|
[03-11-2007] Tiesto ISOS 6 Party @ Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Chryz707 |
| thanks for posting the setlist HMH has the best sound I have ever heard anywhere. What a night! |
|
|
| Nook |
| indeed what a night. het was echt geweldig. |
|
|
| Ferry 0 |
WAaaah wat een avond zeg!!!
Kippenvel hier en daar en met name de outro met ondergaande zon vond ik echt FANTASTISCH :D |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
WAaaah wat een avond zeg!!!
Kippenvel hier en daar en met name de outro met ondergaande zon vond ik echt FANTASTISCH :D |
Nou, wat dacht je dan van het einde van de set van Ome Sam! Dat was echt state-of-art!!! :eyes: |
|
|
| Ferry 0 |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Nou, wat dacht je dan van het einde van de set van Ome Sam! Dat was echt state-of-art!!! :eyes: |
Haha, KLOPT!
Zekers The Killers & tracking treasure down waren echt super \o/ |
|
|
| drpeer_holland |
| Heeft er misschien ook iemand foto's en filmpjes?? Ouwe Dwaas? |
|
|
| drpeer_holland |
Thnx voor de vids :) Len Faki - Odyssee II [Part 1] is zeker erg vetjes... |
|
|
| Chryz707 |
| Thanks for posting the pics and good seeing you. I lost you there man... Hope to see you at Trance Energy! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Heeft er misschien ook iemand foto's en filmpjes?? Ouwe Dwaas? |
yep en die komen zsm.
heb veel vette foto's en filmpjes gemaakt.
*EDIT*
hierbij een gedeelte van de gemaakte foto's door mij geschoten, want het andere gedeelte is door mn Amerikaanse verloofde gemaakt:
Ouwe Dwaas' FotoAlbum: ISOS 6 @ HMH |
|
|
|
|