|
Dance Again feest donderdag 25 april, (Johan Gielen) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Hello!
/me is ook weer van de party.. 1 uur lijkt me een goed plan, gaan we is ff lekker feesten op johan geilen :rolleyes: :D Hmm heb er echt zin in.. Lexie is naar euro disney, die gaat duss nie mee.. XiE jullie morgen wel.. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tijs08
Raymond gaat ook, dat weet ik zeker... maar hij is gewoon te lui om hier ff te posten :D
|
NIET DUS.... hij is ziek dus gaat niet ... maar hij blijft nog steeds te lui om hier te posten :D
Kheb er zin in!!! Kaartje binnen en gaan!! ff opwarmen voor shockers en qontact met mijn favoriete stijl.. trance!!!
See ya tonight!!
blijven er dus 2 over :cool: :rolleyes: :D |
|
|
| Jappio |
| Ja, dat moet dan maar ;) Zal me een meeting worden hehe... Nou ja,, laten we t er maar gewoon ophouden dat de rest van het ta-forum hier weer een heerlijk feestjuh gaat missen.. Ik ben om 1 uur overigens gewoon op de plek hoor... Xie je vanavond!! Ltr Jappio |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
laten we t er maar gewoon ophouden dat de rest van het ta-forum hier weer een heerlijk feestjuh gaat missen..
|
Hahaha enof al die mensen hiero een feestje gaan missen!! Dit word mijn 5e DA dit schooljaar en ik moet je zeggen ze waren allemaal TOP!!
| quote: |
Ik ben om 1 uur overigens gewoon op de plek hoor... Xie je vanavond!! |
Ik ook.... met een Rood Wodkaatje Redbull in mijn handen :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hahaha enof al die mensen hiero een feestje gaan missen!! Dit word mijn 5e DA dit schooljaar en ik moet je zeggen ze waren allemaal TOP!!
|
Mijn 3e geloof ik
| quote: |
Ik ook.... met een Rood Wodkaatje Redbull in mijn handen :D |
hehe dat gaat er bij mij ook wel in ;) Xie je vanavond tijs :p LTR! |
|
|
| tijs08 |
Zo dit was me weer een leuk partijtje!! Gielen draaide echt VET vond ik.. niet zoals op TE .. iets harder zelfs!! Southern Sun als afsluiter... dan kan het niet meer stuk!!
Jammer van de hitte... maar dat maakte het uitzicht weer helemaal goed!! :D
Jasper: alles weer OK met je vriendinnekuh?
op naar Qontact... oja eerst nog naar Shockers.. pfff :D |
|
|
| Jappio |
Hehe.. volgens mij misverstandjuh hierzo.. T was een vriend van me, die wat over mn vriendin zei haha,, verders geen problemen met mn vriendin off corse ;)
Ja, t was idd errug warm, en dat was ook t hele nadeel.. Ik heb de helft van gielen gemist vrees ik, want een maatje van me was flauw gevallen; en die hebben we nog ff naar buiten gebracht, zodat zn pa m op kon pikken.. Maar ja,, precies wat je gister zei tijs ;) maandag QONTACT, dus dan gaan we de schade dan ff inhalen haha,,
En over een maandje Rank 1 in Pascha, wordt ook echt weer een toppertje!
LTR!
Jezus wat was jij vroeg op ;) ik was echt pas om 17.00 op ofzo haha |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Hehe.. volgens mij misverstandjuh hierzo.. T was een vriend van me, die wat over mn vriendin zei haha,, verders geen problemen met mn vriendin off corse ;)
|
Ok das dan idd een misverstand!!
en k was om 10 uur alweer op en zat om half 12 in de schoolbanken :D
Qontact word super!!!!!! |
|
|
| Jappio |
| Jezus.. hoe trek je dat toch hehe.. morgen shockers maandag Qontact ;) ik ga dit weekend ff bijslapen, en dan maandag FEESTEN! (ja, met hoofdletters jah ;)) |
|
|
| total woot |
mooioo
He Jappio,
wat is er 8-5 in rotjeknor te beleven, morgen Shockers maandag Qontact en dinsdag schijnt er wat in Dort te zijn...
als er wat leuks is in r'dam blijf ik misschien wel een weekje in het zuiden hangen, al weet ik niet of mn broertje dat leuk vindt :)
(me is big bro van tij08).
khoortwel
laterrr |
|
|
| Jappio |
Haha,, 8 mei..
Feyenoord wint de UEFA CUP!! :D:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by total woot
wat is er 8-5 in rotjeknor te beleven,
|
JEEEEEEEEZ MAN!!
je zit al veels te lang daar in het Noorden zeg... je vergeet gewoon je ROOTS baby!! :D
vandaag echt heerlijk de hele dag liggen lounchen...... ZO kom ik lekker bij van al die feestjes!! |
|
|
|
|