return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
2.8 - משתה היומולדת הגדול !! שלא תעזו לפספס את זה !!
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
גבירותיי ורבותיי,

הרשו לי להציג בפניכם את הפרטים של המסיבה שתעשה לכם את הקיץ

אלכס שלנו,הידוע במקומות מסויימים תחת השם "רון קופמן של המוסיקה" ומוכר בעולם בשל פעולות החיסול שביצע בצמרת שלטון האופל של המסחרה,חוגג 20 אביבים ומחליף קידומת ל-"אלכס גרנייה" כאות הכרה לאדם שהביא אותו ל50 אורגזמות בערב אחד באומן 17

אליו תחבור הסוכנת הסודית של הפורום
בין מקורביה היא ידועה תחת השם יעל,אז שאר האומה מכירה אותה בתור Yuli,חופרת אימתנית מהמחתרת שמשליטה טרור על כל רחבת ריקודים אפשרית ומשאירה את שאר העולם המום ודומם מאחוריה בעקבות טעם מוסיקלי משובח
אך רק מעטים מאותם אנשים יודעים שהילדה אותותו הופכת לחוקית


האירוע יתקיים ביום חמישי, ה-2.8,בשעה 22:00,מועדון הליזרד בתל אביב,רחוב המסגר 1
[/SIZE]

לאירוע זה החליטו לחבור מיטב אמני הפורום מהולל "99 זון" שהולכים לתת את קולם במהלך כל הערב

ובנימה רגילה לרגע,כמו שאתם מבינים חברים יקרים זוהי מסיבה שהיא בראש ובראשונה יומולגת וזו אינה מסיבת פורום
ככזו,זוהי מסיבה שמיועדת גם לחברים של אלכס בחיפה ושל יעל בחולון,אנשים שכל קשר בינם לבין המוסיקה האלקטרונית שאנו אוהבים הוא מקרי בהחלט
לכן,על מנת שגם אותם אנשים יהנו ורק אחר כך יחשפו למוסיקה המצויינת שלנו,המסיבה תפתח בסט של מוסיקה שחורה.
אנו יודעים שההחלטה אולי נראית לכם תמוהה,אבל אם תחשבו לרגע על כל אותם אנשים שמגיעים להנות ולחגוג שהם אינם חברים פורום,תבינו את ההיגיון שבדבר



ערב זה יפתח בסט מיוחד של מוסיקה שחורה,כזה שלא שומעים לעיתים קרובות,אבל ניתן לשמיעה במחוזות האומן 17 בהפקות חג מטורפות
כי אם כבר מוסיקה שחורה,לפחות שיהיה אדם מומחה בראש העניינים
הבחירה כמו שאתם מבינים,היתה קלה:

[SIZE]
DJ Mushon

האיש והקוצים,הולך לחמם את הערב בצורה שתגרום גם לאותם שונאי היפ הופ לעשות תנועות לא רצוניות עם הגוף


אחרי שהתחממתם כראוי,הגיע הזמן לתת לכם בראש
את המשימה קיבלו לידיהם שניים מחברים הפורום של B Dark,אחד מנהל ואחד פעיל נמרץ של המחתרת,והם הולכים להפוך לכם את הצורה

DJ Alex E. vs. Glenn Holmes

:eyes: :eyes:

זו אינה אגדה וזהו לא חלום !!!
אלכס הולך לתת סט חגיגי במיוחד לכבוד יום הולדתו יחד עם חברו הקרוב משכבר הימים לרחבות הריקודים,אילן הלמוש AKA גלן הולמס
מפיו של אלכס נמסר כי הסט הזה הולך להיות שונה ממה שאתם מצפים:

תשכחו ממינימל ומוסיקה מתחכמת שבה צליל כוס נשברת היא השיא של הקטע
אני ואילן הולכים להעיף אתכם באוויר עם מוסיקת האוס אנרגטית ומרגשת ותשאיר אתכם פעורי פה וחסרי אוויר בריאות
מי שלא מגיע לסט שלי,חבל לו על הזמן !!!!
אני עולה שעה אחרי מושון כך שאל תגיעו לי פתאום ב12

אחרי שהאיברים החלו להתעוףף לכל עבר ואנשים החלו לסמן לפרמדיק,
הגיע הזמן להכניס אתכם רשמית לאישפוז
את המשימה המורכבת לוקח על עצמו גלובאל זדוני,יקיר פורום 99 זון ואהוב ליבם של כל מעריצות Prison Break,


DJ Shultz

בסט מלא אווירת גן עדן מלודית שתופרע רק על ידי פיצוצי טק טראנס אכזריים שהוצאו מחוץ לחוק משחר האנושות

צפויה הפתעה על העמדה במהלך הסט


בחדשות כבר מיהרו להודיע שאף אחד לא שרד את הסט של שולץ
אך השמועות טוענות שנשארו עדיין אנשים עומדים על הרחבה
ידיעה זו הביאה להוראת וידוי הריגה
על המשימה יתופקד חביב פורום B Trance,

Tragos

הלא הוא Aftershock,
שהולך לזרוע הרס עם דארק פסיי אפל ולהדביק אתכם לעמודים של בית המקדש



במהלך האירוע החגיגי יחולק אלכוהול חינם !!!
בירות,טקילות ו-וודקה רדבול כיד המלך !!!!
כמה שרק תוכלו לשתות !!!

המחיר בכניסה נשאר זעום למרות האלכוהול החופשי !!!
רק 40 ש"ח בכניסה !!



מוכנים לחגוג כמו שבחיים לא חגגתם?
מוכנים לשמוע מוסיקה כמו שמעולם לא שמעתם?
מוכנים לשתות כמו שמעולם לא שתיתם?

מצאנו את הפיתרון המושלם בשבילכם:

ביום חמישי, ה-2.8,בשעה 22:00,מועדון הליזרד בתל אביב,רחוב המסגר 1

mitre
גדול!
מזל טוב!

ונתראה שם. אולי סופסוף אני אכיר לפחות בפרצוף את סיבת האירוע :)
ואם ממש יתמזל מזלי אז גם אחוז אנשים שאני מכיר מהפורום יעבור את 10.
.A.Y.
אין שום סיכוי שאני מפסיד את זה
חפשו אותי ברחבה
:whip: :whip:
uzi
יכול להיות שגם אני אגיע.
זה נראה כאילו אתם מנסים להפריח את השממה.
שתיהיו לי בריאים, ארבעים שקל זה בדיחה!
Glenn-Holmes
לא מפריחים שום שממה כולה יום הולדת...

והשממה פה כנראה מוצדקת בהיעדר קהל שאכפת לו מספיק כדי להגיע לאירועים כאלה...עצוב לי על אנשים שקלאב טראנס הוא רוב עולמם...אני למזלי גיליתי עוד ז'אנרים שבהם יש קהל שמצביע ברגליים ומרים מסיבות קטנות איכותיות ומהנות...אבל כשאני מסתכל על מצב הקלאב טראנס בארץ לא מן הנמנע להגיד שאשמים בכך גם הבליינים עצמם...אבל למי אכפת...כנראה לאף אחד...אם במסיבה של 99 האחרונה נספרו בקושי 50 איש...זאת בהחלט תמונת מצב עגומה שמבטיחה שהמצב יישאר כך גם בתקופה הקרובה

