|
Sixpack 2002 dj discussie
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken :D
Sixpack is HET studentenfeest van Utrecht. Het wordt gehouden in de Central Studios en het is voor zo'n 2000 man. Eén zaal is voor bands, de andere voor dj's.
Vorig jaar hadden ze Per, Armin van Buuren en mij dus :). Wie ze dit jaar boeken is nog niet helemaal zeker... Dus ga even naar www.sixpack.nl en dan linksboven zitten vier kleine buttons, waaronder die van het forum en geef je stem! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken :D
Sixpack is HET studentenfeest van Utrecht. Het wordt gehouden in de Central Studios en het is voor zo'n 2000 man. Eén zaal is voor bands, de andere voor dj's.
Vorig jaar hadden ze Per, Armin van Buuren en mij dus :). Wie ze dit jaar boeken is nog niet helemaal zeker... Dus ga even naar www.sixpack.nl en dan linksboven zitten vier kleine buttons, waaronder die van het forum en geef je stem! |
ey cool
perrrrrrrr hehe,
Die forum page wil niet openen :( |
|
|
| Jukx |
| ik heb voor jou gestemd hoor Eye-Riz! :) |
|
|
| New Wave |
| you got my vote! |
|
|
| serialkillah |
| ik heb ook me stem laten gelden:) |
|
|
| Eye-Riz |
tussen de koeien??? Henny Huisman??? whahaha :D
maareh, UP en Leander niet vergeten... |
|
|
| Jukx |
moeten die ook allemaal gaan draaien?
had dat dan gezegd!!
:D |
|
|
| Eye-Riz |
jij moet je ogen beter open doen Jukx :D
| quote: | | Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken |
|
|
|
| magrec |
Ja ik ben binnen gekomen ik zal ook wel ff voten...:D
Whehe damn ik kan niet spellen :( grrr :( |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
jij moet je ogen beter open doen Jukx :D
|
oooooooh,
verdikkie!
je hebt helemaal gelijk.. :D
ik zal me binnekort dan ook wel even voor Leander en Up uitspreken! |
|
|
| DJ_Siesta |
you got my vote,
maar wat krijgen er voor terug :) (K)???
doei doei |
|
|
| SnuggLe |
Ben 2 jaar geleden geweest, toen draaide Jurgen er volgensmij.
Maareh..ik stem wel ff.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|