return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Nederland alsnog naar het W.K. !!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Jukx
Nederland alsnog naar het W.K. !!!!!

Zie CNN:
http://[email protected]/cnn/...nn/soccerworld2

Netherlands qualify for World Cup 2002

This afternoon, Fifa official J. Blatter anounced the immediate
disqualification of Paraguay's National team. When asked for the reasons
for these sudden drastic measures, with only 46 days to go before
kickoff, Blatter refrained from comment. Later this afternoon, Fifa
spokesman Keith Cooper told the press that there is: "a narcotics
investigation in progress, of which the outcome however, will not have any
influence on Paraguay's disqualification."
As disastrous as this may be for Paraguay's National team, there are
also those who can start celebration. Since the Dutch national team was
the first runner-up in the competition, just a few points short of being
able to qualify, the sudden disqualification of Paraguay means their
reinstatement in the World Cup 2002. The dutch are back in the race!
A press conference will be held wednesday afternoon, to shed light on this
matters, and to clarify the reasons of Paraguay's disqualification.


[ZIE LINK]
DJ Bazz
Woooooeeeeeeiiiii!!!!!!!!

kan het eigenlijk niet geloven, vertrouw het ook niet

[edit]
mijn vertrouwen zegt genoeg, had nog niet op de link geklikt
[/edit]
Gekhous
hahahaha, steen goei!!!!

had me anders nog niet uit gemaakt really... Nederlands elftal zuigt!!
Blik
hehehe, die site ken ik, toen was Britney Spears opeens dood :)

nep CNN site

edit: oh dit is niet die neppe CNN site :D
Optimus
WHAAAAAAAAAAAAAAA


heeeeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes d8 ik dat t echt was..... ghehehe wat een nerd ben ik ook:D
Partyhardy!
Ja! tering zooi! :mad:
Ik al meteen door het hele huis rennen, iedereen blij maken, en ik had nog niet op die link gedrukt! vervolgens snel barend & van dorp aan, maar daar dus niks over het WK! :conf: :p Dus toen maar snel naar www.wk.nl (bleek de site van "Willems Koeltechniek bv" te zijn! :p ) Toen maar naar de cnn website gegaan, niks kunnen vinden, toen uiteindelijk maar eens rustig lezen en die link nu niet over het hoofd zien! ;) en toen..... snik,snik,!! ;) :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
hehehe, die site ken ik, toen was Britney Spears opeens dood :)

nep CNN site

edit: oh dit is niet die neppe CNN site :D

of tiesto.. HEHE :D:D

leuk gedaan Jukx.. maar ik geloofde er al nie in dus ik was gelukkig nie weer voor de 2de keer erg teleurgesteld.. maar ja ze verdienen het ook niet, eerst beter spelen en vaker komen opdagen en niet de hele tijd afzeggen, stelletje arrogante kleuters ook die voetballers!!
magrec
hahaha lol.......
TranceFool
whehe had em een paar dagen geleden al gezien en was er vol ingetrapt :D
Sandman
VUILE SLET


Je had me bijna echt joh...

Ik had het bijna gecopied en gemaild naar mijn maten...

Het is dat ik later op de link drukte....


mooi gedaan!!!


Sandman

Dr. Kuipers
Hij is best wel HUMOR :p
LowRider
leuk







:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement