|
Cor Fijneman - Live at the Eau (Tracklist)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
1. ID
2. King of Clubs - revelation (airwave rmx)
3. Members of Mayday - 10 in 1 (bootleg)
4. ID
5. Katana - Gemini
6. Damn Noa - Home (Like A Prayer) (Marco V.Ision Rework)
7. Rank 1 - Awakening (Benicio Remix)
8. Reloop - ing Society (Kenji Ogura Remix)
9. Sidewalk Technician - Watch this (remix??)
10. DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen remix)
12. Voltswagen - Beetles and Bugs
13. Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Remix)
14. ID
15. Marco V. - Simulated (Marco V.ision mix) |
|
|
| Jappio |
thnx m8.. vroeg me net af of de tracklist al gereleased was.. Weet iemand toevallig ook of die andere sets van tiesto en dazzle ook nog uitgezonden zijn / worden?
Ltr |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
thnx m8.. vroeg me net af of de tracklist al gereleased was.. Weet iemand toevallig ook of die andere sets van tiesto en dazzle ook nog uitgezonden zijn / worden?
Ltr |
Ze ZIJN in ieder geval niet uitgezonden dit weekend. In de PartyNight was alleen Cor Fijneman van de Magik Muzik night.
Misschien worden ze in de toekomst nog uitgezonden, maar denk het niet eigenlijk.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DjRV |
De release naam Cor_Fijneman-Club_Eau_The_Hague_Live_06-04-2002-1REAL klopt niet...
Deze release is _niet_ van de magik muzik night maar van de set van Cor in club eau Arnhem..
Maar wel errug lekker setje....:) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
1. ID
2. King of Clubs - revelation (airwave rmx)
3. Members of Mayday - 10 in 1 (bootleg)
4. ID
5. Katana - Gemini
6. Damn Noa - Home (Like A Prayer) (Marco V.Ision Rework)
7. Rank 1 - Awakening (Benicio Remix)
8. Reloop - ing Society (Kenji Ogura Remix)
9. Sidewalk Technician - Watch this (Macc Zims Remix)
10. DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen remix)
12. Voltswagen - Beetles and Bugs
13. Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Remix)
14. Steve Castro - Be as One
15. Marco V. - Simulated (Marco V.ision mix) |
|
|
|
| TimeportE |
| de set ziet er wel lekker uit maar ligt het aan mij of zitten der wel erg veel oude nummers tussen.. ach ja, zolang je maar uit je dak gaat!! :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by TimeportE
de set ziet er wel lekker uit maar ligt het aan mij of zitten der wel erg veel oude nummers tussen.. ach ja, zolang je maar uit je dak gaat!! :D |
Moeten sets dan altijd alleen maar bestaan uit nummers die nog niemand kent? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DjRV
Moeten sets dan altijd alleen maar bestaan uit nummers die nog niemand kent? |
zeg ik dat? nee, ik zei alleen dat het me opviel dat er redelijk veel oude nummertjes tussen zaten.. ik vin zelf het iig altijd wel erg vet als der idd wat klassiekers tussen zitten.. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by TimeportE
de set ziet er wel lekker uit maar ligt het aan mij of zitten der wel erg veel oude nummers tussen.. ach ja, zolang je maar uit je dak gaat!! :D |
Deze zin gaf mij niet echt het idee dat je het positief vond dat er zoveel oude trax tussen zitten, vooral het :..."ligt het aan mij of zitten der wel erg veel oude nummers tussen... "
Maar dat zal dan wel zeker aan mij liggen :D |
|
|
| magrec |
haha ik weet nog wel een set van digweed
1. unknown id
2. unknown id
3. unknown id
4. unknown id
5. unknown id
6. unknown id
haha alle tracks zijn nog steeds niet geid volgens mij (van een set in 2001)
Maar deze tracklist zegt alweer genoeg over nieuwe GOEDE releases in de "trance" scene |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DjRV
Deze zin gaf mij niet echt het idee dat je het positief vond dat er zoveel oude trax tussen zitten, vooral het :..."ligt het aan mij of zitten der wel erg veel oude nummers tussen... "
Maar dat zal dan wel zeker aan mij liggen :D |
hehe.. het kwam misschien zo over maar ik zette er niet voor nix achter.. "ach ja, zolang je maar uit je dak gaat!!" :D ..
zo is dat ook weer opgelost en duidelijk :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hehe.. het kwam misschien zo over maar ik zette er niet voor nix achter.. "ach ja, zolang je maar uit je dak gaat!!" :D ..
zo is dat ook weer opgelost en duidelijk :) |
HUH???? ;)
:D |
|
|
|
|