|
post je gigs (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Groenloo waar ligt dat ergens??:) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Ik moet morgen in Nighttown @ Rotterdam draaien... (schoolparty :D )
GrEeTz |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
Tourdates:)
1 Juni Myth Party,Noorwegen
Indoor party met Oa Lars Holte..
Meer info @ http://www.myth-party.tk/ :D |
Van de site:
DJ RV er fra Nederland, og har holdt på med mixing av vinyl siden 2000. Etter han start har det bare gått fort fremover for DJ RV. Han har spilt på "The Spock" og "Breda", stedene hvor djs fra "Blackhole" spiller. Han har spilt sammen med DJ Dazzle, Cor Fijneman, Gaby, Montana ect ect... DJ RV spiller for det meste progressive og hardtrance. For mer info, check: http://www.basicbeats.net
:D :D :D :D :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Ik moet morgen in Nighttown @ Rotterdam draaien... (schoolparty :D )
GrEeTz |
haha marnix feest zeker, ik zou daar eerst heen gaan, maar ik heb zelf schoolfeest in calypso. |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Vrijdag De-Pomp, plaats nog zoeke
|
In Haulerwijk ken ik een De Pomp, ik hoop alleen niet voor je dat je daar moet draaien..... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Van de site:
DJ RV er fra Nederland, og har holdt på med mixing av vinyl siden 2000. Etter han start har det bare gått fort fremover for DJ RV. Han har spilt på "The Spock" og "Breda", stedene hvor djs fra "Blackhole" spiller. Han har spilt sammen med DJ Dazzle, Cor Fijneman, Gaby, Montana ect ect... DJ RV spiller for det meste progressive og hardtrance. For mer info, check: http://www.basicbeats.net
:D :D :D :D :D
Greetz,
SnuggLe |
Mja kan je het meteen ff vertalen?:D |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by arno
haha marnix feest zeker, ik zou daar eerst heen gaan, maar ik heb zelf schoolfeest in calypso. |
hehehehe, dat heb je in 1 keer goed! :D
Op welke school zit jij dan? RML?
GrEeTz |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Groenloo waar ligt dat ergens??:) |
groenlo ligt niet zo heel ver van enschede vandaan...
en ik heb met deze thread precies bereikt wat ik wou :) :)
ik verwacht namelijk niet een enorm hoog aantal posts, maar gewoon, fijn om te weten wie waar wanneer draait...
vind het dan wel weer jammer dat antiphus enkel de provincie fryslan voorziet van muziek.. kwil um nog een keer checken...
anywayz, voor nu alvast bedankt :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: |
[b]Bellie[.b]
Where I will play:
- May 10: ID&T Radio (Shockers) |
wa da? dan?
(notice goeie nederlands) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
wa da? dan?
(notice goeie nederlands) |
ID-T radioprogramma, elke vrijdagavond volgens mij
(corrigeer me als ik fout zit :)) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
In Haulerwijk ken ik een De Pomp, ik hoop alleen niet voor je dat je daar moet draaien..... |
neej glukkig niet, tis in een dorp vlakbij joure, en het is een feest in een sporthal en er komen 1200 mensen, dus beft wel zin in, komen nog meer djs van uit de buurt hier, ik moet van 1 tot 2 |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
dj Antiphus gigs: (hij kan niet meer inloggen omdat die fokking cookies van mijn registratie te goed werken haha)
19 April: Y-Catchers, Malibu Drachten
20 April: Atmosphere, Club Ruiterskwartier Leeuwarden
26 April: ? Leeuwarden
27 April: Above & Beyond, Vat '69 Leeuwarden
30 April: Queensday (overdag), De Buurvrouw Leeuwarden
3 Mei: Uploaded (eerste en enige keer Hardstyle), de Toog Leeuwarden
Elke vrijdagavond Resident in Club Rockit Leeuwarden
Elke zaterdag 3 x in de maand Resident Vat '69 Leeuwarden!
Genoeg keus :)
Hopelijk komt Antiphus naar je toe deze zomer ;) Een paar gigs in de rest van NL staan wel op de planning nl. :) |
hahahaha, laasn was een gf vamme in 't vat geweest en zei dattet niks aan was, ikweet niet als anti draaide maare toch :D
maar datter zoveel werk is in fryslan qua trance, valt me mee, wel relaxt, meestal isset aaleeen maar hardcore met e-rick, die drol met z'n phatte hasses
btw, komt anti welles in vip sneek? kenne we eens m33te
ltrz |
|
|
|
|