|
favorite party
|
View this Thread in Original format
| total woot |
| Yo gasten, ik lees hier constant overal over de vetste feesten, wat is HET VETSTE FEEST ??? |
|
|
| Optimus |
je vergeet de grootste (qua omvang)van allemaal
DANCE VALLEY!!!!:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik moet gaan voor Qontact.
Na de eerste 2 en de 3 volgende week kan ik concluderen dat dit gewoon het perfecte feest is. De sfeer, de mensen, de muziek en de locatie maken dit tot een MEGA VET RETE GAAF FEEST!!!
ProFeeTruS says: -={ QONTACT!!!! m*therf*cking OWNS J O E!!!!!!!! }=- |
|
|
| Partyhardy! |
en ik mis Massive! de 2de Massive was zoooo vet!!!! Ferry,Armin,gielen,Marco V, Scott Bond!!! en mijn eerste pilletje, tsja dat kan niet meer stuk ;) :D :cool:
<=EDIT=> Ook Awakenings mis ik, wat onwijs vet was! (Alleen het afgelopen festival té warm! :eyes: ) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus
je vergeet de grootste (qua omvang)van allemaal
DANCE VALLEY!!!!:) |
jaja
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en ik mis Massive! de 2de Massive was zoooo vet!!!!
|
jaja
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
<=EDIT=> Ook Awakenings mis ik, wat onwijs vet was! (Alleen het afgelopen festival té warm! :eyes: ) |
jezus ook nog..
als je je stem nog wil verandre (de 2 die op overig hebbe gestemd) eem pm sturen..
kra kra
Voor mij ist trouwes moeiulluk.. IC 99 ofzo.. maar aangezien k van de normale trance toch meer ben overgegaan op de beuktrance.. (ja ook bsb new_wave).. doek nu maar qlimax |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
als je je stem nog wil verandre (de 2 die op overig hebbe gestemd) eem pm sturen..
|
verander maar henkie
en gooi die thread van die dumondefan es heel fftjes open ghehehe
post ik ff wat leuks erbij
delte deze post maar ff
of edit hem maar ghehehhee |
|
|
| Optimus |
hij is ok nog Dutch Dimension vergeten:D:D:D
en Nexus;) |
|
|
| Henkie_henk |
ow ja niet meer partys?.. nu ist goed zo :) (godver de godver) Of wil je dat feestje van je broertje er ook nog bij?
enne k heb geen pm dus ook geen flauwww idee wat waarin verandert zou moete worde :)
iig.. iedreen lekker stemmen
atj0 |
|
|
| T.H.C. |
Denk dat ik van deze feesten,(waar ik bij was)me op Qontact het beste heb vermaakt,met elke keer een super relaxt sfeertje,teQnology zat er niet ver achter, die muziek beviel me zeer goed. maar een poll is wel lastig, je kunt ze vaak niet zo goed vergelijken.
Onderaan staat TE, ben ik ook maar 1x geweest, of misschien 2x maar het heeft duidelijk geen indruk gemaakt... |
|
|
| New Wave |
| Awakenings, 200% awakenings |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hoop dat het Qontact wordt:
27 april mijn eerste Qontact, hoop dat het net zo vet wordt als Petrus zegt....:)
GreetZ RubDub |
|
|
| serialkillah |
| Ik heb gestemd voor Mysteryland omdat ik dat een paar jaar geleden echt het beste feest vondt. De laatste 2 edities waren een stuk minder, maar toch is mysteryland het beste feest waar ik naar toe ben geweest. |
|
|
|
|