return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Komt ie nu wel echt?? (pg. 4)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec




when does the hurting stop........:p

lol.. ach ja, ieder zijn ding, toch?? :D
kolkiewolkie
OK, ik heb het ff in de graadmeter gestopt... lijkt mij namelijk een zeer flex feessie :) :)

nou nog iemand die meewil... (dat gaat echt een mayor problem worden in die periode.. druk druk druk (met feesten dan, en dus nog drukker mensen mee proberen te sleuren.... de meesten houden zich alleen zo verd()mde goed vast aan hun vastgeroeste leventje :D :p ) (periode eind april-eind mei biedt namelijk 8 feesten :D :D ... sweet!... ik kan me alleen niet voorstellen dat ik ook daadwerkelijk naar alle 8 mensen meekrijg....(ik vind, voor de duidelijkheid, alleen uitgaan geen bal aan))

EDIT: scheisse! ik bedenk me net dat in mei ook ergens het enigste hertentamen van het jaar op de planning staat :( :( ... kmoet es ff uitzoeken wanneer dat is......
TranceFool
kolkie....wrom zoveel haakies gebruiken :p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by TranceFool
kolkie....wrom zoveel haakies gebruiken :p


wrom niet?

doek altijd als iets min of meer offtopic is....(zeg maar mijn gedachten).

als je telt zul je trouwes zien dat het wel allemaal klopt :p
TranceFool
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


als je telt zul je trouwes zien dat het wel allemaal klopt :p

lul niet....het klopt voor geen meter :p:p
magrec
Hmm kremlin back ???? may line up :D




04 / 05 / 2002
22:00:00 / 05:00:00
Marc et Claude [Alphabet City]
Don Diablo [Passion / UK]
Astrid

Hosted by EVE
Dwin [Stalker/UDC]
Bram van der Loo [Stereo Sushi/EVE]


11 / 05 / 2002
22:00:00 / 05:00:00
KREMLIN and PERFECTO present PAUL OAKENFOLD
Paul Oakenfold [Perfecto / UK]
James Holden [Easyaccess]
Astrid

Hosted by EVE
Kevin Saunderson [KMS Productions]
Victor Coral [Rush]


18 / 05 / 2002
22:00:00 / 05:00:00
KREMLIN presents AVB 004 - TRANSPARANCE
Armin van Buuren [United Recordings]
Astrid
Emjay

Hosted by EVE
Francesco Pico [One Star Rec. / NL]
Bram van der Loo [Stereo Sushi/EVE]


25 / 05 / 2002
22:00:00 / 05:00:00
KREMLIN goes LOUD
Lisa Loud [Turnmills / UK]
Lucien Foort [Singularity / NL]
Emjay

Hosted by EVE
Marcella [Nightpeople]
Jani [Players Inc.]


Zowel de 11e
met kevin saunderson, james holden en paul oakenfold
en de 18e met armin van buuren 004 release party :D

(en die week daarna met lekkere lisa loud :D en lucien foort)
Ding Chavez
hehe dit ziet er wel cool uit:
11 / 05 / 2002
22:00:00 / 05:00:00
KREMLIN and PERFECTO present PAUL OAKENFOLD
Paul Oakenfold [Perfecto / UK]
James Holden [Easyaccess]
Astrid

Ze komt er wel ;) Btw 4 mei met marc et claude lijkt me vet, produceren kunnen ze iig.

GreetZ, DC
Remy D
11-05 WORD WEL PHAT AVONDJE EN IK ZAL ER OOK ZEKER ZIJN. :D:D
DjRV
quote:
Originally posted by Remy D
11-05 WORD WEL PHAT AVONDJE EN IK ZAL ER OOK ZEKER ZIJN. :D:D


Pfff doe nou niet!!!!
Ik zie je ook al op Qontact,13 dagen daarna vind ik echt teveel worden hoor remy,dus je blijf gewoon thuis

LEKKER PUH!


:D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by DjRV


Pfff doe nou niet!!!!
Ik zie je ook al op Qontact,13 dagen daarna vind ik echt teveel worden hoor remy,dus je blijf gewoon thuis

LEKKER PUH!

:D

stel dat ik nou hier naartoe ga... dan zie ik jou (RV dus) in die 11 dagen DRIE keer

:eyes: :eyes:

en dat wijffie van je ook!!!

AAARGH

LOL

:p :p :D

DjRV
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

stel dat ik nou hier naartoe ga... dan zie ik jou (RV dus) in die 11 dagen DRIE keer

:eyes: :eyes:

en dat wijffie van je ook!!!

AAARGH

LOL

:p :p :D


mja ok dat handle ik dus helemaal niet,dan maar geen oakenfold




:D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by DjRV


mja ok dat handle ik dus helemaal niet,dan maar geen oakenfold

:D


je kunt gerust gaan....


want zoals het nou lijkt, ga ik niet....

en de reden is NIET

1/ geen geld
2/ geen vervoer
3/ geen tijd



maarrrrrrrrr




en nou komt het:




NIEMAND WIL MEE :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

ik kan daar wel weer zo $#$&^#%$&^#%^$#$kwaad om worden

ik zag de bui al wel hangen... altijd zo... ing kl()te gedoe :mad:

alleen gaan is trouwes geen optie... geen zin om 190 km alleen op pad te gaan enzo..... plus dat de lol dan ook stukken minder is.... :(

... is die gast EINDELIJK weer eens in nederland....

*sigh* (dit gebeurt me wel vaker trouwens...)


EDIT: mochten er meer TA's zijn met dit probleem: let me know, misschien kunnen we wat regelen (en NEE, omrijden is(tot op zekere hoogte.. euhm afstand), geen probleem)... (gebruik eventueel de www.routenet.nl om te zien of jou huis ook in de buurt ligt van de route vroomshoop-amsterdam....)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement