|
הפורום שלנו והסצנה בארץ
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| בחרו אחת מהאפשרויות הנ"ל. |
|
|
| uzi |
תודה לאלוהים שיש אינטרנט בארץ, בלעדיו היה ממש מת!
אפילו האומנים, התוכניות, הפרסום והמעריצים דרך האינטרנט לא עוזרים לסצנה בארץ.
טורכיה וקפריסין התחילו להפציץ עם הופעות יפות של מיטב התקליטנים הארופאים, לא להאמין שיש עולם אחר רק שעה טיסה מכאן. |
|
|
| Viber |
| עזוב אותך, באמת היית רוצה שכולם ישמעו את מה שאתה שומע? |
|
|
| uzi |
| באינטרנט יש ים של מבחר, טונות של ערוצי מוזיקה ותוכניות... אתה יכול לבחור מה שאתה רוצה! |
|
|
| DJ Alex E. |
אם אתה מדבר על סצנת הטראנס בארץ,היא מתה
אם אתה מדבר על ההאוס והטקנו,הוא פורח כמו שלא פרח הרבה זמן |
|
|
| uzi |
| אם אתה מגדיר האוס וטכנו כמו התוכניות של מ.י.י.ק. או קארל קוקס אז אני בדרך כלל לא אוהב את זה. אני באמת לא יודע מה הולך בתחום הזה... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
?טקנו בארץ
!אין מותק
!מינימל זה לא טקנו
       |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by uzi
אם אתה מגדיר האוס וטכנו כמו התוכניות של מ.י.י.ק. או קארל קוקס אז אני בדרך כלל לא אוהב את זה. אני באמת לא יודע מה הולך בתחום הזה... |
מה למ.י.י.ק ולהאוס\טכנו?:conf: |
|
|
| uzi |
מ.י.י.ק. עושה תוכנית חודשית ב
DI.FM
ובה הוא מנגן מבחר של טכנו\טק\אלקטרו\פרוג, טראנס אין שם!
רוב החומרים שמייק עשה במהלך השנים הם מהסגנונות האלה ולאו דווקא בסיגנון הטראנס האדיר שלו. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
?טקנו בארץ
!אין מותק
!מינימל זה לא טקנו
|
טקנו ברזלים אולי אין
אבל מינימל זה ועוד איך תת ג'אנר של טקנו
אתה יכול להגיד מה שבא לך גיל,אבל מינימל טקנו חי וקיים ומתפתח מאד יפה בארץ בייחוד בוריאציה היותר האוסית שלו
חוץ מזה ששמעתי פעם גם את דור וגם עוד מספר אנשים מנגנים דברים בסגנון הפרוגרסיב והדטרויט טקנו
ככה שאמנם את הטקנו שאתה מתכוון אליו,ההארד והשראנץ,אין בארץ,אבל את הגרסאות היותר מינימליסטיות ועדינות של הטקנו ניתן גם ניתן למצוא |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
לא ניתן למצוא כלום חוץ ממינימל וקצת טקנו-האוס אבל ממש קצת
ואם אתה מינימליסטי אתה לא יכול בכלל לומר על עצמך כאחד שאוב טקנו
מפני שאין לזה קשר לטקנו ושכל המנימליסטים ימצצו את הזין
הם בחיים לא יהיו אוהבי טקנו או בכלל שומעי טקנו ושימשיכו לחלום המעפנים האלו
זה כמו לבוא ולומר על חובבי מוסיקת הדאנס והטראנס המעפן הווקאלי של טיאסטו
שזה טראנס פחחחחח... ושהם טראנסאדיקטים בדיחה
צריך להשמיד את כל הזמרות האלו שהורסים לנו את הטראנס
מוות לווקאל השירה השכונה מוות קשה
חובבי הפופ חזרו לבתים לא אצלנו במועדונים |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
לא ניתן למצוא כלום חוץ ממינימל וקצת טקנו-האוס אבל ממש קצת
ואם אתה מינימליסטי אתה לא יכול בכלל לומר על עצמך כאחד שאוב טקנו
מפני שאין לזה קשר לטקנו ושכל המנימליסטים ימצצו את הזין
הם בחיים לא יהיו אוהבי טקנו או בכלל שומעי טקנו ושימשיכו לחלום המעפנים האלו
זה כמו לבוא ולומר על חובבי מוסיקת הדאנס והטראנס המעפן הווקאלי של טיאסטו
שזה טראנס פחחחחח... ושהם טראנסאדיקטים בדיחה
צריך להשמיד את כל הזמרות האלו שהורסים לנו את הטראנס
מוות לווקאל השירה השכונה מוות קשה
חובבי הפופ חזרו לבתים לא אצלנו במועדונים |
:stongue: :stongue: :stongue:
אם מישהו היה באומן ביום חמישי , אז בסוף סהר הפך תמועדון למועדון בברלין
נתן טכנו כבד ביותר |
|
|
|
|