו

מקווה לראות כמה מהאנשים שכותבים פה
;)
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני מאמין שיהיה לא פחות טוב ממסיבות אחרות שהח'ברה האלה כבר ארגנו

מקווה לראות כמה מהאנשים שכותבים פה
;)


Count me in, beeyaatches..:cool: :thepirate
mitre
quote:
Originally posted by YoraY
לא אחי עכשיו עושים הפקה מיוחדת 23+ ככה שיהיו 3 אנשים...


יאללה חשבתי שכבר זה מאחורינו.......

הם לא יכולים להרשות לעצמם הפקה מסוג אחר..


ואני לא יכול להרשות לעצמי להיות בקהל כזה.
יש לי נגן אמ פי 3 ואוזניות נחמדות - אותו הדבר, אם לא יותר טוב. זה לא שאני אומר שמסיבות עם סאונד מהתחת באומן הרבה יותר טובות.

בכל מקרה מחינתי לא שווה להגיע.

DJMIKE
quote:
Originally posted by mitre
ואני לא יכול להרשות לעצמי להיות בקהל כזה.
יש לי נגן MP3 ואוזניות נחמדות - אותו הדבר, אם לא יותר טוב. זה לא שאני אומר שמסיבות עם סאונד מהתחת באומן הרבה יותר טובות.

בכל מקרה מחינתי לא שווה להגיע.


ההפסד הוא רק שלך... האזנה ערבה לאמ פי 3
.A.Y.
כנראה שגם אותי תראו כרגיל:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement