|
Dance Again feest donderdag 25 april, (Johan Gielen)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Jah,, ik d8 vorige x was er ook wel aardig wat response op deze thread, maar donderdag de 25e is het weer zo ver.. Er wordt dan weer een Dance-Again feest georganiseerd; Johan Gielen is dit x de dj, samen met de huisdj Mark Stable.. Ik ga in ieder geval, dj Lex die zit in euro disney (tis maar waar je prioriteiten liggen hè ;)) en Tijs08 ging ook.. Nou, omdat er vorige x ook nog ta-ers waren die niet helemaal zkr gingen, (Raymond was er natuurlijk wel!) en uiteindelijk toch niet gingen, hierom moet je vooral gaan: Mooie vrouwkes, goeie dj's en nog meer mooie vrouwkes hehe :D
LTR! |
|
|
| tijs08 |
IK BEN ER OOK ZEKERS WEER BIJ!!!
Word weer een super feestje... en net met Mark gesproken en die heeft weer aardig wat vette nieuwe releases gehaald, dus dat word weer vet trancen :D
Ik heb er echt weer zin in... al die mooie vrouwtjes inderdaad... misschien dat ik nu eens op vrouwen jacht ga!!
See ya all @ DA!!
maar eerst......... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik heb er echt weer zin in... al die mooie vrouwtjes inderdaad... misschien dat ik nu eens op vrouwen jacht ga!!
|
Hehe.. als je maar van die van mij afblijft :p:rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Hehe.. als je maar van die van mij afblijft :p:rolleyes: |
jajajaja sgoed hoor.... moet je er wel eerst ff aanwijzen ;) :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
jajajaja sgoed hoor.... moet je er wel eerst ff aanwijzen ;) :D |
Hehe.. komt goed joh ;) Ltr! |
|
|
| tijs08 |
| quote: |
Name: sjineesje
Homepage: http://
E-Mail: [email protected]
Referred By: Just Surfed In
Country:
Comments: ha tijs08!!!!!
|
LOL :D
optimus heb de link gevolgd!!
Kom je ook??
tis tenslotte ook een schoolfeest voor alle studenten van de Ichthus
Zijn altijd super feestjes.. zeker de moeite waard!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
LOL :D
optimus heb de link gevolgd!!
Kom je ook??
tis tenslotte ook een schoolfeest voor alle studenten van de Ichthus
Zijn altijd super feestjes.. zeker de moeite waard!! |
mwah, denk ut niet:)
kweenie of ik vrijdag les heb:) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwah, denk ut niet:)
kweenie of ik vrijdag les heb:) |
EN....?
heb ik ook hoor... beetje doordeweeks feesten kan geen kwaad! en zo boeiend en belangrijk kan die studie van je niet zijn ;) :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
EN....?
heb ik ook hoor... beetje doordeweeks feesten kan geen kwaad! en zo boeiend en belangrijk kan die studie van je niet zijn ;) :D |
ghehehe, wel als ik met mijn 3e HBO opleding bezig ben... en ook mijn 32 puntjes moet binnenhalen:D:D:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ghehehe, wel als ik met mijn 3e HBO opleding bezig ben... en ook mijn 32 puntjes moet binnenhalen:D:D:D |
OK you got me there!
dis ook mijn 2e hoor en 32 word ook erg krap maar toch... |
|
|
| tijs08 |
Ok ff weer updaten deze thread!!
Ik ga dus nog steeds!!
Raymond gaat ook, dat weet ik zeker... maar hij is gewoon te lui om hier ff te posten :D
Het komt al erg vroeg los want Mark moet ook voordat Gielen gaat draaien al de stijl draaien die hij eigenlijk pas het laatste uurtje doet! En heb net via msn live ff een half uurtje hem in tha mix gehoort en het word weer TOP... say yes (silent mix WOOOEEEIIII!!)
Dus al vanaf 12 uur helemaal los!!
dus dan zijn het er nu 3...TAss
Three 'O Three gaat deze keer niet mee... heb 3 weken vrij maar precies vrijdagochtend om 9 uur tentamen :(
Nou meeting spot toch maar ff afspreken... 1 uur rechtsboven weer? Want hoe klein het ook mag zijn het gebeurt soms dat je elkaar 9 uur niet ziet... he Ray!!
Zie jullie Morgen!! en heb er weer enorme zin in.... met het vooruitzicht van de komende grote feesten is deze ook lekker knus!
Laterss :D |
|
|
|
|