|
Nederlandse clubs???
|
View this Thread in Original format
| JdDark |
| kunnen jullie de sites van al de goeie nederlands clubs een geven aub?? |
|
|
| Akira |
Lexion afterparty club www.lexion.nl
MArcanti the place to be :) www.kremlin.nl
de fun daar worden ook gave feesten gehouden www.hemkade.nl
de <> in den haag www.eau.nl
verder zijn er natuulijk veel meer clubs...dit zijn de eerste die me te binnen schieten |
|
|
| eXos |
Nederland is ook nie alles. Vlak over de grens in Duitsland heb je bv Index. Super cool en enorme gave tech-trance de hele nacht door. Ongeveer een half uur vanaf enschede..
TNX |
|
|
| JdDark |
| veel replies :):):) |
|
|
| Akira |
INDEX uuhm...ik ben er een keer geweest en ik vond het nou niet echt super TOP ofzo.Het was wel leuk hoor daar niet van maar ik vind het niet de moeite waard om er 2 uur er voor te rijden.
IK heb over zak wel goeie dingen gehoord....daar schijnt het ook wel leuk te zijn Maar ja ben er zelf nooit geweest. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Akira
Lexion afterparty club www.lexion.nl
MArcanti the place to be :) www.kremlin.nl
de fun daar worden ook gave feesten gehouden www.hemkade.nl
de <> in den haag www.eau.nl
verder zijn er natuulijk veel meer clubs...dit zijn de eerste die me te binnen schieten |
Afteren in Lexion mag niet meer (drugs)
Marcanti en Kremlin zijn van naam veranderd/dood
De Fun is nu van Art of Dance (kut organisatie)
De Eau is van de aardbodem verdwenen
Times change :eek: |
|
|
| Opti |
| Eau werd Celebarion Studios, werd toen Fantasy Dance Theatre en is nu weer de Marathon... |
|
|
| jp |
| Het Kremlin staat nu in Rusland schijnt... |
|
|
| ZZandirt |
daar ben ik eens geweest!! aan zo'n vaag plein....
heeeeeeel groot... alleen rare openingstijden en weinig EDM...
wodka wel cheapski daarov.
Nas darovjah! |
|
|
| jp |
Rocco ravishes Russia viel best wel tegen :(
De mooiste vrouwen zitten toch echt in Sjeggiee |
|
|
| New Wave |
| Heb het 2 jaar geleden een keer gevraagt maar ben het vergeten. Ho eheet de Mushroom nu? |
|
|
|
|