|
99 ZONE @ Boogie (12.07.2007) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| romigi |
| quote: | | ואני לא יכול להרשות לעצמי להיות בקהל כזה. |
תגיד כמה פוזה יש עליך מ 1 עד 10??
עד כד אכפת לך מי רוקד סביבך.? תמצא את הפינה שלך ותפנן.. |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by romigi
תגיד כמה פוזה יש עליך מ 1 עד 10??
עד כד אכפת לך מי רוקד סביבך.? תמצא את הפינה שלך ותפנן.. |
עזוב שלא יבוא יהיה פחות צפוף:D |
|
|
| DJ Shultz |
יאלללה תבואו לראות את המנהל שלכם בפעולה!:eyespop:
ויהיו עוד כמה ששווים הצצה ושמיעה:)
להוא שכנראה שגר לו אי שם בהולנד ובגלל זה מצבו כזה טוב שהוא כנראה כל יום בשתי מסיבות טראנס ...
אח שלי כמו שמייק אמר לך תהנה מה
השמיעה באם פי..שלח לנו תמונות מהאירוע!;) |
|
|
| DvJ |
כנראה שלא יצא לי להגיע :(
היה דווקא מעניין לשמוע סט תוצרת אילן לייב...
לכל מי שהולך תהנו....
;) |
|
|
| Segev |
איך שהוא תמיד יוצא שאני סוגר מתי שיש מסיבה..
תהנו גם בשבילי! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הופה עכשיו יהיה לי יותר שני מקומות להתפרע
:crazy: |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by romigi
תגיד כמה פוזה יש עליך מ 1 עד 10?? |
כמה שבא לי באותו רגע
| quote: | Originally posted by romigi
עד כד אכפת לך מי רוקד סביבך.? תמצא את הפינה שלך ותפנן.. |
למה בכלל ללכת למועדון? בשביל להיות מסריח מעשן של סיגריות ובשביל לקנות אלכוהול במחירים פי כמה יותר יקרים או אולי בשביל באסים נוראים שהורסים את שאר הסאונד?
אני יכול לחזור שוב על מה שאמרתי - אפשר בדיוק ככה לשבת בבית עם אמ פי 3, לכבות את האור ולשים פפלאגין בווינאמפ (טוב זה נשמע ממש דפוק). בקיצור מבחינתי להגיע להרצלה ללא אוטו למשהו כזה לא יוצא משתלם מכל הבחינות.
שיהיה לכם אחלה ערב. |
|
|
| DJ Shultz |
שמע אח שלי באמת שלא אכפת לי אם אתה בא או לא..
אבל באמת עכשיו...יש לך בעיה רצינית..מעבר למה שנראה לך...
בשביל מה ללכת למועדון? תגיד לי יש יותר טוב מלשמוע את המוזיקה שאתה הכי אוהב במועדון? מלרקוד אותה? מלהתפרק?! מה יש לך ? באמת חאלאס עם הפוזה..
וכמו שאמרתי פעם שעברה..שלח לנו תמונות מהאירוע שלך...תהיה בריא:eyes: |
|
|
| arik |
אלוהים ישמור איזה בכיין.
מי צריך לאכול בחוץ שיש אוכל בבית
מי צריך לצאת לקולנוע שאפשר להוריד הכל
מי צריך לזיין שאפשר להביא ביד
מי צריך חברים שיש לך אי סי קיו
מי צריך להתגנדר אם אני בכל מקרה מכוער
בלה בלה בלה.
באמת אני בטוח שלאף אחד לא אכפת אם תבוא או לא
כל הקטע זה האוירה החברים מהפורום והבנות הסקסיות.
אני גם כנראה יבוא סיימתי אם הלימודים לעת עתה אז אני ישתדל לראות אותכם יותר ואפילו לתת לכם נשיקה באף
ואולי אפילו אני יקנה ציוד מחדש!
יאךךה טראנסים בלאגים!
מלודיות כל הדרך!!! רק עוזי מבין אותי!!!!^^
סתם בהצלחה לכולם תתקלחו ליפני |
|
|
| Glenn-Holmes |
לקחתי איזה שבוע הפסקה מהמחשב שבמהלכה טחנתי עבודה
עבודה = כסף
ולמי שמכיר אותי זה ברור שכסף = מוזיקה
ביטפורט היר איי קאם
תכינו את עצמכם
לגבי דימה...בעקרון אם לא הייתי מכיר אותך הייתי כותב בדיוק את משאריק כתב
בגלל שאני מכיר אותך מעט מהמסיבות וגם היית לפחות במסיבה שלנו בזמנו שפין ביטל ברגע האחרון וגם במסיבה אחת לפחות של 99 אני יגיד לך שחבל שככה אתה מרגיש. אין ספק שהרבה מהכיף של האנשים שמגיעים למסיבה זה העובדה שלא רק שהם זוכים להיות במסיבה עם המוזיקה שהם אוהבים אלא הם גם פוגשים אנשים שהם מכירים תקופה מאותו פורום.
ועם זאת אני כבר אומר שגם משמגיע פעם ראשונה (וגם לי היתה פעם ראשונה שבה הגעתי ולא הכרתי אף אחד לפני איזה שנה ומשהו...) יצליח להנות מהמוזיקה ולא רק זה...הוא יוכל לפגוש ולדבר עם איתי שלפחות באירופה אני יודע שיש המון ריספקט לקטע הזה של די ג'יים ויוצרים מוכרים שמדברים עם מעריצים שלהם או סתם מאזינים קבועים למוזיקה אלקטרונית שאוהבים את הדברים שהם עושים.
בקיצור..עוד יומיים נפגש...עבורי זו תהיה פעם שישית...פעם ראשונה על העמדה במסיבות האלה ולי אין ספק שאני יהנה |
|
|
| DJMIKE |
אזזז
את מי רואים מחר?! :crazy: |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by DJ Shultz
שמע אח שלי באמת שלא אכפת לי אם אתה בא או לא..
אבל באמת עכשיו...יש לך בעיה רצינית..מעבר למה שנראה לך...
בשביל מה ללכת למועדון? תגיד לי יש יותר טוב מלשמוע את המוזיקה שאתה הכי אוהב במועדון? מלרקוד אותה? מלהתפרק?! מה יש לך ? באמת חאלאס עם הפוזה...
וכמו שאמרתי פעם שעברה..שלח לנו תמונות מהאירוע שלך...תהיה בריא:eyes: |
שוב - יש דבר כזה שנקרא "שווה השקעה". מבחינתי זה לא. גם בגלל מה שכתבתי מקודם וגם בגלל סיבות שלי.
| quote: | Originally posted by arik
אלוהים ישמור איזה בכיין.
מי צריך לאכול בחוץ אוכל מגעיל שיש אוכל בבית
מי צריך לצאת לקולנוע סלרט לא שווה שאפשר להוריד הכל
מי צריך לזיין בחורה מכוערת שאפשר להביא ביד
בלה בלה בלה. |
קרא למעלה ^
| quote: | Originally posted by arik
באמת אני בטוח שלאף אחד לא אכפת אם תבוא או לא
כל הקטע זה האוירה החברים מהפורום והבנות הסקסיות.
|
ברור שהרבה יותר שווה להיות במועדון עם מוזיקה שאתה אוהב בגלל הרבה מאוד בחינות אבל כאשר יש לך אילוצים כאלה ואחרים אתה צריך לבחור.
את מי אני מכיר מפה? אילן, DJMIKE, HellCopter וזה רק מכיר בפרצוף, חברים אנחנו לא. ובגלל שרוב החברים שלי לא יגיעו למסיבה הזאת בגלל הדברים שרשמתי קודם אז מבחינתי בשביל שאני אגיע למקום הזה לבד הוא צריך להיות מוגדר מבחינתי כשווה השקעה שכזאת ולדעתי הוא לא. קאפיש?!
"הבנות הסקסיות" - :eyes: אני רוצה לראות
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לגבי דימה...בעקרון אם לא הייתי מכיר אותך הייתי כותב בדיוק את משאריק כתב
בגלל שאני מכיר אותך מעט מהמסיבות וגם היית לפחות במסיבה שלנו בזמנו שפין ביטל ברגע האחרון וגם במסיבה אחת לפחות של 99 אני יגיד לך שחבל שככה אתה מרגיש. אין ספק שהרבה מהכיף של האנשים שמגיעים למסיבה זה העובדה שלא רק שהם זוכים להיות במסיבה עם המוזיקה שהם אוהבים אלא הם גם פוגשים אנשים שהם מכירים תקופה מאותו פורום. |
גם לי חבל, אילן. דווקא אותך הייתי מאוד רוצה לשמוע. אבל לכל אחד יש את השיקולים שלו ואת הסיבות שלו. אולי זה ישפיע איכשהו על מארגנים ובפעם הבאה מסיבות כאלה יהיו בת"א כדי שאנשים מתלבטים כמוני כן יוכלו להגיע.
תהנו לכם. |
|
|
|
|