|
[03-11-2007] Tiesto ISOS 6 Party @ Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Asperge
CD1 is idd erg goed, begint met heerlijke zomerse geluiden en bouwt onwijs lekker op:)
Nu cd2 ff checken:D |
Als cd 2 met Jonas Steur - Falling into Pieces begint, dan is het de fake cd, want op de originele is het track 4 of 5.
Heb 1 keer een link gekregen en 1 gedownload zelf en allebei fake. |
|
|
| dj_spare |
CD1 is echt SUPER!!!
CD2 moet ik ook nog aan :D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Als cd 2 met Jonas Steur - Falling into Pieces begint, dan is het de fake cd, want op de originele is het track 4 of 5.
Heb 1 keer een link gekregen en 1 gedownload zelf en allebei fake. |
It's the real deal:D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Asperge
It's the real deal:D |
echt waar? :crazy:
hmmm, heb je een link? :D
*EDIT*
Laat maar, heb al links gevonden :eyespop: |
|
|
| basvh |
| Klinkt best lekker maar o o o wat een trainwrecks hoor ik toch weer. Als je zoveeeel in je leven achter de draaitafels hebt gestaan dan zou je toch dat trucje moeten doorhebben |
|
|
| MennoB |
| Snap dat dan.. Hij begint een beetje doof te worden.. :D |
|
|
| basvh |
| Nou als dat zou zijn dan zou ik het nog begrijpen maar het tegendeel is waar. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by basvh
Klinkt best lekker maar o o o wat een trainwrecks hoor ik toch weer. Als je zoveeeel in je leven achter de draaitafels hebt gestaan dan zou je toch dat trucje moeten doorhebben |
Ik heb op cd1 geen enkel trainwreck gehoord hoor, weet niet wat jou definitie van een trainwreck is? Paar overgangen die wellicht iets beter erop gekund hadden maar niks schokkends. Of een van ons heeft een neppe :o |
|
|
| Ouwe Dwaas |
wat een geweldige cd.
echt genieten geblazen.
heerlijke tracks.
kan niet wachten om 22 sept en 3 nov de tracks 'live' te horen :eyespop:
worden 2 geweldige avonden genieten |
|
|
| Asperge |
Serieus cd1 kickt zwaar ass, heeft voor mij het echte isos gevoel iets wat ik bij deel 4 en 5 niet had CD2 is wel aardig maar geeft bij mij niet echt het isos gevoel.
over het geheel gezien 7.5/10 |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Asperge
Serieus cd1 kickt zwaar ass, heeft voor mij het echte isos gevoel iets wat ik bij deel 4 en 5 niet had CD2 is wel aardig maar geeft bij mij niet echt het isos gevoel.
over het geheel gezien 7.5/10 |
Yup vind ik ook, cd1 is echt weer ouderwets genieten! |
|
|
| eXos |
| Waar kan ik m downloaden? |
|
|
|
|