return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Komt ie nu wel echt?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Remy D

Vin het wel goed maar niet te veel. 1 x per maand Earth is vet maar aan dat feest kan je al zien dat het niet scoort in Nederland.

Dit heb ik een beetje overdreven en moet ik ff rechtzetten. Ik vin het heel phat en ga dan ook altijd graag naar Earth. Alleen op Earth lopen vaak echt vage mensen die in mijn ogen erg sfeerloos zijn en dat vin ik jammer. En het is niet altijd druk en daarom vallen die rare mensen zo snel op en dat vin ik echt kut. En het is best jammer dat het hier niet goed aanslaat.
magrec
quote:
Originally posted by Jukx
jaaaaaa

beuken man!!! rammen, stampen, hakken beukennnnnnn!!!!
BAM BAM BAM BAM
beuken gek!!!!
jaaaaaaaaaa

:rolleyes:


ja jukx dat weten we wel hoor, stuiterende springnicht, is q-dance vanavond niet op de radio ofzo? kun je al je energie weer kwijt.
magrec
quote:
Originally posted by Remy D

Dit heb ik een beetje overdreven en moet ik ff rechtzetten. Ik vin het heel phat en ga dan ook altijd graag naar Earth. Alleen op Earth lopen vaak echt vage mensen die in mijn ogen erg sfeerloos zijn en dat vin ik jammer. En het is niet altijd druk en daarom vallen die rare mensen zo snel op en dat vin ik echt kut. En het is best jammer dat het hier niet goed aanslaat.


whaha die mensen zijn gewoon vaag, niet echt super party-dressed, das misschien ook wel het probleem (en ze zijn ook niet echt de jongste) (ze worden overal geweigerd behalve in de melkweg :D) maar you can't find the vibe in clothes.Hoewel ik tijdens een set van lucien foort mensen helemaal gek heb zien worden.
Remy D
Haha ja das waar. Een x draaide Remy op Earth en toen ging ook heel die zaal los. Wat draaide die man toen goed zeg en die sfeer toen was echt met geen pen te beschrijven. :D:D Daarom is het zo jammer dat het de ene maand zo 100% omgedraaid kan zijn. :(
Jukx
quote:
Originally posted by magrec


ja jukx dat weten we wel hoor, stuiterende springnicht, is q-dance vanavond niet op de radio ofzo? kun je al je energie weer kwijt.


voor alle duidelijkheid: dat was mijn generaliserende imitatie van de doorsnee hardstyler/hardhouser.

Q-dance op de radio? vanavond draait Tom Harding in de ski-hut hoor! beuken gek!!


:p ;)
TranceFool
Sorry hor, maar jullie zeggen altijd dat je elkaars muzieksmaak moet respecteren maar nu zit je zelf ook (vooral de laatste dagen) hardstyle/hardhouse volledig af te kraken....beetje triest vind je niet?
Jukx
quote:
Originally posted by magrec


whaha die mensen zijn gewoon vaag, niet echt super party-dressed, das misschien ook wel het probleem (en ze zijn ook niet echt de jongste) (ze worden overal geweigerd behalve in de melkweg :D) maar you can't find the vibe in clothes. Hoewel ik tijdens een set van lucien foort mensen helemaal gek heb zien worden.


en dat is maar al te waar!! het maakt mij niet zo heel veel uit hoe iemand gekleed gaat. feestjes met een heel erg divers en gevarieerd publiek zijn altijd veel sfeervoller dan die feesten waar alleen maar van die sportschoolfiguren rondlopen met zo een air van "ach, kijk mij nu toch eens".
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool
Sorry hor, maar jullie zeggen altijd dat je elkaars muzieksmaak moet respecteren maar nu zit je zelf ook (vooral de laatste dagen) hardstyle/hardhouse volledig af te kraken....beetje triest vind je niet?


TranceFool, trek het je niet aan.. sommige mensen zijn gewoon een beetje triest!

(en daar bedoel ik niemand meer mee dan mezelf hoor.. voordat mensen zich weer beledigd voelen! ;))
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Jukx


TranceFool, trek het je niet aan.. sommige mensen zijn gewoon een beetje triest!

(en daar bedoel ik niemand meer mee dan mezelf hoor.. voordat mensen zich weer beledigd voelen! ;))


Ach, ik kreeg de laatste paar dagen echt het gevoel dat er 2 waren die zich beter waanden dan de rest omdat ze zelf zo'n exeptioneel goede muziek smaak hebben (uch uch ).

Vooral Magrec, die vind zichzelf wel zo'n Uber Bikkel omdat ie van progressive houd. :rolleyes:
Jukx
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Vooral Magrec, die vind zichzelf wel zo'n Uber Bikkel omdat ie van progressive houd. :rolleyes:


dé lul!
ik vind dat magrec straf verdient. misschien moet die de rest van de dag maar in de hoek gaan staan ofzo.

magrec, in ieder geval behoor jij, bij deze, nu ook defintief tot het groepje "beetje trieste mensen" van het TA-forum.
shame on you!
ik zou maar eens bij mezelf te rade gaan als ik jou was!

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Jukx


dé lul!
ik vind dat magrec straf verdient. misschien moet die de rest van de dag maar in de hoek gaan staan ofzo.

magrec, in ieder geval behoor jij, bij deze, nu ook defintief tot het groepje "beetje trieste mensen" van het TA-forum.
shame on you!
ik zou maar eens bij mezelf te rade gaan als ik jou was!


:rolleyes:

Als je t nou ook nog meende...
Ding Chavez
Omg waar gaat dit weer over. Het leek een thread te worden of Oakenfold nou wel of niet komt naar NL, maar ergens is er weer een afslag genomen naar geflame...
WTF maakt het uit waar iemand naar luistert. Alsof als je naar "underground" muziek luistert je verheven bent boven de simpele zieltjes die het met de "gewone" muziek moeten doen. Blijf dan lekker in je selecte gezelschapje hangen...
En nee dit was geen geflame, iedereen mag van mij luisteren naar wat ie wil, als ie mij dat ook laat doen.
nuff said :D

GreetZ, DC
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement