|
post je gigs
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
ok, deze thread is speciaal voor de mensen die wel eens voor het publiek draaien...
POST JE GIGS!!
lijkt me voor de anderen wel eens leuk om deze lui aan het werk te zien...kun je ze een keer bezoeken enzo... blabla-en enz. enz.plus dat het een stukkie goedkoper is ;-D |
|
|
| New Wave |
hhhhhmmmmmzzzzzzzzzz misschien dat er mensen zijn die ook gigs hebben maar die NOOIT voor andere mensen draaien............pppffffffffffffffffffffffffff
HOE BEDOEL JE HOKKIE!!!!!!!!!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
hhhhhmmmmmzzzzzzzzzz misschien dat er mensen zijn die ook gigs hebben maar die NOOIT voor andere mensen draaien............pppffffffffffffffffffffffffff
HOE BEDOEL JE HOKKIE!!!!!!!!!! |
Snap jou reactie niet helemaal gozert.
Om te beginnen,mensen die nooit voor andere mensen draaien,hebben dus ook geen gigs,dus heeft het weinig nut om dat te posten als je er toch niet naar toe gaat.Of wou je bij iedereen thuis langs gaan als Dj huppeldepup voor zijn kat staat te draaien?
Ten tweede:
Kolkiewolkie vraagt gewoon aan dj's hier of die hun "tourdates" willen doorgeven zodat mede TA'ers dat eens zouden kunnen checken?Niks verkeerds aan volgens mij?Leuk initiatief zelfs...
8 mei DANCE PLANET !!!!! |
|
|
| New Wave |
| owkhee, solly :p, khad het anders geintepreteerdrdrddd :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
owkhee, solly :p, khad het anders geintepreteerdrdrddd :p |
ok dan flex ;)
zie je nou wel dat er op het forum ook op normale manier gesproken kan worden over vergissingen en menings verschillen? :D |
|
|
| New Wave |
always look on the bright side of life :)
Okee, back to topic!!!! :o |
|
|
| Bellie |
Check mn Sig :D
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
dj Antiphus gigs: (hij kan niet meer inloggen omdat die fokking cookies van mijn registratie te goed werken haha)
19 April: Y-Catchers, Malibu Drachten
20 April: Atmosphere, Club Ruiterskwartier Leeuwarden
26 April: ? Leeuwarden
27 April: Above & Beyond, Vat '69 Leeuwarden
30 April: Queensday (overdag), De Buurvrouw Leeuwarden
3 Mei: Uploaded (eerste en enige keer Hardstyle), de Toog Leeuwarden
Elke vrijdagavond Resident in Club Rockit Leeuwarden
Elke zaterdag 3 x in de maand Resident Vat '69 Leeuwarden!
Genoeg keus :)
Hopelijk komt Antiphus naar je toe deze zomer ;) Een paar gigs in de rest van NL staan wel op de planning nl. :) |
|
|
| DJ_Siesta |
Vrijdag De-Pomp, plaats nog zoeke
26 April Heaven heerenveen
4 Mei Dance Fantasy, plaats kwijt
en voor de rest nog wat latere gigs, aant eind van de zomer
GreetZ |
|
|
| TranceFool |
| ik ben morgen te vinden in mn eigen kamer..... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Bellie
Check mn Sig :D
GREETZ!! |
he, wat of waar is die Club Rage in Rotterdam trouwens?? ik heb er nog nooit van gehoord namelijk..
misschien dat ik dan wel een keertje kom kijken!
:) |
|
|
| DjRV |
Tourdates:)
8 Mei Dance Planet,Groenlo
Area I Club
JOSE/LAMMERZ/OLIVER
Area II Trance
COR FIJNEMAN/RV
Area III Hardhouse
JAY FROG/MILO
Area IV Techno
JAVAR/C-KAOS
De voorverkoop start op 12 april op de bekende adressen, te weten alle Focus Fashion vestigingen in de regio, De Radstake en City Lido.
17 mei BeachClub The Jellyfish Scheveningen
Feest van een bruiloft...
1 Juni Myth Party,Noorwegen
Indoor party met Oa Lars Holte..
Meer info @ http://www.myth-party.tk/ :D |
|
|
|
|