|
Willen alle actieve leden hier posten? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Hier heb je je post (ook weer+1)
Greetz muppet |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
mjha, ik ook....denk het wel ja.
Snuggle.........nou wij proberen op 1 lijn te komen met de nuttigheid van deze thread.......natuurlijk proberen wij zo informatief te blijven en de mensen een kans te geven om op onze punten in discussie te gaan..........:conf: |
jajajajajaja
[aantal posts +1] :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| New Wave |
ik begin te twijfelen nu, zou het echt?
:p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
ik begin te twijfelen nu, zou het echt?
:p |
Nou......
HOOGST waarschijnlijk wel
is het bij jou ook mooi weer btw?:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
Nou......
HOOGST waarschijnlijk wel
is het bij jou ook mooi weer btw?:D |
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm, ja :p
zon enzo........ja.....
bij jouw ook dan? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm, ja :p
zon enzo........ja.....
bij jouw ook dan? |
mja heb nix te klagen :D
ik ga zo eten,ff stokbroodje ofzo
wat ga jij eten dan k3r3l?:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
mja heb nix te klagen :D
ik ga zo eten,ff stokbroodje ofzo
wat ga jij eten dan k3r3l?:D |
beetje sla enzo, slasaus, friet.........met zout. :p
Der zit nu btw een wolkje voor de zon.........:D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
beetje sla enzo, slasaus, friet.........met zout. :p |
pfff ik hou hier mee op hoor,krijg lachkriebels :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
pfff ik hou hier mee op hoor,krijg lachkriebels :D |
...........maar lachen is gezond.........ik ga der ook maar mee stoppen denk ik...mwjha |
|
|
| Flipper01 |
Ik ben de laatste tijd vanwege m'n stage helaas niet zo actief meer op het forum :(
Maar jah, iedere dag om 5:30 uur opstaan eist zo ook wel z'n tol.. Maar 1 keer per week posten dat red ik iig wel!
Mzzls Flipper01 |
|
|
|
|