|
ff weg
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| ben er ff 10 dagen tussenuit vanaf morgen, ga met school dan naar Rome toe, heb btw ook nog ff astrid aan gezeten, ga der nu eigenlijk vanuit dat ze wel komt, maar goed ben ff weg laturz |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Veel plezeier in Rome :p |
|
|
| tijs08 |
zul je altijd zien dat ze dadelijk voor je deur staat als je in Rome op een terrasje zit!! (kijkend naar zijn soort wijf uit die vodafone reclame)
Anyway: veel plezier daar in het zuiden!! (extreme zuiden voor jou zelfs :D) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
ben er ff 10 dagen tussenuit vanaf morgen, ga met school dan naar Rome toe, heb btw ook nog ff astrid aan gezeten, ga der nu eigenlijk vanuit dat ze wel komt, maar goed ben ff weg laturz |
"heb btw ook nog ff astrid aan gezeten"
Anders leer je even normaal Nederlands. What the hell bedoel je hiermee?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Kamaya |
Rome is echt vet! Ik ben d'r ook geweest met school, geweldig!!
Veel plezier! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
"heb btw ook nog ff astrid aan gezeten"
Anders leer je even normaal Nederlands. What the hell bedoel je hiermee?
Greetz,
SnuggLe |
Whahaha zo zaten wij ookal,heb je nou AAN astrid gezeten,of met astrid AANGEZETEN,wtf heb je nou met dat arme mens gedaan waardoor ze nu toch komt?:stongue: |
|
|
| -=WVG=- |
Rome is niet zo heel vet eigenlijk...
Na 2 kerken heb je het wel gezien... |
|
|
| total woot |
| volgens mij is rome wat je er zelf van maakt (ze hebben daar vast wel meer dan kerken (lees: italiaanse schone dames :), drankwinkels; terrasjes; BETER weer etc. |
|
|
| New Wave |
nou sussec......!
[aantal post] + [1]:rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Whahaha zo zaten wij ookal,heb je nou AAN astrid gezeten,of met astrid AANGEZETEN,wtf heb je nou met dat arme mens gedaan waardoor ze nu toch komt?:stongue: |
hehehehe......had riz toch gelijk met haar comment ;)
dj Bazz...als je terugkomt uit Rome mag je een allochtonen-cursus nederlands gaan volgen, is vast op kosten van Het Rijk :D |
|
|
| Donna |
| hey! ik wil me verknaakte dazzle foto imme sig,hmzzzz ff kijke offik dat kan met me pc-blonde knetter.... |
|
|
| Flippe |
have fun in rome!
hoop voor je dat astrid nog komt :) |
|
|
|
|