return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Gatecrasher Summer Sound System!!!vilka ska meer dit???
View this Thread in Original format
Amnezia
hellu......
tänkte bara höra om nån mer härifrån ska till GC SSS i sommar??????

blir ju roligare ju fler man e...

veem???

checka info på www.gatecrasher.com

kommer bli sååå Greaat..:D

funderar på Sensation i juli oxå.hmz???nån lineup än???

//Nezia
Trancefella
Ja vill också dit!!!! :mad: :whip:
bla bla bla för liten bla bla 18 år bla...
suger pung

quote:
Originally posted by Amnezia


funderar på Sensation i juli oxå.hmz???nån lineup än???

//Nezia



id-t.co/portal.cddleeiibnä,bnä,äg,n [tryck bara]

tror att det borde stå där, orkar inte kolla igenom...
ha'et :)
Amnezia
För liten???...e 19 själv.....??? vad jag hört e det ingen gräns...
vet 18åringar som ska åka å 17 oxå.....så åk för sjutton...hehe;)
den lineupen e ju så man kan bli religös.....:rolleyes:

Digweed,sasha,oakie,cox,jules,picotto,lashes,glazby,tidyboys, mfl mfl
yehaa
/Nezia
Proximus
jag har redan 4 press pass dit, ska fixa 3 till :P
Amnezia
quote:
Originally posted by Proximus
jag har redan 4 press pass dit, ska fixa 3 till :P


presspass??:eyes:Awww..nöjer mig med å stå framför....
får leta på dom efter...läääääätt uppgift:rolleyes:
hälsa Lashes från mig;)

/Nezia
mindshooter
Dessa spelar på Main arenan som verkade mest intressant:'

PAUL OAKENFOLD / PAUL VAN DYK / MAURO PICOTTO / JUDGE JULES / FERGIE / ARMIN VAN BUUREN / SCOTT BOND / MATT HARDWICK / NICK RILEY


Asså är det ingen åldersgräns?


SHIIIT! det är inte sant! Jag är juh i england när detta sker!!!!!!!!!!!! Var exakt ligger det?
Amnezia
quote:
Originally posted by mindshooter
Dessa spelar på Main arenan som verkade mest intressant:'

PAUL OAKENFOLD / PAUL VAN DYK / MAURO PICOTTO / JUDGE JULES / FERGIE / ARMIN VAN BUUREN / SCOTT BOND / MATT HARDWICK / NICK RILEY
Asså är det ingen åldersgräns?
SHIIIT! det är inte sant! Jag är juh i england när detta sker!!!!!!!!!!!! Var exakt ligger det?


kan inte 100 säga om d e åldersgräns men för mig jag snacka med nån som var 17 som var där.....kanske e 18.....hmz

iaf så går det på turweston aerodrome utanför London...ca 1 mil går bussar dit som dom har speciellt för GC.....
//Nezia
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Proximus
jag har redan 4 press pass dit, ska fixa 3 till :P


hi there cousin :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Amnezia


kan inte 100 säga om d e åldersgräns men för mig jag snacka med nån som var 17 som var där.....kanske e 18.....hmz

iaf så går det på turweston aerodrome utanför London...ca 1 mil går bussar dit som dom har speciellt för GC.....
//Nezia


shiiit jag som har hotell i london o grejer...detta måste kollas upp.....

MISS PROXIMUS!:
Do U know the age limit on the Gatecrasher Sound system?
Trancefella
quote:
Originally posted by mindshooter

MISS PROXIMUS!:
Do U know the age limit on the Gatecrasher Sound system?


snälla 15, snälla 15!!! :( ;) :p :p

Amnezia
quote:
Originally posted by Trancefella


snälla 15, snälla 15!!! :( ;) :p :p


mejla å hör med dom...dom svarar....en kille jag sak åka dit med mejla å hörde om gatecrasher hade planer på att komma till sverige å han fick tebax direkt nästan....

www.gatecrasher.com......check it noow..så slipper du gå ovis...;) ;)

//Nezia
mindshooter
Svårt att hitta mailadressen faktiskt...letar fortfarande...men detta tyckte jag var kul:

"We at Gatecrasher appreciate glamour and originality. So, no Kickers, Rockports or Timberland shoes, no denim or sportswear, don't wear any heavily badged tops (YSL, Ralph Lauren, Ben Sherman etc) or any checked shirts.
Please ensure that all trainers are smart clean clubbing trainers.
"

Detta stod på infon haha¨


EDIT: Hittade mailen....har mailat nu....väntar på svar....förresten..vad heter låten som spelas i bakgrunden om man klickar in sig på "bed" linken dära......assoft juhe! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement