|
Willen alle actieve leden hier posten? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben nieuw!
Ik zal me gelijk f voostellen.
Ik ben Peter en ben erg romantisch aangelegd. Ik hou ervan om vrouwen te verwennnen.
Voor een aantal van hen op dit forum heb ik een gedichtje geschreven:
Als Muizen En Katten Elkaar Bezoeken,
Als Duiveltjes Huilen En Engeltjes Vloeken
Als Stenen blijven Drijven Op De Rijn,
Dan Pas Zal Ik Jou Vergeten Zijn.
|
LOL @ Petrus :p |
|
|
| Nook |
| oke, hier is mijn postje dan. actief, af en toe zeg maar. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben nieuw!
Ik zal me gelijk f voostellen.
Ik ben Peter en ben erg romantisch aangelegd. Ik hou ervan om vrouwen te verwennnen.
Voor een aantal van hen op dit forum heb ik een gedichtje geschreven:
Als Muizen En Katten Elkaar Bezoeken,
Als Duiveltjes Huilen En Engeltjes Vloeken
Als Stenen blijven Drijven Op De Rijn,
Dan Pas Zal Ik Jou Vergeten Zijn.
|
wowwww, wat een mooi gedicht:D:D:D |
|
|
| aphex |
hoi ik ben gek :D :p :toothless :stongue:
Ik ben vreselijk aktief dus zeur nie :D |
|
|
| Gurian |
Euhhh zeg maar dat ik ook wel regelmatig hiero post
Laatste tijd druk op school dus wat minder bezig maar bijna
klaar voor dit jaar dus dan kan ik weer aan mijn gemiddelde werkuh |
|
|
| Joost008 |
| Ik loop hier nu ook regelmatig een beetje te posten dus ik dach ik laat ook maar ff een berichie achter:toothless :toothless |
|
|
| DJ_Massive |
| BOEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
| ChooChoo |
| Post nie zo vaak. Maar ok hier hebbie m dan:p :toothless :D |
|
|
|
|