וזה עוד בלי לשפוך ולו מילה אחת על מצב הפורום הזה שאני די נבוך שבתקופתי (בימים אלה אני סוגר שנה בתפקיד המוד) הגיע לשפל האמיתי שלו...עוד יותר מבעבר
בקרוב אני יחשוב אם בכלל יש לי למה להשאר בתפקיד כאן...אחרי הכל בניגוד לראש הממשלה אני את הלקחים של הכשלון בשיפור המצב כאן כן רוצה להפיק
.A.Y.
עוד יותר באסה
שגמני שומע עוד סגנונות שמנגנים למשל הרבה בברזילאי
אבל אני קטין:D :confused: :confused:
DvJ
quote:
Originally posted by .A.Y.
עוד יותר באסה
שגמני שומע עוד סגנונות שמנגנים למשל הרבה בברזילאי
אבל אני קטין:D :confused: :confused:


אז בוא לברזילאי
כל עוד אתה נראה מסטול (ולא קטין) אתה נכנס....
יש שם אחלה מוזיקה ואחלה אנשים.......


בקשר למסיבה אני ישתדל להגיע דווקא בא לי משהו בסגנון טראנס הרבה זמן לא שמעתי במועדון מהמסיבה האחרונה עם ארמין....... :toocool:
.A.Y.
חחחחח אני נראה מסטול
אבל נראה קטין:(
בחיים לא יאמינו שאני בן 23 או מה שלא תיהיה ההגבלה חח
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by mitre
גדול!
מזל טוב!

ונתראה שם. אולי סופסוף אני אכיר לפחות בפרצוף את סיבת האירוע :)
ואם ממש יתמזל מזלי אז גם אחוז אנשים שאני מכיר מהפורום יעבור את 10.


לא יהיה קשה לזהות את סיבת האירוע יחד עם אילן על העמדה ;)

אגב חברים,כל מי שמעל גיל 18 שיביא איתו תעודת זהות כי תידרשו להציג תעודות בבר וחבל שתשכחו את התעודה בבית ולא תהנו מהשתיה :D


uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא מפריחים שום שממה כולה יום הולדת...

והשממה פה כנראה מוצדקת בהיעדר קהל שאכפת לו מספיק כדי להגיע לאירועים כאלה...עצוב לי על אנשים שקלאב טראנס הוא רוב עולמם...אני למזלי גיליתי עוד ז'אנרים שבהם יש קהל שמצביע ברגליים ומרים מסיבות קטנות איכותיות ומהנות...אבל כשאני מסתכל על מצב הקלאב טראנס בארץ לא מן הנמנע להגיד שאשמים בכך גם הבליינים עצמם...אבל למי אכפת...כנראה לאף אחד...אם במסיבה של 99 האחרונה נספרו בקושי 50 איש...זאת בהחלט תמונת מצב עגומה שמבטיחה שהמצב יישאר כך גם בתקופה הקרובה

וזה עוד בלי לשפוך ולו מילה אחת על מצב הפורום הזה שאני די נבוך שבתקופתי (בימים אלה אני סוגר שנה בתפקיד המוד) הגיע לשפל האמיתי שלו...עוד יותר מבעבר
בקרוב אני יחשוב אם בכלל יש לי למה להשאר בתפקיד כאן...אחרי הכל בניגוד לראש הממשלה אני את הלקחים של הכשלון בשיפור המצב כאן כן רוצה להפיק

אילן, גם בארועים יותר מושקעים זה היה פחות או יותר המצב.
האשמה מתחלקת בין כולם, המפיקים, המועדונים, הקהל והרבה איכות גרועה ומסחריות שהורסים הכל. זה מה יש...
חוץ מזה, אנחנו מדינה קטנה וכל סצנה קטנה תיהיה פה קטנה שבעתיים!

אני עדיין בשוק שבהופעה של אבוב אנד ביונד היה בקושי חצי מהדום!
לא הייתי מאמין אם לא הייתי רואה את זה!

uzi
ואתה יכול להוסיף לזה גם הרבה תקליטנים מפורסמים שמנגנים ח-ר-א!
mitre
quote:
Originally posted by uzi
אני עדיין בשוק שבהופעה של אבוב אנד ביונד היה בקושי חצי מהדום!
לא הייתי מאמין אם לא הייתי רואה את זה!


מה? מתי הם היו בארץ?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement