return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
2.8 - משתה היומולדת הגדול !! שלא תעזו לפספס את זה !! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Addictive Poiso
שלום לכם:cool:

האמת שכבר ממזמן נירשמתי לפורום הזה אבל אף פעם לא הגבתי.. רק מידי פעם קפצתי להתעדכן במה שהולך פה..
הרוב מכירים אותי ..אבל מי שלא אז אני זאת היעל שחוגגת עם אלכס יומולדת:tongue2
דבר ראשון אני באמת חייבת לדעת,מתי אבאב אנד ביונד היו בארץ??????!!!!!! ולמה הם לא חוזרים?!?!~?~
דבר שני,מקווה שתבוא לחגוג איתנו את המסיבה
הולך להיות מטורף:eyespop: :eyespop:

נ.ב
אתם בטח לא ממש מבינים מה נסגר עם הכינוי שלי.... אז דבר ראשון זה אלכס החוראני המציא אותו.. ודבר שני זה אמור להיות Addictive Poison
ולא poiso
פשוט ברחה לי אות שנירשמתי חח
אז לא להיבהל:wtf:
MASTERsplinter
אפשרי להכנס למסיבה עם פויס?



פויס
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Addictive Poiso
נ.ב
אתם בטח לא ממש מבינים מה נסגר עם הכינוי שלי.... אז דבר ראשון זה אלכס החוראני המציא אותו.. ודבר שני זה אמור להיות Addictive Poison
ולא poiso
פשוט ברחה לי אות שנירשמתי חח
אז לא להיבהל:wtf:


ככה את חושפת את הזהות שלך?איזה מן סוכנת סודית את....
DvJ
אם זכרוני אינו מטעה
אז
טוני מאבוב וביאונד הגיעה ב2005
לדום....

מסיבה של נקסט
THE_BLUE_DRAGON
נו מה יום חמישי קרב ובא, ונראה שאני גם בא איתו
כל עוד ירד קצת לחץ בעבודה
:toocool:
mitre
יש לחץ בצבא - כנראה שאני אהיה שם ב-11 - 11 וחצי, אסור לפספס את הסט הראשון בכל מחיר!

אה, דרך אגב, מי זאת יעל?
Addictive Poiso
אני:toocool:

תראה מחר :)
DJMIKE
מגיע

הולך להיות מאוד שמח
uzi
quote:
Originally posted by mitre
מה? מתי הם היו בארץ?!

חחחחחחחחח
אחד מהם הגיע להופעה בדום.
יש לי תמונה איתו מההופעה.
:D
.A.Y.
היה חזק
גיל יא חציל למה לא באת?
ודרך אגב......................

אילן רקד היפ הופ :crazy:

DJMIKE
אילן תמיד ידעתי שבחדרי חדרים אתה מפזז לצלילי ביונסה :D
אחלה סט אחי

כבוד ל mitre ולוואסילי המיסתורי שהופיעו

היה חזק מאוד, שולץ הרג אותי
.A.Y.
quote:
Originally posted by DJMIKE
אילן תמיד ידעתי שבחדרי חדרים אתה מפזז לצלילי ביונסה :D
אחלה סט אחי

כבוד ל mitre ולוואסילי המיסתורי שהופיעו

היה חזק מאוד, שולץ הרג אותי


מייק......אנלא רוצה להיות מלשן.........
אבל גם אתה חפרת לצלילי דיג'יי מושון:toocool:
אכן כבוד ל mitre
שהפגין נוכחות:)
את וואסילי לא ראיתי ואין לי מושג גם מי הוא בפורום חח..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement