|
Gatecrasher Summer Sound System!!!vilka ska meer dit???
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
hellu......
tänkte bara höra om nån mer härifrån ska till GC SSS i sommar??????
blir ju roligare ju fler man e...
veem???
checka info på www.gatecrasher.com
kommer bli sååå Greaat..:D
funderar på Sensation i juli oxå.hmz???nån lineup än???
//Nezia |
|
|
| Trancefella |
Ja vill också dit!!!! :mad: :whip:
bla bla bla för liten bla bla 18 år bla...
suger pung
| quote: | Originally posted by Amnezia
funderar på Sensation i juli oxå.hmz???nån lineup än???
//Nezia |
id-t.co/portal.cddleeiibnä,bnä,äg,n [tryck bara]
tror att det borde stå där, orkar inte kolla igenom...
ha'et :) |
|
|
| Amnezia |
För liten???...e 19 själv.....??? vad jag hört e det ingen gräns...
vet 18åringar som ska åka å 17 oxå.....så åk för sjutton...hehe;)
den lineupen e ju så man kan bli religös.....:rolleyes:
Digweed,sasha,oakie,cox,jules,picotto,lashes,glazby,tidyboys, mfl mfl
yehaa
/Nezia |
|
|
| Proximus |
| jag har redan 4 press pass dit, ska fixa 3 till :P |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Proximus
jag har redan 4 press pass dit, ska fixa 3 till :P |
presspass??:eyes:Awww..nöjer mig med å stå framför....
får leta på dom efter...läääääätt uppgift:rolleyes:
hälsa Lashes från mig;)
/Nezia |
|
|
| mindshooter |
Dessa spelar på Main arenan som verkade mest intressant:'
PAUL OAKENFOLD / PAUL VAN DYK / MAURO PICOTTO / JUDGE JULES / FERGIE / ARMIN VAN BUUREN / SCOTT BOND / MATT HARDWICK / NICK RILEY
Asså är det ingen åldersgräns?
SHIIIT! det är inte sant! Jag är juh i england när detta sker!!!!!!!!!!!! Var exakt ligger det? |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Dessa spelar på Main arenan som verkade mest intressant:'
PAUL OAKENFOLD / PAUL VAN DYK / MAURO PICOTTO / JUDGE JULES / FERGIE / ARMIN VAN BUUREN / SCOTT BOND / MATT HARDWICK / NICK RILEY
Asså är det ingen åldersgräns?
SHIIIT! det är inte sant! Jag är juh i england när detta sker!!!!!!!!!!!! Var exakt ligger det? |
kan inte 100 säga om d e åldersgräns men för mig jag snacka med nån som var 17 som var där.....kanske e 18.....hmz
iaf så går det på turweston aerodrome utanför London...ca 1 mil går bussar dit som dom har speciellt för GC.....
//Nezia |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Proximus
jag har redan 4 press pass dit, ska fixa 3 till :P |
hi there cousin :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Amnezia
kan inte 100 säga om d e åldersgräns men för mig jag snacka med nån som var 17 som var där.....kanske e 18.....hmz
iaf så går det på turweston aerodrome utanför London...ca 1 mil går bussar dit som dom har speciellt för GC.....
//Nezia |
shiiit jag som har hotell i london o grejer...detta måste kollas upp.....
MISS PROXIMUS!:
Do U know the age limit on the Gatecrasher Sound system? |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by mindshooter
MISS PROXIMUS!:
Do U know the age limit on the Gatecrasher Sound system? |
snälla 15, snälla 15!!! :( ;) :p :p |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Trancefella
snälla 15, snälla 15!!! :( ;) :p :p |
mejla å hör med dom...dom svarar....en kille jag sak åka dit med mejla å hörde om gatecrasher hade planer på att komma till sverige å han fick tebax direkt nästan....
www.gatecrasher.com......check it noow..så slipper du gå ovis...;) ;)
//Nezia |
|
|
| mindshooter |
Svårt att hitta mailadressen faktiskt...letar fortfarande...men detta tyckte jag var kul:
"We at Gatecrasher appreciate glamour and originality. So, no Kickers, Rockports or Timberland shoes, no denim or sportswear, don't wear any heavily badged tops (YSL, Ralph Lauren, Ben Sherman etc) or any checked shirts.
Please ensure that all trainers are smart clean clubbing trainers.
"
Detta stod på infon haha¨
EDIT: Hittade mailen....har mailat nu....väntar på svar....förresten..vad heter låten som spelas i bakgrunden om man klickar in sig på "bed" linken dära......assoft juhe! :) |
|
|
|
|