|
99 ZONE @ Boogie (12.07.2007)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

והנה לנו עוד מסיבה סוחפת מבית קהילת
99ZONE!
כמו במסיבה שעברה הזכורה לנו לטובה עם איירבייס,
גם זאת תתקיים במועדון הבוגי שבהרצליה
מובטחת מסיבה קייצית משהו משהו
:D
התאריך:
12.07.2007
יום חמישי
שעה:
22:30
LINE-UP:
Glenn-Holmes VS. Lico
Hydroid VS. Shultz
Eyal Hoffman VS. Elad Efrati
Tragos
פינוקים במהלך הערב:
!צ'ייסר ראשון חינם
!שתייה קלה חינם חופשי כך הלילה
HAPPY HOUR 1+1 !
מחיר כניסה:
60ש"ח
לפרטים:
0508453763
0506560160
:crazy: :disbelief :crazy: |
|
|
| YoraY |
| קצת קלאב טראנס תמיד טוב |
|
|
| mitre |
| שוב 90% מהאוכלוסיה תיהיה בגיל 16-18? =\ |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by mitre
שוב 90% מהאוכלוסיה תיהיה בגיל 16-18? =\ |
לא אחי עכשיו עושים הפקה מיוחדת 23+ ככה שיהיו 3 אנשים...
יאללה חשבתי שכבר זה מאחורינו.......
הם לא יכולים להרשות לעצמם הפקה מסוג אחר.. |
|
|
| skelz |
go Ilan!! ;)
ויוראי גמרת אותי..
חחחחחחחחח |
|
|
| benji904 |
| YES!!!! Back with some mofo proper in' trance!! |
|
|
| romigi |
| benji save me a free seat @ you car i might come with you.. not sure yet |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני מאמין שיהיה לא פחות טוב ממסיבות אחרות שהח'ברה האלה כבר ארגנו
מקווה לראות כמה מהאנשים שכותבים פה
;) |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני מאמין שיהיה לא פחות טוב ממסיבות אחרות שהח'ברה האלה כבר ארגנו
מקווה לראות כמה מהאנשים שכותבים פה
;) |
Count me in, beeyaatches..:cool: :thepirate |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by YoraY
לא אחי עכשיו עושים הפקה מיוחדת 23+ ככה שיהיו 3 אנשים...
יאללה חשבתי שכבר זה מאחורינו.......
הם לא יכולים להרשות לעצמם הפקה מסוג אחר.. |
ואני לא יכול להרשות לעצמי להיות בקהל כזה.
יש לי נגן אמ פי 3 ואוזניות נחמדות - אותו הדבר, אם לא יותר טוב. זה לא שאני אומר שמסיבות עם סאונד מהתחת באומן הרבה יותר טובות.
בכל מקרה מחינתי לא שווה להגיע. |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by mitre
ואני לא יכול להרשות לעצמי להיות בקהל כזה.
יש לי נגן MP3 ואוזניות נחמדות - אותו הדבר, אם לא יותר טוב. זה לא שאני אומר שמסיבות עם סאונד מהתחת באומן הרבה יותר טובות.
בכל מקרה מחינתי לא שווה להגיע. |
ההפסד הוא רק שלך... האזנה ערבה לאמ פי 3 |
|
|
| .A.Y. |
| כנראה שגם אותי תראו כרגיל:) |
|
|
|
|