return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Dance Again feest donderdag 25 april, (Johan Gielen) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jappio
Hello!

/me is ook weer van de party.. 1 uur lijkt me een goed plan, gaan we is ff lekker feesten op johan geilen :rolleyes: :D Hmm heb er echt zin in.. Lexie is naar euro disney, die gaat duss nie mee.. XiE jullie morgen wel..
tijs08
quote:
Originally posted by tijs08
Raymond gaat ook, dat weet ik zeker... maar hij is gewoon te lui om hier ff te posten :D


NIET DUS.... hij is ziek dus gaat niet ... maar hij blijft nog steeds te lui om hier te posten :D

Kheb er zin in!!! Kaartje binnen en gaan!! ff opwarmen voor shockers en qontact met mijn favoriete stijl.. trance!!!

See ya tonight!!

blijven er dus 2 over :cool: :rolleyes: :D
Jappio
Ja, dat moet dan maar ;) Zal me een meeting worden hehe... Nou ja,, laten we t er maar gewoon ophouden dat de rest van het ta-forum hier weer een heerlijk feestjuh gaat missen.. Ik ben om 1 uur overigens gewoon op de plek hoor... Xie je vanavond!! Ltr Jappio
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
laten we t er maar gewoon ophouden dat de rest van het ta-forum hier weer een heerlijk feestjuh gaat missen..


Hahaha enof al die mensen hiero een feestje gaan missen!! Dit word mijn 5e DA dit schooljaar en ik moet je zeggen ze waren allemaal TOP!!

quote:

Ik ben om 1 uur overigens gewoon op de plek hoor... Xie je vanavond!!


Ik ook.... met een Rood Wodkaatje Redbull in mijn handen :D
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08


Hahaha enof al die mensen hiero een feestje gaan missen!! Dit word mijn 5e DA dit schooljaar en ik moet je zeggen ze waren allemaal TOP!!



Mijn 3e geloof ik

quote:

Ik ook.... met een Rood Wodkaatje Redbull in mijn handen :D


hehe dat gaat er bij mij ook wel in ;) Xie je vanavond tijs :p LTR!
tijs08
Zo dit was me weer een leuk partijtje!! Gielen draaide echt VET vond ik.. niet zoals op TE .. iets harder zelfs!! Southern Sun als afsluiter... dan kan het niet meer stuk!!

Jammer van de hitte... maar dat maakte het uitzicht weer helemaal goed!! :D

Jasper: alles weer OK met je vriendinnekuh?

op naar Qontact... oja eerst nog naar Shockers.. pfff :D
Jappio
Hehe.. volgens mij misverstandjuh hierzo.. T was een vriend van me, die wat over mn vriendin zei haha,, verders geen problemen met mn vriendin off corse ;)

Ja, t was idd errug warm, en dat was ook t hele nadeel.. Ik heb de helft van gielen gemist vrees ik, want een maatje van me was flauw gevallen; en die hebben we nog ff naar buiten gebracht, zodat zn pa m op kon pikken.. Maar ja,, precies wat je gister zei tijs ;) maandag QONTACT, dus dan gaan we de schade dan ff inhalen haha,,

En over een maandje Rank 1 in Pascha, wordt ook echt weer een toppertje!

LTR!

Jezus wat was jij vroeg op ;) ik was echt pas om 17.00 op ofzo haha
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
Hehe.. volgens mij misverstandjuh hierzo.. T was een vriend van me, die wat over mn vriendin zei haha,, verders geen problemen met mn vriendin off corse ;)


Ok das dan idd een misverstand!!

en k was om 10 uur alweer op en zat om half 12 in de schoolbanken :D

Qontact word super!!!!!!
Jappio
Jezus.. hoe trek je dat toch hehe.. morgen shockers maandag Qontact ;) ik ga dit weekend ff bijslapen, en dan maandag FEESTEN! (ja, met hoofdletters jah ;))
total woot
mooioo

He Jappio,
wat is er 8-5 in rotjeknor te beleven, morgen Shockers maandag Qontact en dinsdag schijnt er wat in Dort te zijn...
als er wat leuks is in r'dam blijf ik misschien wel een weekje in het zuiden hangen, al weet ik niet of mn broertje dat leuk vindt :)
(me is big bro van tij08).
khoortwel

laterrr

Jappio
Haha,, 8 mei..











Feyenoord wint de UEFA CUP!! :D:D
tijs08
quote:
Originally posted by total woot

wat is er 8-5 in rotjeknor te beleven,



JEEEEEEEEZ MAN!!

je zit al veels te lang daar in het Noorden zeg... je vergeet gewoon je ROOTS baby!! :D

vandaag echt heerlijk de hele dag liggen lounchen...... ZO kom ik lekker bij van al die feestjes!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement