|
2.8 - משתה היומולדת הגדול !! שלא תעזו לפספס את זה !! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Addictive Poiso |
שלום לכם:cool:
האמת שכבר ממזמן נירשמתי לפורום הזה אבל אף פעם לא הגבתי.. רק מידי פעם קפצתי להתעדכן במה שהולך פה..
הרוב מכירים אותי ..אבל מי שלא אז אני זאת היעל שחוגגת עם אלכס יומולדת:tongue2
דבר ראשון אני באמת חייבת לדעת,מתי אבאב אנד ביונד היו בארץ??????!!!!!! ולמה הם לא חוזרים?!?!~?~
דבר שני,מקווה שתבוא לחגוג איתנו את המסיבה
הולך להיות מטורף:eyespop: :eyespop:
נ.ב
אתם בטח לא ממש מבינים מה נסגר עם הכינוי שלי.... אז דבר ראשון זה אלכס החוראני המציא אותו.. ודבר שני זה אמור להיות Addictive Poison
ולא poiso
פשוט ברחה לי אות שנירשמתי חח
אז לא להיבהל:wtf: |
|
|
| MASTERsplinter |
אפשרי להכנס למסיבה עם פויס?
פויס |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Addictive Poiso
נ.ב
אתם בטח לא ממש מבינים מה נסגר עם הכינוי שלי.... אז דבר ראשון זה אלכס החוראני המציא אותו.. ודבר שני זה אמור להיות Addictive Poison
ולא poiso
פשוט ברחה לי אות שנירשמתי חח
אז לא להיבהל:wtf: |
ככה את חושפת את הזהות שלך?איזה מן סוכנת סודית את.... |
|
|
| DvJ |
אם זכרוני אינו מטעה
אז
טוני מאבוב וביאונד הגיעה ב2005
לדום....
מסיבה של נקסט |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
נו מה יום חמישי קרב ובא, ונראה שאני גם בא איתו
כל עוד ירד קצת לחץ בעבודה
:toocool: |
|
|
| mitre |
יש לחץ בצבא - כנראה שאני אהיה שם ב-11 - 11 וחצי, אסור לפספס את הסט הראשון בכל מחיר!
אה, דרך אגב, מי זאת יעל? |
|
|
| Addictive Poiso |
אני:toocool:
תראה מחר :) |
|
|
| DJMIKE |
מגיע
הולך להיות מאוד שמח |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by mitre
מה? מתי הם היו בארץ?! |
חחחחחחחחח
אחד מהם הגיע להופעה בדום.
יש לי תמונה איתו מההופעה.
:D |
|
|
| .A.Y. |
היה חזק
גיל יא חציל למה לא באת?
ודרך אגב......................
אילן רקד היפ הופ :crazy: |
|
|
| DJMIKE |
אילן תמיד ידעתי שבחדרי חדרים אתה מפזז לצלילי ביונסה :D
אחלה סט אחי
כבוד ל mitre ולוואסילי המיסתורי שהופיעו
היה חזק מאוד, שולץ הרג אותי |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אילן תמיד ידעתי שבחדרי חדרים אתה מפזז לצלילי ביונסה :D
אחלה סט אחי
כבוד ל mitre ולוואסילי המיסתורי שהופיעו
היה חזק מאוד, שולץ הרג אותי |
מייק......אנלא רוצה להיות מלשן.........
אבל גם אתה חפרת לצלילי דיג'יי מושון:toocool:
אכן כבוד ל mitre
שהפגין נוכחות:)
את וואסילי לא ראיתי ואין לי מושג גם מי הוא בפורום חח.. |
|
|
|
|