return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Rank1 på senaste TE?
View this Thread in Original format
Vizay
e det bara jag som har lagt märke till att Rank1 inte visas på DVD'n från ovannämda?


blank & jones snackar ju om att de spelar mellan rank1 och gielen så de måste ju varit där...nån som vet mer om detta?
RebeL9
jag la märke till det direkt.
just därför tyckte jag att Trance Energy DVDn sög.
Rank1 var ju den största attraktionen eftersom de spelar live (djar inte).
Skandal att de sedan inte tar med dem på DVDn.
SÅÅÅÅ KASST!
Beamish
Det har nog med upphovsrätt att göra. Eftersom hela deras set kommer finnas med på DVD i deras nya labum. Därför tror inte jag den fanns med på ID&T DVDn

bara att vänta på Rank1 DVDn
RagingEskimo
..vilket onekligen leder till nästa fråga - när KOMMER egentligen Rank's DVD (...och även album med för den delen)..?
Beamish
kan redan ha kommit, hörde nåt om April
http://www.rank-1.com
Beamish
29:e April
RagingEskimo
ahh.. där står det ja. Som alltid när jag undrar nåt så har det kommit upp på nåt fruktansvärt logiskt ställe, även om jag kollat där tidigare.. suck.. oh well, eleven days - and counting.
Gaby
quote:
Originally posted by RebeL9
jag la märke till det direkt.
just därför tyckte jag att Trance Energy DVDn sög.
Rank1 var ju den största attraktionen eftersom de spelar live (djar inte).
Skandal att de sedan inte tar med dem på DVDn.

SÅÅÅÅ KASST!


Beror på att RANk1 har rättigheterna till bilderna eftersom de spelade in sin video på den festen ;)
Mycket show med ljus och eld men bäst var ju ändå Gielen! Säga vad man vill de som var där och upplevde allt vet nog bäst ;)
Amnezia
blank & jones snackar ju om att de spelar mellan rank1 och gielen så de måste ju varit där...nån som vet mer om detta? [/QUOTE]

Nope.....väntade å väntade på att d skulle dyka upp i filmen m en neeejdå..varför har jag ingen aning om...lite kasst faktiskt...

tycker dom borde fått nån minut som de andra stora.....

/Nezia
Vizay
sluta suktas gaby ;)

aja, får väl hoppas att gielen spelar då jag har möjlighet att åka dit (dvs. efter jag fyllt 18) :)

doter
Ni har redan rett ut problemet har ja sett =)
Men att tillägga är att Rank 1's album redan är släppt... I Japan (Japansk version) Å ja har den redan, men inte DVD'n dock, ska köpa albumet direkt när d kommer..!

D var dock inte sååå grymt som ja förväntat mig =(
men men, DVD'n måste ja ha! Å ja hoppas verkligen d tar m hela showen nu!
Sen kommer Marco V's album ut den 23e, men säkert inte i Sverige då iaf... Undra om d kommer ens... =(
Gaby
quote:
Originally posted by Vizay
sluta suktas gaby ;)

aja, får väl hoppas att gielen spelar då jag har möjlighet att åka dit (dvs. efter jag fyllt 18) :)


ej leggkoll ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement