|
[18-19-20 Oktober 2007] Amsterdam Dance Event (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TheKidsWantTechno |
| goin to the loveland party at hotel arena on friday, then swedish house mafia on saturday, cant wait :crazy: |
|
|
| Zand|Man |
Zijn er nog mensen die a.s donderdag naar Klinch gaan in de melkweg, waaronder Dave Clarke, Speedy j en Alter ego draaien.
Gr. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Zand|Man
Zijn er nog mensen die a.s donderdag naar Klinch gaan in de melkweg, waaronder Dave Clarke, Speedy j en Alter ego draaien.
Gr. |
Yep, ben dr bij :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Yep, ben dr bij :) |
Zeg trek jij dat zaterdag nog ;) |
|
|
| Chryz707 |
| Armada is Soldout from what I have heard! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by @win
Zeg trek jij dat zaterdag nog ;) |
Met gemak ;) |
|
|
| Ghazala |
| I really can't wait for tomorrow :) This will be sooooooo good! :wtf: |
|
|
| Chryz707 |
| I know ADE starts for a lot of you tonight, But I am sooooooo stoked for tommorrow! Armin & Markus... :eyespop: :eyespop: |
|
|
| basvh |
Kwam er net pas achter dat vanavond Micheal Mayer en Gui Boratto draaien op ADE. :eyes: :eyes: :eyes:
Begint opeens heel ernstig te kriebelen! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
wat een geweldige Intuition feest gisteravond in de 2 kleinere zalen van de Escape :crazy: :eyespop:
Wippenberg was inderdaad niet de beste van de avond, draaide op het laatst een paar lekkere tracks, maar meer ook niet.
Orkidea, wat een geweldige set draaide hij
ontzettend genoten.
Ik ben naar Richard Durrand gegaan en heb ongeveer 40 minuten van zn set meegepakt en ik heb het eerste half uur ontzettend genoten van zijn set, daarna vond ik het een beetje afzwakken qua trackkeuze.
Dus ben teruggegaan naar de main room om de laatste 20 minuten Leon te zien en damn damn damn wat heb ik genoten van die laatste 20 minuten
En dan de jongens van Cosmic Gate, in mijn ogen de beste van de avond.
Genoten genoten genoten en alleen maar genoten. Een hele mooie, geweldige opbouwende set.
En daarna Sean Tyas, de beuk koning onderhand, een uur lang ontzettend lekker gebeukt. Heerlijk om met wat hardere muziek af te sluiten.
Hierbij mijn foto's: http://partyflock.nl/album/322012/1951053.html |
|
|
| Gevork |
Is er iemand gisteren Gabriel&Dresden in cineac gaan zien?
Ik wou enorm graag gaan, maar kon echt niet.
Zou willen weten hoe het is geweest
:) |
|
|
|
|