|
[11-08-2007] FFWD Fit for Free Dance Parade Rotterdam
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |

Aanstaande zaterdag weer een Dance Parade in Rotterdam.
De weersvoorspellingen zijn zeer gunstig: lekker veel zon, geen regen voorspeld.
Het begint om 15:00u en eindigt om 21:00u.
De parade start bij de Rochussenstraat, gaat hierna naar het Eendrachtsplein, vervolgt via de Nieuwe Binnenweg om daarna via het Heemraadsplein, de Mathenesserslaan, de Rochussenstraat, het Eendrachtsplein, de Westblaak, de Blaak, de Glashaven, de Rederijstraat en om uiteindelijk bij de Boompjes te eindigen.
De finale bij de Boompjes belooft groots te worden. Zo zal het publiek
begroet worden door overkomende vliegtuigen en duizende kilo's confetti. De finale wordt een visueel spektakel.
Bij de finish staan decks voor ruim 2000 man met een Soundsystem.
website: http://www.ffwdfitforfreedanceparade.nl/
Er is al een deel van de line-up bekend gemaakt, welke trucks welke DJs er op zullen draaien, totaal zullen er 40 trucks rijden:
Globaltwist Music/DASV 1
Bas & Ram
Cor Fijneman
Jordy Lishious
Miss Melody
Signum
Ton TB
Art-flywork.nl/heromusic/toshiba 2
Berry Morgana
D-Jerry
John Marks
Ragno
Roy Gates
Shrink
Sunset Paradise / O.N.E.8 8
Bram Vank
Davo
Misja Helsloot
Miss Amy
Secret Simba
Taladega
Vertical Movement
MC: M-Shane
BKJN 10
Angerfist
Catscan
Na-Goyah
Nosferatu
Partyraiser
Promo
s'Aphira
MC: Joe
Intuition Recordings 12
Kyau & Albert
Leon Bolier
Menno de Jong
Re:Locate
Foort & Rox 26
Chris Rox
Luciën Foort
Dazzle/Kerkplein 29
Dazzle
Franchise/Euro.pa 33
Eelcos
Jamie Westland
Jordi Bouman
Marc Benjamin
Marnix
Quinten de Rozario
Steven Quarré
Full on Ferry 34
Ferry Corsten
Outland 36
Dominique Base
Joey Daniel
Leon Benesty
Marc Benjamin
Philip Young
Rishi Romero
Steven Quarré
Youri Donatz
MC: Spyder
Prinsestheater 40
Michel de Hey |
|
|
| eieregooie |
| Heineken klinkt toch beter dan Fit For Free :toothless |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heineken klinkt toch beter dan Fit For Free :toothless |
:toothless
hadden ze misschien kunnen combineren.
Fit om aan de Heinekens te gaan :toothless |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heineken klinkt toch beter dan Fit For Free :toothless |
Pfffffffff going the same way like the Loveparade....... :rolleyes:
Looking forward to the parade :D
cu there :cool: |
|
|
| dj_spare |
at least we DO have a parade this year...
anyways..
moet werken, dus ben d'r niet bij |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by dj_spare
at least we DO have a parade this year...
|
We have the Parade too :D
25-08-07 Essen, Ruhrgebiet ;)
next 4 years will be Dortmund, Bochum, Duisburg and Gelsenkirchen ;) |
|
|
| M_Peror |
Morgen lekker weertje als het goed is, dus heb er zin in! Ik vind het wel een prettig idee dat de nadruk meer ligt op de parade dan op dat stomme eindfeest zoals afgelopen jaren. FFWD leek op het laatst (zeker vorig jaar) meer op een gezamenlijk haastig ritje naar het eindfeest...
En jammer dat ik de 25e niet kan, anders had ik die loveparade best willen uitproberen. |
|
|
| Loraine |
Lekker weer, wodka en daarna wijn.
Wel ff wennen aan de nieuwe route. Erg jammer dat er niet meer over de Erasmusbrug een Cool gereden werd. Vnl in de buurt van de (ietwat tamme) Intuition truck gebleven. Was het geluid zo zacht of stond die gewoon hard bij de andere trucks? :nervous:
In de stad erna ook erg gezellie. Goeie sfeer wederom :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Loraine
Lekker weer, wodka en daarna wijn.
Wel ff wennen aan de nieuwe route. Erg jammer dat er niet meer over de Erasmusbrug een Cool gereden werd. Vnl in de buurt van de (ietwat tamme) Intuition truck gebleven. Was het geluid zo zacht of stond die gewoon hard bij de andere trucks? :nervous:
In de stad erna ook erg gezellie. Goeie sfeer wederom :D |
Stond jij niet eens op die Intuition truck als groupie van Menno en co ? :haha:
Cool om te horen dat het cool was. |
|
|
| Loraine |
Jaloers?
Niet zozeer als groupie van Menno, meer als fervent bezoeker van Intuition Events in 't algemeen Want Intuition is meer dan Menno
Het viel ons gewoon op dat er veel onbekende gezichten op de Intu truck stonden |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Loraine
Jaloers? :o :p
Niet zozeer als groupie van Menno, meer als fervent bezoeker van Intuition Events in 't algemeen :tongue2 Want Intuition is meer dan Menno :o
Het viel ons gewoon op dat er veel onbekende gezichten op de Intu truck stonden ;) |
Je krijgt wel honger eh van die wijn en wodka? Je hapt als beer die net uit zijn winterslaap is :stongue: |
|
|
| Loraine |
Ist buffet eindelijk geopend ? :D
Heb idd bere-trek van al die wijn (vnl ranzige bocht) |
|
|
|
|