return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
favorite party
View this Thread in Original format
total woot
Yo gasten, ik lees hier constant overal over de vetste feesten, wat is HET VETSTE FEEST ???
Optimus
je vergeet de grootste (qua omvang)van allemaal

DANCE VALLEY!!!!:)
!_PeTrUs_!
Ik moet gaan voor Qontact.

Na de eerste 2 en de 3 volgende week kan ik concluderen dat dit gewoon het perfecte feest is. De sfeer, de mensen, de muziek en de locatie maken dit tot een MEGA VET RETE GAAF FEEST!!!

ProFeeTruS says: -={ QONTACT!!!! m*therf*cking OWNS J O E!!!!!!!! }=-
Partyhardy!
en ik mis Massive! de 2de Massive was zoooo vet!!!! Ferry,Armin,gielen,Marco V, Scott Bond!!! en mijn eerste pilletje, tsja dat kan niet meer stuk ;) :D :cool:

<=EDIT=> Ook Awakenings mis ik, wat onwijs vet was! (Alleen het afgelopen festival té warm! :eyes: )
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus
je vergeet de grootste (qua omvang)van allemaal

DANCE VALLEY!!!!:)



jaja

quote:
Originally posted by Partyhardy!
en ik mis Massive! de 2de Massive was zoooo vet!!!!


jaja

quote:
Originally posted by Partyhardy!
<=EDIT=> Ook Awakenings mis ik, wat onwijs vet was! (Alleen het afgelopen festival té warm! :eyes: )


jezus ook nog..

als je je stem nog wil verandre (de 2 die op overig hebbe gestemd) eem pm sturen..

kra kra

Voor mij ist trouwes moeiulluk.. IC 99 ofzo.. maar aangezien k van de normale trance toch meer ben overgegaan op de beuktrance.. (ja ook bsb new_wave).. doek nu maar qlimax
Optimus
quote:
Originally posted by Henkie_henk
als je je stem nog wil verandre (de 2 die op overig hebbe gestemd) eem pm sturen..



verander maar henkie


en gooi die thread van die dumondefan es heel fftjes open ghehehe

post ik ff wat leuks erbij


delte deze post maar ff

of edit hem maar ghehehhee
Optimus
hij is ok nog Dutch Dimension vergeten:D:D:D

en Nexus;)
Henkie_henk
ow ja niet meer partys?.. nu ist goed zo :) (godver de godver) Of wil je dat feestje van je broertje er ook nog bij?

enne k heb geen pm dus ook geen flauwww idee wat waarin verandert zou moete worde :)

iig.. iedreen lekker stemmen

atj0
T.H.C.
Denk dat ik van deze feesten,(waar ik bij was)me op Qontact het beste heb vermaakt,met elke keer een super relaxt sfeertje,teQnology zat er niet ver achter, die muziek beviel me zeer goed. maar een poll is wel lastig, je kunt ze vaak niet zo goed vergelijken.

Onderaan staat TE, ben ik ook maar 1x geweest, of misschien 2x maar het heeft duidelijk geen indruk gemaakt...
New Wave
Awakenings, 200% awakenings

Ruben_Dubbink
hoop dat het Qontact wordt:
27 april mijn eerste Qontact, hoop dat het net zo vet wordt als Petrus zegt....:)

GreetZ RubDub
serialkillah
Ik heb gestemd voor Mysteryland omdat ik dat een paar jaar geleden echt het beste feest vondt. De laatste 2 edities waren een stuk minder, maar toch is mysteryland het beste feest waar ik naar toe ben geweest.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement